Čo som tu na fóre 4 roky, práve tieto problémy po kúpe jazdeného ST sa riešili najviac

V jednom prípade tu aj odišiel človek z fóra a takto poškodené ním kúpené jazdené ST aj predal.
Je to podľa mňa, objektívne, dôsledok spôsobu užívania týchto áut na našich hrozných cestách

Ono je super napr., že veľa týchto áut nejazdí v zime, že dostávajú nadštandartnú starostlivosť, detailne vyleštená karoséria vyzerá ako nová.
Na druhej strane, prvé čo majiteľ na jar spraví, že ho vytiahne niekam 400km na zraz, kde tomu dáva 2 hodiny plné gule, po ceste tam a naspäť prejde v obrovskej rýchlosti 20 výtlkov na širokánskych kolesách s profilom 40 alebo 35 a len sa modlí aby to auto vydržalo.
Proste ja neuverím, že tie autá majitelia šetria, neboli na to kupované

Motor 2.5T by ale mal vydržať hodne, je to iná technika ako diesel, v prvom rade pracuje pri násobne nižších tlakoch a v druhom rade je konštruovaný na podstatne vyššiu, až extrémnu, záťaž.
Čiže problémy s turbom a vstrekmi nie sú bežné.
Skorej môže byť problém ak je to extrémne čipnuté a jazdili na tom prasce

Čo poznáme, tak občas strelí tá tlaková hadica k turbu, ale to je prkotina
