Stránka 2 z 4

Re: Tipy na fun car

Napsal: 29.02.2012 23:35
od Marťas
...nebo taky z hranatych by mohla byt jeste prvni generace Toyoty MR2, pripadne Mazdy RX7 nebo Saab 900 Turbo.

Re: Tipy na fun car

Napsal: 01.03.2012 08:18
od Konik
Nebo Toyota Corolla AE 86.

Re: Tipy na fun car

Napsal: 01.03.2012 10:16
od VH123
Marťas píše:...nebo taky z hranatych by mohla byt jeste prvni generace Toyoty MR2, pripadne Mazdy RX7 nebo Saab 900 Turbo.
Wankela v RX-7 bych se bál, ta konstrukce je geniální ale vůbec nemám zkušenosti jak se o takový motor starat.
Všechno jsou hodně zajímavé tipy (i typy).

Re: Tipy na fun car

Napsal: 01.03.2012 10:49
od miki21
Srařičký Ford Fiesta 1,8 xr2i 96kw.Ovšem sehnat zachovalý(nezhnilý) kousek je téměř nemožné :cooler:

Re: Tipy na fun car

Napsal: 13.03.2012 16:07
od VH123
Tak fondy by byly, vyškrábnul jsem všecky zásoby, obvolal známý co mi dlužili pár šušňů, téměř kleknul na kolena a slíbil že co vytuneluju z fondu na koupelnu tam co nejdřív vrátim.
řešim aktuálně dilema mezi dvěma Mk3 Capri.
První je s 2.3 V6 motorem s May turbem. Motor ve vzorném stavu (generálka 2010), kastle zas tolik ne. Dvě místa v podlaze jsou durch, okolo pantů na dveřích a v kastli je to rezavé a dost blbě by se to vyvařovalo. Na replice blatníku stříkaném 2005 jsou nahoře puchýřky, to by se u pár let nalakovaného dílu na nijak zvlášť exponovaném místě dít nemělo. Auto jsem prolezl co se dalo, tohle mne trochu rozhodilo, protože na fotkách i pokud si pod něj cčlověk nevleze je luxusní a jsou ve výborném stavu i blbě sehnatelné díly - přední nárazník, zadní gumový spoiler atd.
O druhém toho tolik nevím - je dost daleko, je v něm 3.0 motor a zdá se mi dost potuzený. Zato spodek je naprosto vzorný, vše šlo ven, vše je natřeno, paráda. V motorovém prostoru trochu potuzeno, ale to se dá léčit. Přední nárazník neorigo, zadní spoiler pravděpodobně neorigo, u prahů takové dvě nerez roury od kamen...
Co je lepší - poctivě vyvařit spodek u zachovalého a hlavně originálního kousku s unikátním motorem nebo odtuzit auto s taky zajímavým motorem, které bylo zgenerálkované a bohužel napadené tuzingem?

Re: Tipy na fun car

Napsal: 13.03.2012 16:15
od FUGAS
V tomhle případě bych asi nevolil ani jedno, ale dál bych hledal něco zachovalejšího. Pokud bych se ale z nějakého důvodu rozhodoval pouze mezi autem se zdravou karosérií, ale horší technikou, a sežraným autem s dobrým motorem, vzal bych to co není prorezlé. Podle mě je jednodušší dát do kupy podvozek a motor, než vyvařovat totálně sežranou karoserii, kterou pak budeš muset lakovat, což snižuje historickou hodnotu celého auta...

Re: Tipy na fun car

Napsal: 13.03.2012 16:58
od fofok
Ten první to je ten z Vysočan?Já osobně bych koukal víc na stav motoru než kastle.Těžko u takhle starýho auta můžeš počítat,že bude na 100% v pořádku.A když jo tak si to nechá zaplatit.

Re: Tipy na fun car

Napsal: 13.03.2012 20:02
od FUGAS
Právě stav a původnost kastle určuje historickou hodnotu auta, zbytek dílů se pak dá už poshánět...

Re: Tipy na fun car

Napsal: 13.03.2012 21:06
od Marťas
VH123 : Jestli to ma byt auto pro radost a akcni svezeni, tak se to bude tezko udrzovat jako veteran. Urcite bych dal prednost bezchybnemu motoru pred bezchybnou kastli...

Drzim palec, vypada to na splneny sen a jdes si za tim dobre :palec_nahoru:

Re: Tipy na fun car

Napsal: 13.03.2012 22:29
od FUGAS
No pokud chce odstraňovat tuning a vyměňovat nárazník za originální, tak jsem myslel, že to má být jakoby veterán, schopný akčnější jízdy. Pokud to má být fakt jen auto na rychlé řezání zatáček, tak ten stav karoserie možná fakt takovou roli nehraje, ale pak si musíme přiznat, že Capri nemělo valné jízdní vlastnosti ani v době vzniku, natož dneska a tudíž bych volil něco úplně jiného...

Re: Tipy na fun car

Napsal: 13.03.2012 22:48
od Marťas
V tom je prave to kouzlo, pretahovat se s volantem o vhodnou stopu :palec_nahoru:......to uz ti novodobe auta nenabidnou :(

Re: Tipy na fun car

Napsal: 13.03.2012 23:10
od Plechac
VH123 píše:Bývalý kolega co se teda ve firmě jen ohřál mě nakazil - pořídil si kdysi autí jak z Knight Ridera (Pontiac Firebird), jen bez té seriálové doplňkové výbavy. Taky musel neustále vysvětlovat že to auto má proto že ho chce a že je mu ukradený jak je praktický a kolik žere.
tý jooo, tak ten se má, vždycky jsem toužil se s tím autem svézt. Taky si od mala říkám, že až budou zbytečné money si ho koupim a nebo Capri, to zase díyk Profíkům..
Otázka jestli někdy ty zbytečné prachy budou :D

Re: Tipy na fun car

Napsal: 14.03.2012 06:21
od chycek

Re: Tipy na fun car

Napsal: 14.03.2012 09:23
od VH123
Včera jsem byl pro rozumy u člověka co má Capri 4 - vymluvil mi bílý i černý a doporučil shánět zachovalý ve stavu před renovací kolem 2-2500€ s 2.3, případně 3.0 motorem. černé je nevratně dotuzené, bílé má odfláklou renovaci kastle a kdyby se dělala znova, nevyplatilo by se to a to turbo May není pro začátečníka.
Odstrojit auto snad zvládnu, vyvaření a celolak vyjde na míň než jsem odhadoval (má osvědčené místní řemeslníky a z těch aut co renovoval má dobrý odhad cen) a vzhledem k tomu že je pro mne priorita mít auto ve vzorném původním stavu, radši nic neuspěchat. Navíc takhle rozložená investice se dá před ženou líp zakamuflovat :-)
Capri možná není etalon co se jízdních vlasntostí týče, ale ze závodění jsem vyrostl, chci mít auto na pohodu. A zapadnout se při mých 190 cm za volant do Recara je docela zážitek i dokud auto stojí. Absolutně nechápu Bodieho a Doyla jak tam elegantně naskakovali. Vždyť je to jak za kulomet, přikrčit a mírně zaklonit.

Re: Tipy na fun car

Napsal: 14.03.2012 21:11
od FUGAS
Marťas píše:V tom je prave to kouzlo, pretahovat se s volantem o vhodnou stopu :palec_nahoru:......to uz ti novodobe auta nenabidnou :(
Tak samozřejmě dle priorit každého soudruha :lol: Já mám rád auta s hravým, ale poslušným podvozkem, proto mám rád BMW. A úplně nejradši ta starší, která ještě nemají smečku hlídací a omezující elektroniky. Z jízdního hlediska je podle mě nejlepší řada E30 - geniálně vyladěné a vyvážené auto se zadním pohonem. Jen se člověk nesměl bát při řízení použít trochu síly, třeba spojku by dnešní slečny v lodičkách snad ani neumáčkly :mrgreen: Motor toho mého byl poladěný firmou HARTGE, pravidelně si dával ve sprintu ke svačině stejné auto kamaráda, který v tom měl dvaapůli z e36 s origo výkonem 192PS. Na druhou stranu to mělo vpředu pneu 205 (vzadu 225), byl v tom 30cm Victor a hlavně to nemělo ani posilovač řízení, takže vmanévrovat se s tím do mezery podél chodníku byl fakt zážitek :mrgreen: