
Jen pro ty, co mají DPF vykuchané
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Tak mám za sebou prvních 1020km,a zatím vše OK.Měřená spotřeba po dotankování 5,5l.,před tím 5.7l,čekal jsem,že spotřeba bude ještě nižší ,ale i tak dobry. 

Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Na druhej strane si asi skúšal všetky režimy že ako sa ten motor chová, ako ťahá, ako sa zvukovo prejavuje...hmm?pavel28 píše:Tak mám za sebou prvních 1020km,a zatím vše OK.Měřená spotřeba po dotankování 5,5l.,před tím 5.7l,čekal jsem,že spotřeba bude ještě nižší ,ale i tak dobry.
Ak mi odpovieš áno - tak tá spotreba je dobručká...

Ak si chodil presne rovnako ako predtým - tak naozaj mohla byť nižšia...
Aká nafta?

Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Ano,trochu jsem tomu šlapal a skoušel,v čem se to tet liší.A nafta Verva. Dnes jsem vatankoval u Agipu diesel tech ,no nic mocBobTDCi píše:Na druhej strane si asi skúšal všetky režimy že ako sa ten motor chová, ako ťahá, ako sa zvukovo prejavuje...hmm?pavel28 píše:Tak mám za sebou prvních 1020km,a zatím vše OK.Měřená spotřeba po dotankování 5,5l.,před tím 5.7l,čekal jsem,že spotřeba bude ještě nižší ,ale i tak dobry.
Ak mi odpovieš áno - tak tá spotreba je dobručká...![]()
Ak si chodil presne rovnako ako predtým - tak naozaj mohla byť nižšia...
Aká nafta?



Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Prečo si myslíš, že vstrekovače majú skončiť?
Ich kondícia sa dá určiť podľa korekcií - čo RJ používa pre jednotlivé vstrekovače.
Pitva DPF ale neznamená zvýšenú záťaž vstrekovačov...
No u nás je Dieseltech Agip momentálne asi to naj...
Jasné že Verva D a TOP Q sú na tom lepšie - to som skúsil na vlastnej koži - teda na vlastných vstrekovačoch..chichi
Ich kondícia sa dá určiť podľa korekcií - čo RJ používa pre jednotlivé vstrekovače.
Pitva DPF ale neznamená zvýšenú záťaž vstrekovačov...
No u nás je Dieseltech Agip momentálne asi to naj...
Jasné že Verva D a TOP Q sú na tom lepšie - to som skúsil na vlastnej koži - teda na vlastných vstrekovačoch..chichi
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
No jen by mě zajímolo,kolik vstřiky asi vydrží .Jestki 150,nebo 200000km,nebo ???????
A je jedno,jestli s DPF,nebo bez něj.1.6 80kw.
PS.BobTDCi vidím že i když jsi přešel k SEATU,ta se sem pařát rád vracíš.Tak jen tak dále,rád se dozvím něco zajímavého

A je jedno,jestli s DPF,nebo bez něj.1.6 80kw.
PS.BobTDCi vidím že i když jsi přešel k SEATU,ta se sem pařát rád vracíš.Tak jen tak dále,rád se dozvím něco zajímavého



Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Hmmm..no akosi mi to tu priliplo k srdcu - teda asi Vy...je tu pomerne vecná diskusia...a tak podobne.
No odporučím ti - v Renaulte predávajú originál Common Rail aditívum na čistenie vstrekovačov - jedna fľaška za cca 10E necelých na jednu nádrž...ak máš obavy...
Inak ke´d už vyhodí SERVIS - a v diagnostike bude: "vstrekovače za zenitom" - ešte vždy je šanca na testeri vstrekovačov sa dá robiť tzv. "chemické čistenie" cyklus vstrekovania nafty s chemickým činidlom na odstraňovanie nánosov vo vstrekovačoch.
Fachman čo s tým robí, hovorí že sa to nedá predvídať - niekedy iba trochu zlá tryska po dvoch hodinách rozprašuje rovnako na figu a nepomôžeš jej a inokedy iný vstrekovač vyzerá že už je dávno po smrti a po dvoch hodinách čistiaceho cyklu rozprašuje skoro ako nový...takže sa to asi ešte oplatí risknúť...a až potom tie vstrekovače čo sa nepozviechajú na požadovanú úroveň nahradiť...


No odporučím ti - v Renaulte predávajú originál Common Rail aditívum na čistenie vstrekovačov - jedna fľaška za cca 10E necelých na jednu nádrž...ak máš obavy...
Inak ke´d už vyhodí SERVIS - a v diagnostike bude: "vstrekovače za zenitom" - ešte vždy je šanca na testeri vstrekovačov sa dá robiť tzv. "chemické čistenie" cyklus vstrekovania nafty s chemickým činidlom na odstraňovanie nánosov vo vstrekovačoch.
Fachman čo s tým robí, hovorí že sa to nedá predvídať - niekedy iba trochu zlá tryska po dvoch hodinách rozprašuje rovnako na figu a nepomôžeš jej a inokedy iný vstrekovač vyzerá že už je dávno po smrti a po dvoch hodinách čistiaceho cyklu rozprašuje skoro ako nový...takže sa to asi ešte oplatí risknúť...a až potom tie vstrekovače čo sa nepozviechajú na požadovanú úroveň nahradiť...




Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Mne by zajimaly zkusenosti na klasickem mereni emisi. Az nekdo pojedete na ME tak sem pak hodte prosim vysledek. Mam sice jeste spoustu casu (ted jsem na 56tis. km), ale pokud by byly na ME problemy tak auto radeji prodam. Vim, ze na fapoff tvrdi, ze to projde, ale jeste me nikdo nepresvedcil, ze to jde bez uplatku.
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12.10.2010 19:12
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Taky se podělím o své zkušenosti. Filtr mám vyndaný přes 2 měsíce, od tý doby najeto 3500km a maximální spokojenost. Nechal jsem ho vyndat preventivně, auto nijak nezlobilo. Upravovali mě ho v Kladně ve firmě Powertec, super přístup a doporučuju. Zkontrolovali rovnou i funkci egr ventilu, váhy vzduchu a turba, no a až na turbo vše ok. Trochu zatuhává naklápění lopatek a turbo fouká víc, než by mělo. Doporučili pridávat aditivum do nafty(vif), tankovat kvalitnější naftu(dieseltech,verva) a občas jezdit trochu razantněji, aby se turbo rozhýbávalo. Příští týden pojedu na kontrolu, tak uvidim jestli to pomohlo. Jinak spotřebu zatím moc nesleduju, ale i přesto že jezdim víc razantně, než sem jezdil dřív, tak podle pc je překvapivě nižší o zhruba 0,2-0,3L. Jen pro upřesnění, jedná se o C-max 1,6 tdci 80kw r.v.2006
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Na STK poznáš rozdíl v měření ,pokud budou vstřikovače načaté,bude větší rozdíl v jednotlivých měření.ŘJ si koriguje opotřebování vstřikovače sama tzn. auto třeba už nebude mít takový výkon,jako nové což je celkem i logické.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Jaká aditiva jsou dobrá ,a tet už letní,nebo zimní??? A dej vědět,jak jsi dopadl.fofo2 píše:Taky se podělím o své zkušenosti. Filtr mám vyndaný přes 2 měsíce, od tý doby najeto 3500km a maximální spokojenost. Nechal jsem ho vyndat preventivně, auto nijak nezlobilo. Upravovali mě ho v Kladně ve firmě Powertec, super přístup a doporučuju. Zkontrolovali rovnou i funkci egr ventilu, váhy vzduchu a turba, no a až na turbo vše ok. Trochu zatuhává naklápění lopatek a turbo fouká víc, než by mělo. Doporučili pridávat aditivum do nafty(vif), tankovat kvalitnější naftu(dieseltech,verva) a občas jezdit trochu razantněji, aby se turbo rozhýbávalo. Příští týden pojedu na kontrolu, tak uvidim jestli to pomohlo. Jinak spotřebu zatím moc nesleduju, ale i přesto že jezdim víc razantně, než sem jezdil dřív, tak podle pc je překvapivě nižší o zhruba 0,2-0,3L. Jen pro upřesnění, jedná se o C-max 1,6 tdci 80kw r.v.2006
A jak se ti to turbo s tou zaseklou lopatkou projevuje.je to nějak poznat?
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12.10.2010 19:12
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Doporučili mě SUPER DIESEL ADITIV od výrobce VIF. Podle testů je to udajně jediný aditivum, který opravdu funguje a je to český výrobek. Dělají letní i zimní, já už ted koupil zimní. Turbo poznat není, jde jen o naměřený hodnoty, když budu konkrétní, tak by mělo turbo foukat 2350 milibarů a mě při měření dávalo 2500 milibarů a za nějaký čas by mohlo dosáhnout na maximální nastavený hodnoty a pak by motor padal do nouzovýho režimu a vypínalo by se turbo. Ještě bych chtěl dodat, že po demontáži filtru DPF mi přijde, že auto jede líp, jak předtím, ale nevím jestli je to tím filtrem, nebo přidáváním aditiv.
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Převzatý článek se super forum.cz emisema prošel.
od dagr 20. 10. 2010 15:18
Po zjištění engin malfunction, diagnistika ukázala zanesení DPF (FAP je to samé, ale z francouzštiny), regenerace v nouzovém režimu už jaksi nešla, a vyslechnutí katastrofických scénářů ve značkových servisech, jsem jej nechal odstranit. Přesněji zprůchodnit vč. softwarového vymazání. Mřížky vyleptají, nemusí se tedy rozřezávat, a následně svařovat, není tedy nic poznat. Subjektivně teď jde auto více za plynem (ale nijak dramaticky, aby to byl důvod pro odstarnění). Změnu spotřeby zatím nepozoruju. Je pravda, že auto je cítit trochu víc, a nepatrně víc kouří (ne ale tak, aby to bylo vidět v zrcátku ). Od začátku jsem se na to ale dost kriticky zaměřil. Kdybych o odstranění nevěděl, asi bych si toho ani nevšiml. V garáži to ale trochu poznat je. Důležitá zprava je, že jsem prošel na emisích i technické. DPF vůbec neřeší. Přímo emisní technik mi řekl, že to na ně nemá vliv, jen na kouřivost. Přitom to je u dieselů to, co se měří (nebo aspoň tomu tak říkají), tak nevím. Každopádně limit je 1, naměřeno 0,68. Jezím dost po městě, a pokud mi toto mělo navždy tento problém vyřešit, proč ne...
od dagr 20. 10. 2010 15:18
Po zjištění engin malfunction, diagnistika ukázala zanesení DPF (FAP je to samé, ale z francouzštiny), regenerace v nouzovém režimu už jaksi nešla, a vyslechnutí katastrofických scénářů ve značkových servisech, jsem jej nechal odstranit. Přesněji zprůchodnit vč. softwarového vymazání. Mřížky vyleptají, nemusí se tedy rozřezávat, a následně svařovat, není tedy nic poznat. Subjektivně teď jde auto více za plynem (ale nijak dramaticky, aby to byl důvod pro odstarnění). Změnu spotřeby zatím nepozoruju. Je pravda, že auto je cítit trochu víc, a nepatrně víc kouří (ne ale tak, aby to bylo vidět v zrcátku ). Od začátku jsem se na to ale dost kriticky zaměřil. Kdybych o odstranění nevěděl, asi bych si toho ani nevšiml. V garáži to ale trochu poznat je. Důležitá zprava je, že jsem prošel na emisích i technické. DPF vůbec neřeší. Přímo emisní technik mi řekl, že to na ně nemá vliv, jen na kouřivost. Přitom to je u dieselů to, co se měří (nebo aspoň tomu tak říkají), tak nevím. Každopádně limit je 1, naměřeno 0,68. Jezím dost po městě, a pokud mi toto mělo navždy tento problém vyřešit, proč ne...
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Pripajam dalsie poznatky po vykuchani DPF. Bohuzial ne pozitivne a este horsie ze som tyzden pred Fapoff menil turbo takze tazko povedat s cim konkretne to ma suvislost.
Takze zatial sa mi to stalo 2 krat a zhodou okolnosti vzdy na R1 smer z TT do NR. Neviem ci su tam nejake geopatogenne zony, alebo sa Fofovi nechce do NR.
Bezna jazda na tempomate 110 km/h - ziaden problem. Potom som si povedal ze trosku prevetram motor, vypnem tempomat a slapnem na plyn. Auto vsak nezrychluje tak ako by malo, dokonca sa dostavam s pedalom na podlahu a auto sa rozkotulava na 140, citit jemne trhanie... uberam plyn, prudko pridavam a auto reaguje dost pomaly. Tak plny obav povybavujem v NR co treba a idem spat. Spotreba z TT do NR skoncila na hodnote 6,3.
Cesta z NR, tempomat som nezapol, idem svizne, predbieham co sa da, minimalna rychlost 130 , skusam cez 150 a ziaden problem.. auto reaguje tak ako ma, dynamika ok. Cesta spat s priemerkou vyssou o 25 km/h a spotreba skoncila na hodnote 5,1 l.
Turbo myslim ze je ok, inac by to robilo stale. Mam dojem ze mi prebieha kilometrova regeneracia, inac si to neviem vysvetlit. Stalo sa to 2 krat a v rozpati zhruba 1000 km.
Pri vymene turba som menil aj palivovy ale nedal som Deplhi ako dava servis, ale Bosch. Tesnenia pri Boschackom neboli tak sa hodili povodne z Delphi. Cez vikend zrejme skocim do garaze, zhodim kryt motora a popozeram ci nezbadam nejaky problem... a asi aj vymenim gumenu hadicu od turba k intercooleru... pri vymene turba a jej cisteni sa zistilo ze je zvnutra prasknuta.. mozno uz netesni uplne.
Inak pred tyzdnom cesta z TT do PN a auto malo pri 170 km/h este velku ochotu zrychlovat a plynovy pedal nebol ani zdaleka na podlahe.
Takze otazka ci je turbo ok, ci je palivak ok, ci su vstreky ok a prebieha len kilometrova regeneracia.... budem pozorovat dalej.
Takze zatial sa mi to stalo 2 krat a zhodou okolnosti vzdy na R1 smer z TT do NR. Neviem ci su tam nejake geopatogenne zony, alebo sa Fofovi nechce do NR.
Bezna jazda na tempomate 110 km/h - ziaden problem. Potom som si povedal ze trosku prevetram motor, vypnem tempomat a slapnem na plyn. Auto vsak nezrychluje tak ako by malo, dokonca sa dostavam s pedalom na podlahu a auto sa rozkotulava na 140, citit jemne trhanie... uberam plyn, prudko pridavam a auto reaguje dost pomaly. Tak plny obav povybavujem v NR co treba a idem spat. Spotreba z TT do NR skoncila na hodnote 6,3.
Cesta z NR, tempomat som nezapol, idem svizne, predbieham co sa da, minimalna rychlost 130 , skusam cez 150 a ziaden problem.. auto reaguje tak ako ma, dynamika ok. Cesta spat s priemerkou vyssou o 25 km/h a spotreba skoncila na hodnote 5,1 l.
Turbo myslim ze je ok, inac by to robilo stale. Mam dojem ze mi prebieha kilometrova regeneracia, inac si to neviem vysvetlit. Stalo sa to 2 krat a v rozpati zhruba 1000 km.
Pri vymene turba som menil aj palivovy ale nedal som Deplhi ako dava servis, ale Bosch. Tesnenia pri Boschackom neboli tak sa hodili povodne z Delphi. Cez vikend zrejme skocim do garaze, zhodim kryt motora a popozeram ci nezbadam nejaky problem... a asi aj vymenim gumenu hadicu od turba k intercooleru... pri vymene turba a jej cisteni sa zistilo ze je zvnutra prasknuta.. mozno uz netesni uplne.
Inak pred tyzdnom cesta z TT do PN a auto malo pri 170 km/h este velku ochotu zrychlovat a plynovy pedal nebol ani zdaleka na podlahe.
Takze otazka ci je turbo ok, ci je palivak ok, ci su vstreky ok a prebieha len kilometrova regeneracia.... budem pozorovat dalej.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
wilder :
Vidim, ze aj Tvoje turbo to uz ma za sebou
Teraz jazdim so sanitkou opat ja. Nastastie sa jedna o sluzobneho zabozruta s 1.6 HDI 80 kW, na servisnej prehliadke som upozornil technika, nech sa pozru na hadicu. Usi ma nesklamali - z hadice takmer tiekol olej => turbo v haji.
Tvoj Fofo mal snahu v 170 este zrychlovat ? Z 307SW HDI dostanem maximalne tych 180, od 140 do 180 to ale zrychluje vecnost. No 130 drzi aj plne nalozeny do akehokolvek dialnicneho kopca. Jazdi sa s nim velmi prijemne, motor nema odpornu spicky ako 2.0TDCI (za dazda zahrabe na stvorke aj v priamom smere), zatah je plynuly, na pocit rovnako ako stary 88 kW benzinak C-Max...
Vidim, ze aj Tvoje turbo to uz ma za sebou

Teraz jazdim so sanitkou opat ja. Nastastie sa jedna o sluzobneho zabozruta s 1.6 HDI 80 kW, na servisnej prehliadke som upozornil technika, nech sa pozru na hadicu. Usi ma nesklamali - z hadice takmer tiekol olej => turbo v haji.
Tvoj Fofo mal snahu v 170 este zrychlovat ? Z 307SW HDI dostanem maximalne tych 180, od 140 do 180 to ale zrychluje vecnost. No 130 drzi aj plne nalozeny do akehokolvek dialnicneho kopca. Jazdi sa s nim velmi prijemne, motor nema odpornu spicky ako 2.0TDCI (za dazda zahrabe na stvorke aj v priamom smere), zatah je plynuly, na pocit rovnako ako stary 88 kW benzinak C-Max...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
307 je vyrazne tezsi - ma ji kamarad se stejnym motorem a jezdi v prumeru se spotrebou o 1-1,5 litru vyssi nez mam ja. Ten motor ma ochotu zrychlovat i ve 170. Ja jel max. 190Km/h dle tachometru (na GPS mam 180) a porad by sel dal. Tak ma jet 188km/h a to znamena, ze na tachometru by mel ukazovat kolem 200...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host