Som ďaľšou obeťou common railu?

Odpovědět
Uživatelský avatar
madbugie
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1637
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SK - Trnava

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od madbugie » 19.05.2009 10:03

a zabudol si v neposlednom rade ze to auto moze mat namiesto poctivych 145 000 km kludne aj "poctivejsich" 245 000 :D :D :D bohuzial nie je to smiesne ale je to tvrda realita... a ako niekto pisal neznalost neospravedlnuje...

hlavne pri dovazanych a bazarovych autach... sa nie je comu cudovat ze diely ktore vydrzia 250 tis. odchadzaju zrazu pri 120 ???
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta :-) + 100 fordích koníkov
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
nitram9
Nováček
Nováček
Příspěvky: 71
Registrován: 10.06.2008 09:32
Bydliště: Vysočina

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od nitram9 » 19.05.2009 10:08

Tak jasně, je to jenom stroj a ten se může pokazit kdykoli, jen mám s toho takový pocit,
že když mám naftu, tak mám skoro jistě od cca 150tis/km čekat nějaký problém a investice v
desítkách tis.Kč.Jen jsem chtěl říct, že stejně tak se může stát, že najedu 500tis/km bez nějakého problému :lol:
Focus Kombi II 1.8 TDCi 85kw ,Trend 10/2005

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od killerhammer » 19.05.2009 10:18

nitram9 píše:Jen jsem chtěl říct, že stejně tak se může stát, že najedu 500tis/km bez nějakého problému :lol:
ano, aj to sa moze teoreticky stat :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
alexino
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1439
Registrován: 22.10.2008 11:57
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od alexino » 19.05.2009 10:36

teoreticky se muze stat ze ted u nas na parkovisti ceka na me Pamela Anderson, takze nevim co tady jeste delam a proc neuhanim domu..... :D :D :D. Ja sem ale prakticky člověk - kašlu na ni, stejně se mě nelibí.... :D
"Evžen" Ford Focus II kombi r.2006, 1.8 TDCi, deep navy blue
Obrázek
Obrázek
Galerie:
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=97&t=12113

berkym
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 15.05.2009 14:29

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od berkym » 19.05.2009 12:25

foki píše:
berkym píše:Zvo sne vidím svoju rodinu, ako sa najbližšie dva roky namiesto obeda chodí pásť na blízke pole... :cry:
taky nechapu kdyz si nekdo koupi najezd 150-200t km a nepocita s naklady na servis a castejsi opravy . tak si nekoupim s tolika km nebo koupim benzin . na co je nafta kdyz se do ni furt serou penize ( uz mlcim mam doma dva kousky ale ani jeden neni na prodej :mrgreen: )
samozrejme že rátam s nákladmi na servis, ale nie vo výške takmer trhovej ceny vozidla. a nech rátam akokolvek, pri ročnom prebehu cca 50t. km, a spotrebe priem. 5,8/100km( o liter menej ako 1,6 benz) po troch rokoch okrem bežného servisu zatiahnut výmenu vstrekov, turba a dvojhmotaku za 4-5 000€ prestávam veriť v moderné diesle.
Ford focus turnier, 2003, TDCi 74kw, 170 000km

Uživatelský avatar
Palec4
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2057
Registrován: 03.05.2008 23:20
Bydliště: Svk-Sereď
Kontaktovat uživatele:

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od Palec4 » 19.05.2009 13:03

alexino píše:teoreticky se muze stat ze ted u nas na parkovisti ceka na me Pamela Anderson, takze nevim co tady jeste delam a proc neuhanim domu..... :D :D :D. Ja sem ale prakticky člověk - kašlu na ni, stejně se mě nelibí.... :D

fuuuuuuuuuuuuuje ty voe ved je uz stara jak praha :lol: :lol:
Focus 1.8 TDdi 66KW Ghia Strieborna metaliza r.v. 2000/6 - _predane_
Obrázek
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od killerhammer » 19.05.2009 13:07

ja napr. dizle nejazdim presne kvoli tomuto :idea:
na benzine samozrejme stracas lenze to tiez zalezi od stylu jazdy, lebo napr. kupis si 1.6 74 kW, tam sa ti nema co pokazit, a na nom sa tiez da jazdit za 6.5-7l / 100km. budes mat rozdiel max 2l na 100 km a to je prosim pekne dneska menej ako 2 eur :idea:
tak si teraz zrataj, aky by si musel mat na tom benzine najazd aby si preplatil na benzine viacej ako zaplatis za opravu toho dizla. 2000 eur za opravu / 2 eur za rozdiel v spotrebe = 1000 x 100 km = 100 000 km :!:
tak po 100 000 km zacnes na benzine prerabat, to je po 3 rokoch pri najazde 30 000 km rocne
ja vtedy napr. uz menim auto :wink:
a to su len cisla z hlavy, ludom to vychadza aj ovela lepsie napr. 150-200t km (ked beru do uvahy male benziny napr 1.2 alebo 1.4 motory, ak im to staci, kde spotreba je v pohode pod 6 litrov) :wink:

a povedzme si to uprimne aj na 85kW dizel ked budem slapat ako blazon aby to poriadne islo, tak za 5.5 nebudem jazdit :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od killerhammer » 19.05.2009 13:17

no a tu mas dalsi krasny priklad. po 3 rokoch repas turba + teraz caka dalsia vymena turba (lebo ten repas asi nevydrzal) :!: 8O
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

berkym
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 15.05.2009 14:29

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od berkym » 19.05.2009 13:45

killerhammer píše:ja napr. dizle nejazdim presne kvoli tomuto :idea:
na benzine samozrejme stracas lenze to tiez zalezi od stylu jazdy, lebo napr. kupis si 1.6 74 kW, tam sa ti nema co pokazit, a na nom sa tiez da jazdit za 6.5-7l / 100km. budes mat rozdiel max 2l na 100 km a to je prosim pekne dneska menej ako 2 eur :idea:
tak si teraz zrataj, aky by si musel mat na tom benzine najazd aby si preplatil na benzine viacej ako zaplatis za opravu toho dizla. 2000 eur za opravu / 2 eur za rozdiel v spotrebe = 1000 x 100 km = 100 000 km :!:
tak po 100 000 km zacnes na benzine prerabat, to je po 3 rokoch pri najazde 30 000 km rocne
ja vtedy napr. uz menim auto :wink:
a to su len cisla z hlavy, ludom to vychadza aj ovela lepsie napr. 150-200t km (ked beru do uvahy male benziny napr 1.2 alebo 1.4 motory, ak im to staci, kde spotreba je v pohode pod 6 litrov) :wink:

a povedzme si to uprimne aj na 85kW dizel ked budem slapat ako blazon aby to poriadne islo, tak za 5.5 nebudem jazdit :mrgreen:

úplne s tebou súhlasím. len skoda, že som to neprepočítaval pred kúpou. vlastne prepočítaval, ale nie s likvidačnými cenami...
Ford focus turnier, 2003, TDCi 74kw, 170 000km

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od SilverGhost » 19.05.2009 14:34

berkym píše:... prestávam veriť v moderné diesle.
Správně, pochopil jsi :lol: Ne, nebudu si přisazovat, já myslím, že už tak máš hlavu v pejru. Už tak jsi ta oběť :cry: Přidal bych však, že se benzíňáky řítí do stejné propasti, sleduji z hrůzou, jak malé 1.4 vybaví turbem, uberou válec, pak složitě vyvažují a homogenizují chod, vstřikování se stále komplikuje, složitost zvyšuje... za pár let to bude doma :mrgreen:

Okomentoval bych spíše některé uvedené výroky a můžete se pro změnu strefovat do mně, jestli chcete :mrgreen: :
a) Som ďaľšou obeťou common railu? Já myslím, že správně píšeš, že jsi obětí common railu, nikoli tedy Fordu. Podle mně podobnými problémy trpí minimálně ti výrobci, co používají díly od stejných dodavatelů, jako Ford.
b) "Za to může nekvalitní nafta". Sorry, ale zatím mě nikdo nepřesvědčil, že tomu tak skutečně je. Podle mně je to dobrá záminka zastoupení automobilky neopravit auto v záruce. Pokud např. kolega tankoval trvale OMV, považuji to za normální pumpu. To palivo mají zřejmě stejné i v Rakousku, ne? A vstřiky odešly při +-120kkm.
c) "diesel vydrží aj 500 tis. v pohode" To totiž platilo kdysi :lol: Éra superodolných Mercedes Benz D a Peugeot Indenor s výkonem zhruba 55k z 2l už je však naštěstí dávno překonána dobou moderní. Slovy klasika ty staré motory "zbytečně moc najezdí, neví co je šlus !"
"... najedu 500tis/km bez nějakého problému" Tak to je ta Pamela výrazně pravděpodobnější :lol: , i když závisí na tom, co budeme brát jako "problém". :twisted: :wink: Ani výměna turba nemusí být problém, prostě ji zaplatíš a jezdíš dál 8)
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od killerhammer » 19.05.2009 14:37

s tymi novymi turbo benzinmi suhlasim :idea: su uz rovnako zlozite ako spickove diesle :idea:
uvidime kolko budu stat pripadne opravy 8)
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
tempest
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od tempest » 21.05.2009 09:21

berkym, sú to vstreky, mal som rovnaké problémy. Diagnostika (klasická) ich neodhalí, musia sa vybrať a premerať na testovacom zariadení. Podľa servisov je ich životnosť (Delphi) cca 150.000 km, takže pri nábehu tvojho auta je to asi na výmenu/repas. Problém je, že pri studenom naštartovanom motore vstrekovač nerozprašuje naftu, ale ju "leje" a nedokáže ju odpáliť. Tým pádom máš pocit, že auto ide na menej valcov.
Ford Focus Combi 1,8 TDCi Ghia, 85 kW, r.v. 2003

berkym
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 15.05.2009 14:29

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od berkym » 21.05.2009 11:15

Včera som bol na diagnostike (auto koiš- tn) a ževraj je to dvojhmoták.palivová sústava je ok, žhaviče tiež.cena orig. dielov 1500 + robota, náhrada 930 + robota (zotrvačník+komplet spojka)
poraďte, mám to nechať vo forde na servis, alebo hladat alternatívu v neznačkovom servise?
Ďik.
Ford focus turnier, 2003, TDCi 74kw, 170 000km

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od killerhammer » 21.05.2009 11:17

co ti k tomu povedat ? :wink:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Som ďaľšou obeťou common railu?

Příspěvek od Anndy » 21.05.2009 11:26

Hlavne pozeraj na kvalitu prace, nech to zase nemusis o rok znova riesit.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů