Stránka 2 z 2

Napsal: 28.08.2006 15:04
od foki
Dany píše:Tak to je extrém. Pekná prasárna :evil:
no extrem - spis realita dnesních radoby dovozcu a bazaru .

a prasarna ? kdyz jsem se ptal proc tam jsou zamazana ty prsa silikonem , tak mi rekl ze je meli dole a ja rikam a to jste dali novej remen né ? a on ze proc at si to kazdej udela sam . vzdyt se to v bazaru rika .

Re: Náhradní číselník pro autorádio?

Napsal: 28.08.2006 17:25
od pelen
Ahmed píše:Nejsou diody na radiu a v tatrance prd? Ja to tak mam :wink:
Ja mam radio 6000. Cisla 1 a 6 jsou na radiu a 2 az 5 na tatrance. Diody jsou pro podsviceni cisel na tatrance.

Napsal: 28.08.2006 17:28
od pelen
foki píše:....

jen vyčet na první pohled :

rozlomenej konektor sahara - bezi po nastartování vrtule
ulomenej drzak naftoveho cerpadla
chybi privod vzduchu tzv chobot
jina baterka - litaji rafiky a nejde zavrit kryt
nedrzi plasty pod steracema
cbybi drzak tycky kapoty
chybi silonovy krouzek kolem tycky kapoty
zaslepky airbagu z polska - volant potazenej kozenkou
chybi dekl vedle krytu turbochladice
zavarená bocní prsa motoru (zrejme unik oleje )
vsude (olej.vana a ty prsa) zamazano cervenym silikonem .
radio neladi signal - jina antena

jen jsem otevrel kapotu a tohlejsem videl ani jsem nemusel nejak dukladne koumat .
Tak to jsou presne zkusenosti, ktere potrebuje kazdy, kdo chce koupit starsiho focuse. A to se Foki jen kouknul, co by asi nasel pri hloubkove kontrole? To my, neznalci muzeme koukat a nic. Proto pri koupi k ruce alespon nekoho, kdo se vyzna. :lol:

Napsal: 28.08.2006 19:46
od Dany
Takového bazarníka bych skopal do kanálu a zalil horkou vodou. Když si vezmu jak dlouho jsem musel šetřit a utrhovat si od huby, abych si ho mohl pořídit... je to kruté

Napsal: 28.08.2006 19:53
od pelen
Dany píše:Takového bazarníka bych skopal do kanálu a zalil horkou vodou. Když si vezmu jak dlouho jsem musel šetřit a utrhovat si od huby, abych si ho mohl pořídit... je to kruté
Tech opravdu slusnych je hodne malo. Nekdy staci rict jen pravdu a nic nezatajovat. :cry:

Napsal: 28.08.2006 19:56
od Dany
pelen píše:
Dany píše:Takového bazarníka bych skopal do kanálu a zalil horkou vodou. Když si vezmu jak dlouho jsem musel šetřit a utrhovat si od huby, abych si ho mohl pořídit... je to kruté
Tech opravdu slusnych je hodne malo. Nekdy staci rict jen pravdu a nic nezatajovat. :cry:
No, zase úplně celou pravdu si myslím zase taky není dobré říkat. To bych nakonec z toho auta nic moc neměl

Napsal: 28.08.2006 21:58
od Ahmed
Kdyz prijdes do bazaru a frajer ti rekne ma to nahrkane 160 000km, musis udelat rozvody, filtry, olej, za pul roku nove predni brzdy, za rok zadni, tlumice, odejdou ti tri cidla, je treba udelat spojku, seridit motor, koupit novou baterku... Co udelas? Otocis se a uteces pryc, tak jako 95% dalsich lidi. Kdyz rekne je to v super stavu, udelej rozvody a olej, na rok mas klid, tak mu vrazis do ruky prachy a odjizdis v kare a mas krasnych 115 000km :wink:

Napsal: 28.08.2006 22:20
od Dany
jo,jo tak to asi chodí na tomto světě. Doufám jen, že aspoň francouzi jsou solidni. Bylo tam 110000 je to 99 v provozu od 2000. Mám francouzskou servisku co jsem si nechal přeložit. Myslíte že i v takové zemi můžou být takoví vexláci? :roll:

Napsal: 29.08.2006 00:06
od pelen
Ahmed píše:Kdyz prijdes do bazaru a frajer ti rekne ma to nahrkane 160 000km, musis udelat rozvody, filtry, olej, za pul roku nove predni brzdy, za rok zadni, tlumice, odejdou ti tri cidla, je treba udelat spojku, seridit motor, koupit novou baterku... Co udelas? Otocis se a uteces pryc, tak jako 95% dalsich lidi. Kdyz rekne je to v super stavu, udelej rozvody a olej, na rok mas klid, tak mu vrazis do ruky prachy a odjizdis v kare a mas krasnych 115 000km :wink:
Takovou pravdu jsem nemyslel, bezne vymeny a kontroly si precte kazdy v servisnich intervalech. Myslel jsem to, na co v bazaru prisli, ze nefunguje, jak by melo. Na co normalne kupujici prijde treba az za pul roku, protoze asi nikdo okamzite nekontroluje vsechny mozne funkce.

Napsal: 02.03.2007 00:10
od KAPLIS
Nevím jestli si někdo všimne, ale když tak prosím o radu, než to zkusím...
Dostal jsem od známého radio 5000rds bez tatranky, ale s papírama i kodem. Už to tak koupil a když zjistil kolik stojí nová tatranka, tak si koupil
nové a to svoje mi dal. Já tam mám 4000 a chci se zeptat, jestli to mužu zaměnit, s tím že použiju tatranku s toho 4000 a dám kod toho 5000. Myslím že to půjde. Snad... Když tak dík jestli se někdo ozve než to zkusím ať to nedělám zbytečně. Díky
PS Dám vědět jak to dopadlo.

Napsal: 02.03.2007 08:36
od ferrycz
taranky jsouuplně stejný nemají s kodem radia vůbec nic společného je to jenom klema. a kod radia tam musíš dát od radia který tam máš . jinak na kod radia je na netu generátor. kam zadas výrobní číslo radia a vykeneruje tií kod na odblokování po odpojení baterie.

tzn. tatranky jsou všechny stejný a nemají vliv na kod radia

Napsal: 02.03.2007 17:58
od KAPLIS
[quote="ferrycz"]taranky jsouuplně stejný nemají s kodem radia vůbec nic společného

Dík ferry. Už to mám vyměněné a funguje to přesně jak říkáš. Kod jsem měl v papírech toho "nového" rádia a vše funguje bez problémů. Výměna asi 3 minuty. Jenom mně zarazilo že to rádio bylo naladěné. Někdo tady psal, že stanice se za nějakou dobu po odpojení od proudu smažou. Tohle radio bylo odpojené více než rok...
p.s. Zítra budu měnit čidlo tachometru tak držte palce...

Napsal: 05.03.2007 09:15
od ferrycz
rádio ukládá předvolbydo epromky a nestane se že by se vymazaly. jen nastavení výšek a basů se nastaví na 0. jinak jsem rád že se to tady hejbe a není to mrtvéforum :-)) diky fšem :-) ale není nutné všem všechno věřit je potřeba zachovat si selský rozum.