m.a.x.i.m.u.s píše:pbjun: Jsem stejného názoru jako KH. Turbo je mnohem lepší na zátah v nízkých otáčkách. Proto dřívější pravidlo obsah ničím nenahradíš je již historie...


naproti tomu kompresor je přímo závislý na otáčkách ..

m.a.x.i.m.u.s píše:pbjun: Jsem stejného názoru jako KH. Turbo je mnohem lepší na zátah v nízkých otáčkách. Proto dřívější pravidlo obsah ničím nenahradíš je již historie...
to je clovek tady z fora a kdo by to chtel videt live tak s tim byl na krivonosce .killerhammer píše:mne sa nezda tych 184 kW
podla mna v tak lahkom aute ako je focus 1 musi dat 184 kW v rychlostiach nad 200 km/h ovela lepsiu dynamiku![]()
ked som na to video kukol, tak si myslim, ze to chodi este horsie ako mne (1.6 tonovy kombik 162 kW), teda to bude mat mozno okolo 150 kW
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host