Příspěvek
od Bullitt » 11.02.2012 16:36
Je pravda, že u 2.0 je krátký stálý převod(4,06), je s tím sice pěkný svezení hlavně na okreskách, vzhledem k síle se tam dají první čtyři kvalty nasypat dost rychle(což je ale k ničemu), ale na dálniční jízdu to extra dobrý není(130km/h točí mírně přes 3500ot.) a 2.0 nad 3000ot. extra tichošlápek není. Navíc je v 2.0 převodovka MTX-75(je i v dieselech), ta má sama o sobě kratší stupně, akorát pětka je skoro stejná jako u převodovky IB5(je v 1.4/1.6/1.8 ).
Počítat s tím, že 2.0 je koncepčně starý motor, takže nečekat žádné zázraky(spotřeba, výkon), ale zase je to držák, díky klasické poměrně jednoduchá koncepci.
Jak bylo zmíněno - Ghia má vyšší podvozek proti Trendu, s ním je lepší svezení, už si nepamatuju sedačky v Trendu, ale v Ghia jsou fakt bídné(boční vedení na h..o, spíše žádné). V Escortu(taky Ghia) z roku 91 jsem měl sedačky mnohem lepší a to nebyl vrchol nabídky(ušáky v XR, RS apod.)
Na palubce dřevo nemám, mám takový šedý lesklý plast s nějakou vnitřní čárovou texturou, přijde mi to docela pěkně decentní. Viděl jsem dřevo mimo jiné v posledních Escortech Ghia a to bylo fakt hrozný.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004