Stránka 2 z 8

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 19.05.2009 10:03
od madbugie
a zabudol si v neposlednom rade ze to auto moze mat namiesto poctivych 145 000 km kludne aj "poctivejsich" 245 000 :D :D :D bohuzial nie je to smiesne ale je to tvrda realita... a ako niekto pisal neznalost neospravedlnuje...

hlavne pri dovazanych a bazarovych autach... sa nie je comu cudovat ze diely ktore vydrzia 250 tis. odchadzaju zrazu pri 120 ???

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 19.05.2009 10:08
od nitram9
Tak jasně, je to jenom stroj a ten se může pokazit kdykoli, jen mám s toho takový pocit,
že když mám naftu, tak mám skoro jistě od cca 150tis/km čekat nějaký problém a investice v
desítkách tis.Kč.Jen jsem chtěl říct, že stejně tak se může stát, že najedu 500tis/km bez nějakého problému :lol:

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 19.05.2009 10:18
od killerhammer
nitram9 píše:Jen jsem chtěl říct, že stejně tak se může stát, že najedu 500tis/km bez nějakého problému :lol:
ano, aj to sa moze teoreticky stat :mrgreen:

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 19.05.2009 10:36
od alexino
teoreticky se muze stat ze ted u nas na parkovisti ceka na me Pamela Anderson, takze nevim co tady jeste delam a proc neuhanim domu..... :D :D :D. Ja sem ale prakticky člověk - kašlu na ni, stejně se mě nelibí.... :D

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 19.05.2009 12:25
od berkym
foki píše:
berkym píše:Zvo sne vidím svoju rodinu, ako sa najbližšie dva roky namiesto obeda chodí pásť na blízke pole... :cry:
taky nechapu kdyz si nekdo koupi najezd 150-200t km a nepocita s naklady na servis a castejsi opravy . tak si nekoupim s tolika km nebo koupim benzin . na co je nafta kdyz se do ni furt serou penize ( uz mlcim mam doma dva kousky ale ani jeden neni na prodej :mrgreen: )
samozrejme že rátam s nákladmi na servis, ale nie vo výške takmer trhovej ceny vozidla. a nech rátam akokolvek, pri ročnom prebehu cca 50t. km, a spotrebe priem. 5,8/100km( o liter menej ako 1,6 benz) po troch rokoch okrem bežného servisu zatiahnut výmenu vstrekov, turba a dvojhmotaku za 4-5 000€ prestávam veriť v moderné diesle.

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 19.05.2009 13:03
od Palec4
alexino píše:teoreticky se muze stat ze ted u nas na parkovisti ceka na me Pamela Anderson, takze nevim co tady jeste delam a proc neuhanim domu..... :D :D :D. Ja sem ale prakticky člověk - kašlu na ni, stejně se mě nelibí.... :D

fuuuuuuuuuuuuuje ty voe ved je uz stara jak praha :lol: :lol:

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 19.05.2009 13:07
od killerhammer
ja napr. dizle nejazdim presne kvoli tomuto :idea:
na benzine samozrejme stracas lenze to tiez zalezi od stylu jazdy, lebo napr. kupis si 1.6 74 kW, tam sa ti nema co pokazit, a na nom sa tiez da jazdit za 6.5-7l / 100km. budes mat rozdiel max 2l na 100 km a to je prosim pekne dneska menej ako 2 eur :idea:
tak si teraz zrataj, aky by si musel mat na tom benzine najazd aby si preplatil na benzine viacej ako zaplatis za opravu toho dizla. 2000 eur za opravu / 2 eur za rozdiel v spotrebe = 1000 x 100 km = 100 000 km :!:
tak po 100 000 km zacnes na benzine prerabat, to je po 3 rokoch pri najazde 30 000 km rocne
ja vtedy napr. uz menim auto :wink:
a to su len cisla z hlavy, ludom to vychadza aj ovela lepsie napr. 150-200t km (ked beru do uvahy male benziny napr 1.2 alebo 1.4 motory, ak im to staci, kde spotreba je v pohode pod 6 litrov) :wink:

a povedzme si to uprimne aj na 85kW dizel ked budem slapat ako blazon aby to poriadne islo, tak za 5.5 nebudem jazdit :mrgreen:

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 19.05.2009 13:17
od killerhammer
no a tu mas dalsi krasny priklad. po 3 rokoch repas turba + teraz caka dalsia vymena turba (lebo ten repas asi nevydrzal) :!: 8O

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 19.05.2009 13:45
od berkym
killerhammer píše:ja napr. dizle nejazdim presne kvoli tomuto :idea:
na benzine samozrejme stracas lenze to tiez zalezi od stylu jazdy, lebo napr. kupis si 1.6 74 kW, tam sa ti nema co pokazit, a na nom sa tiez da jazdit za 6.5-7l / 100km. budes mat rozdiel max 2l na 100 km a to je prosim pekne dneska menej ako 2 eur :idea:
tak si teraz zrataj, aky by si musel mat na tom benzine najazd aby si preplatil na benzine viacej ako zaplatis za opravu toho dizla. 2000 eur za opravu / 2 eur za rozdiel v spotrebe = 1000 x 100 km = 100 000 km :!:
tak po 100 000 km zacnes na benzine prerabat, to je po 3 rokoch pri najazde 30 000 km rocne
ja vtedy napr. uz menim auto :wink:
a to su len cisla z hlavy, ludom to vychadza aj ovela lepsie napr. 150-200t km (ked beru do uvahy male benziny napr 1.2 alebo 1.4 motory, ak im to staci, kde spotreba je v pohode pod 6 litrov) :wink:

a povedzme si to uprimne aj na 85kW dizel ked budem slapat ako blazon aby to poriadne islo, tak za 5.5 nebudem jazdit :mrgreen:

úplne s tebou súhlasím. len skoda, že som to neprepočítaval pred kúpou. vlastne prepočítaval, ale nie s likvidačnými cenami...

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 19.05.2009 14:34
od SilverGhost
berkym píše:... prestávam veriť v moderné diesle.
Správně, pochopil jsi :lol: Ne, nebudu si přisazovat, já myslím, že už tak máš hlavu v pejru. Už tak jsi ta oběť :cry: Přidal bych však, že se benzíňáky řítí do stejné propasti, sleduji z hrůzou, jak malé 1.4 vybaví turbem, uberou válec, pak složitě vyvažují a homogenizují chod, vstřikování se stále komplikuje, složitost zvyšuje... za pár let to bude doma :mrgreen:

Okomentoval bych spíše některé uvedené výroky a můžete se pro změnu strefovat do mně, jestli chcete :mrgreen: :
a) Som ďaľšou obeťou common railu? Já myslím, že správně píšeš, že jsi obětí common railu, nikoli tedy Fordu. Podle mně podobnými problémy trpí minimálně ti výrobci, co používají díly od stejných dodavatelů, jako Ford.
b) "Za to může nekvalitní nafta". Sorry, ale zatím mě nikdo nepřesvědčil, že tomu tak skutečně je. Podle mně je to dobrá záminka zastoupení automobilky neopravit auto v záruce. Pokud např. kolega tankoval trvale OMV, považuji to za normální pumpu. To palivo mají zřejmě stejné i v Rakousku, ne? A vstřiky odešly při +-120kkm.
c) "diesel vydrží aj 500 tis. v pohode" To totiž platilo kdysi :lol: Éra superodolných Mercedes Benz D a Peugeot Indenor s výkonem zhruba 55k z 2l už je však naštěstí dávno překonána dobou moderní. Slovy klasika ty staré motory "zbytečně moc najezdí, neví co je šlus !"
"... najedu 500tis/km bez nějakého problému" Tak to je ta Pamela výrazně pravděpodobnější :lol: , i když závisí na tom, co budeme brát jako "problém". :twisted: :wink: Ani výměna turba nemusí být problém, prostě ji zaplatíš a jezdíš dál 8)

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 19.05.2009 14:37
od killerhammer
s tymi novymi turbo benzinmi suhlasim :idea: su uz rovnako zlozite ako spickove diesle :idea:
uvidime kolko budu stat pripadne opravy 8)

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 21.05.2009 09:21
od tempest
berkym, sú to vstreky, mal som rovnaké problémy. Diagnostika (klasická) ich neodhalí, musia sa vybrať a premerať na testovacom zariadení. Podľa servisov je ich životnosť (Delphi) cca 150.000 km, takže pri nábehu tvojho auta je to asi na výmenu/repas. Problém je, že pri studenom naštartovanom motore vstrekovač nerozprašuje naftu, ale ju "leje" a nedokáže ju odpáliť. Tým pádom máš pocit, že auto ide na menej valcov.

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 21.05.2009 11:15
od berkym
Včera som bol na diagnostike (auto koiš- tn) a ževraj je to dvojhmoták.palivová sústava je ok, žhaviče tiež.cena orig. dielov 1500 + robota, náhrada 930 + robota (zotrvačník+komplet spojka)
poraďte, mám to nechať vo forde na servis, alebo hladat alternatívu v neznačkovom servise?
Ďik.

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 21.05.2009 11:17
od killerhammer
co ti k tomu povedat ? :wink:

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Napsal: 21.05.2009 11:26
od Anndy
Hlavne pozeraj na kvalitu prace, nech to zase nemusis o rok znova riesit.