Stránka 2 z 8
Napsal: 18.12.2006 10:35
od misoo
diky vsetkym za rady !
takze teraz to vidim cca takto : ako pisal lubec, tiez si myslim ze tlmice riesia tvrdost a stabilizatory naklony. tiez bude urcite pravda, ze s novymi tlmicmi sa vo velkej miere poriesia aj naklony.
no ale praveze komfort by som nechcel moc menit. vo forde mi povedali, ze si tlmice nemam uz davat, ze to by bolo moc tvrde a suhlasim s nimi, na nase cesty je to aj tak uz teraz dost tvrde...
cenovo by asi tlmice vysli drahsie ako nejakych par kovovych suciastok nie ?
dnes cakam 4x2,5cm rozsirovacie podlozky aby boli kolesa zarovno blatnikov, tak tajne dufam, ze tie mi poriesia nieco z bocnych naklonov...

Napsal: 18.12.2006 10:51
od Fuks
Podložkama boční náklon nepořešíš.

Bude to pouze líp vypadat a trochu se zlepší jízdní vlastnosti.

Na naklánění bys musel fakt dát sport tlumiče a pokud by to bylo málo, čemu nevěřím, tak pak už jenom zkrutný stabilizátory a na kroucení rozpěry

Pak to bude motokára

Napsal: 18.12.2006 10:58
od lubec
misoo píše:diky vsetkym za rady !
takze teraz to vidim cca takto : ako pisal lubec, tiez si myslim ze tlmice riesia tvrdost a stabilizatory naklony. tiez bude urcite pravda, ze s novymi tlmicmi sa vo velkej miere poriesia aj naklony.
no ale praveze komfort by som nechcel moc menit. vo forde mi povedali, ze si tlmice nemam uz davat, ze to by bolo moc tvrde a suhlasim s nimi, na nase cesty je to aj tak uz teraz dost tvrde...
cenovo by asi tlmice vysli drahsie ako nejakych par kovovych suciastok nie ?
dnes cakam 4x2,5cm rozsirovacie podlozky aby boli kolesa zarovno blatnikov, tak tajne dufam, ze tie mi poriesia nieco z bocnych naklonov...

Ak tam naozaj nechceš tie tlmiče a chceš poriešiť to nakláňanie, tak jedine tými tvrdšími stabilizátormi. Lacnejšie určite budú, ako tlmiče.
Napsal: 18.12.2006 11:06
od misoo
Napsal: 18.12.2006 11:10
od chmelko
malo by to byt logické...automaticky zvatčíš rozchod kol
Napsal: 18.12.2006 12:08
od misoo
chmelko píše:malo by to byt logické...automaticky zvatčíš rozchod kol
tiez si myslim...

Napsal: 18.12.2006 12:22
od Fuks
misoo píše:chmelko píše:malo by to byt logické...automaticky zvatčíš rozchod kol
tiez si myslim...

Tím, že auto o nějaký centimetr rozšíříš, nezměníš náklon.

Náklon auta ti udávají tlumiče, pružiny a stabilizátory

Napsal: 18.12.2006 12:37
od chmelko
nieje až tak uplne pravda, pretože automaticky pri každom rožšírení sa ti kynetické sily rozložia na vačší priestor a tým znížiš aj naklananie vozidla..
Napsal: 18.12.2006 12:55
od misoo
Fuks píše:misoo píše:chmelko píše:malo by to byt logické...automaticky zvatčíš rozchod kol
tiez si myslim...

Tím, že auto o nějaký centimetr rozšíříš, nezměníš náklon.

Náklon auta ti udávají tlumiče, pružiny a stabilizátory

mas pravdu, ale netreba zabudat aj na tazisko, ktore sa pri zatacani presuva zprava dolava (a naopak). a potom plati, ked mas tazisko "za" kolesom, alebo "pred" kolesom (su to extremne hodnoty), tak to podla mna naklon ovplyvni, lebo komponenty podvozku (str.,tlm.,stab.) su vlastne pri rovnakom zatazeni inde a posobia na nich rozne sily. zjednodusene by som to povedal, ze na komponenty podvozku pri sirsom rozchode posobia mensie sily... vidim tam
fyzikalne zakony paky...
je to ale len teoria, dnes vecer podam podrobny report ako je to v praxi
PS: chmelko, jak to ze nemas aktivny podpisovy banner ? sup sup !!

Napsal: 18.12.2006 12:59
od chmelko
hlavne sa z toho testu vrat živý a zdravý

Napsal: 18.12.2006 12:59
od misoo
chmelko píše:hlavne sa z toho testu vrat živý a zdravý

hehe, pokusim sa

Napsal: 18.12.2006 17:51
od Fuks
chmelko píše:nieje až tak uplne pravda, pretože automaticky pri každom rožšírení sa ti kynetické sily rozložia na vačší priestor a tým znížiš aj naklananie vozidla..
Pokud jseš přesvědčenej, že rozšířením o nějakých 5cm se změní naklánění auta, v tom případě ti nebudu brát iluze.

Takovou změnu ani nepostřehneš

Napsal: 18.12.2006 18:06
od misoo
Fuks píše:chmelko píše:nieje až tak uplne pravda, pretože automaticky pri každom rožšírení sa ti kynetické sily rozložia na vačší priestor a tým znížiš aj naklananie vozidla..
Pokud jseš přesvědčenej, že rozšířením o nějakých 5cm se změní naklánění auta, v tom případě ti nebudu brát iluze.

Takovou změnu ani nepostřehneš

no tak mam to nahodene... ale pri zatahovani som zlomil srob a nemozem ho teraz dostat von...

takze na jednom kolese mam 4 sroby, tak som to nechcel nejako moc testovat... pri beznej jazde som rozdiel nepostrehol... teda ani som nemohol, lebo som sa snazil co najmenej zatacat
avsak co sa tyka vzhladu, tak to splnilo ucel jednoznacne, auto vyzera stabilnejsie a opticky daleko lepsie sedi na ceste

ale fotky nemam, lebo bola uz tma a aj ked som to skusil s telefonom, tak to bola cista ciernota... takze dnes nic nemam...
s tym zlomenym srobom to bude este kua "zaujimave", tesim sa...

Napsal: 18.12.2006 18:20
od Fuks
to misoo:
To se ti utrhnul dlouhej šteft?

Napsal: 18.12.2006 18:25
od pelen
Fuks píše:to misoo:
To se ti utrhnul dlouhej šteft?

Jiny sroub se mu snad nemohl utrhnout. Zase myslim jeden, ktery nedodrzel 85Nm.
