Stránka 2 z 3

Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))

Napsal: 17.03.2010 19:06
od tomason
1.6 ho má taky ty vibrace taky registruji.

Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))

Napsal: 17.03.2010 19:28
od chillik
mr.space píše:niesom v tomto profik, len obycajny sofer, ale 1,6 TDCI ma dvojhmotovy zotrvacnik ? podla toho co som cital, tak to ma mat len 1,8 TDCI ale mozem sa mylit. ako je to ?
ma na 100 percent

Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))

Napsal: 17.03.2010 19:32
od sibari
Ono, ja mám 1,6 a tiež cítim také jemné akoby "svrbenie" pri pridávaní, ale v plyn.pedale.Na spojke nie je cítiť absolútne nič.Pri vypínaní motora to tak trochu "zachrochtá",ale nič "kovového".Tipujem to tiež na siletbloky . . . :idea: Na tacho mám 142,ale v skutočnosti to môže byť aj nad 170 :mrgreen: Ale ináč celkom v pohode . . .ťuk . . .ťuk . . .Zatial ma to nejak netrápi :wink:
Snažím sa jazdiť tak,aby som nešiel pod 1250/min .
A 1,6TDCi ma určite tiež "dvojhmotu" . . .

Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))

Napsal: 17.03.2010 19:39
od mr.space
chillik píše:
mr.space píše:niesom v tomto profik, len obycajny sofer, ale 1,6 TDCI ma dvojhmotovy zotrvacnik ? podla toho co som cital, tak to ma mat len 1,8 TDCI ale mozem sa mylit. ako je to ?
ma na 100 percent
ok,dakujem :)

Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))

Napsal: 17.03.2010 20:52
od richisan
Palec4 píše:
richisan píše:C no zda sa mi, ze sa viac prenasaju viibracie od motora do kabiny, ako ked som auto kupil.
richi: silenblok motora..ja som menil minuly rok :wink:
Caf,

diky za tip :roll: :lol: Napis mi, pls. kde si kupoval ten diel, kolko stal, kde ti to menili a tak...Mozno je to fakt skor tym silentblokom motora ako zotrvakom, lebo ziaden plechovy zvuk nepocujem a spojka fici v pohode.

Dííík :mrgreen:

R

Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))

Napsal: 18.03.2010 07:07
od mr.space
tomason píše:[/attachment]
ScreenHunter_39.jpg
este jedna vec ma dnes rano napadla. mam 1,6tdci a pri starej rychlosti v meste, t.j. 60km/h si motor spokojne a ticho priadol pri 1500 otackach. Znamena to, ze nemci spravili chybu a mal tocit aspon pri 1800 aby som neznicil dvojhmotak ??? len chcem tym povedat, ze ked teraz jazdim 50 v meste t.j. 3 stupen otacky mam 2000 a auto mi pride len ze huci a ta spotreba.... Nie su tie otacky v clanku trochu pritiahnute za vlasy ?

Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))

Napsal: 18.03.2010 10:33
od Peter5
Tiez sa mi to zda pritiahnute za vlasy. Napriklad ak potrebujem ist 40 tak mam na 3-ke 1500 otacok. Z toho my vychadza ze by som mal zaradit 2-ku? Myslim ze sa nic nestane ak sa sem tam jazdi aj na 1500 otacok ak auto len udrzuje rychlost a nepotrebuje zrychlovat vtedy uz treba zvolit inu rychlost.

Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))

Napsal: 18.03.2010 12:08
od chillik
Peter5 píše:Tiez sa mi to zda pritiahnute za vlasy. Napriklad ak potrebujem ist 40 tak mam na 3-ke 1500 otacok. Z toho my vychadza ze by som mal zaradit 2-ku? Myslim ze sa nic nestane ak sa sem tam jazdi aj na 1500 otacok ak auto len udrzuje rychlost a nepotrebuje zrychlovat vtedy uz treba zvolit inu rychlost.
To si myslim aj ja:)

Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))

Napsal: 18.03.2010 12:46
od richisan
Peter5: Suhlasim, aj ja tak jazdim.

Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))

Napsal: 18.03.2010 13:26
od Raada
55km/h na 4 ve meste po rovine v pohode tesne pod 1500otacek, 80km/h na 5. Trojka je atypicka, ta taha skoro od 1000otacek bez vibraci. Bezne kolem 2000otacek i radim kdyz jedu po rovine a nepotrebuji extremne zrychlovat. Prijde mi uhozene jezdit 50-60km/h ve meste na trojku a tocit 2tis. otacek. Bral bych to s rezervou - zalezi na konkretnim aute. Nekde muze byt 1800otacek vrazednych, na mem motoru mam pod pravou nohou plnej kroutak.

Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))

Napsal: 18.03.2010 13:42
od sibari
Naprosto sa stotožnujem s Raada -kom :wink:

Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))

Napsal: 18.03.2010 15:40
od Rumbo
50 km/h a cca 2000 otacok a v pohode. Udavana okamzita spotreba pri lahkej nohe a udrziavani rychlosti je cca 4 - 5 litrov co je podla mna uplne v pohode.
Pokial nepotrebujes nejako rychlo pridat a zvysit rychlost tych 1500 otacok by nemal byt problem.

Palec4: niekedy sa musim zastavit bo som si neni isty ci je to zotrvak alebo silentblok, ale pri vyradenej rychlosti sa mi trasie volant aj pedal.

Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))

Napsal: 18.03.2010 18:17
od BobTDCi
richisan píše:Citil som to najma v januari, pri vypinani motora sa ako trocha "zatriaslo"...Pocas jazdy bol motor po zohriati tichy, no zda sa mi, ze sa viac prenasaju viibracie od motora do kabiny, ako ked som auto kupil. Aj pri prvych km auto dost v zime o dost viac "vibrovalo" ako niekedy, tak to pripisujem zotrvaku. Ale take horuce to zasa neni, este vydrzi urcite min. 10K km.
Silentblok motora - na 98% - ke´d som to nepočul...možno i druhá strana - prevodovka...ale skôr nie. :roll:

Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))

Napsal: 18.03.2010 21:52
od richisan
Diky za "tip" :roll: :lol: . Cakam na horuce info od Palca, ktory s tym uz ma skusenosti.... :wink:

Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))

Napsal: 12.04.2010 17:34
od WnemOne
Mne sa akurat meni ... servisak vravel, ze vyzera, ze je povodny. .. takze vydrzal cca 150 000 km .... mne to davalo kovove zvuky pri start. a vypinani motora a sem tam my slo tazko zaradit, pocas jazdy normal .. ale dal som ho vymenit .. nechcel som sa dockat chvile, ked sa nepohnem z miesta ...