Stránka 2 z 2
Re: cukání motoru 1,8 tdci
Napsal: 19.07.2009 18:38
od kaminek
Pro tomino,mě to taky takhle cukalo a škubalo , jako tobě, úplně stejně.Tak jsem vyměnil palivový filtr a celých 600 km paráda , auto jezdilo špičkově a teď tento týden mi to škublo znova a naposledy, auto chcíplo a už to nastartovat nešlo (odporoučelo se čerpadlo) Ale nechci tě strašit ,třeba ti to dělá jen ten pal.filtr
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Napsal: 26.07.2009 13:47
od fenrys
Ahoj, já bych se rád zeptal na vaš zkušenosti s motory 1.8TDCI, 85kW, a jestli jsou kvalitnější nebo naopak horší naž 1.8TDCI, 74kW. díky
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Napsal: 26.07.2009 13:54
od tomason
Je to stejný motor

Až od 2005 sou jiné vstřiky
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Napsal: 26.01.2010 10:13
od Regulos
Tak mě taky začalo trápit cukání motoru v rozmezí 2000-24000 ot. Ale dělá to pouze při "lechtání" plynu, a jen při delší jízdě - zahřátém motoru. Tu hadičku podtlaku na T-kuse jsem dle zde přečtených rad stáhnul, odpojil na hodinu baterku, ať se ŘJ znova naučí, a beze změny. Jinak turbo ale táhne pěkně už od 1700 ot. Každý nápad beru!

Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Napsal: 26.01.2010 10:35
od tomason
Nafta je čí?
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Napsal: 26.01.2010 11:15
od Regulos
Shell Diesel extra + 60ml VIF, předtím jsem zkusil jednu TopQ + VIF, dělá to u obou.
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Napsal: 26.01.2010 12:43
od tomason
To může být palivák,egr,vstřik je toho moc...
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Napsal: 26.01.2010 13:09
od Regulos
Vstřiky komplet nový leden 2009, palivovej filtr origo Ford listopad 2009, zaslepit EGR se teprve chystám. V tomhle mrazu se mi do toho venku nechce. Přiznám se, že mě souvislost EGR - cukání ani nenapadla. Trochu mě mate to, že to dělá jen při zahřátým motoru na delší cestě.
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Napsal: 26.01.2010 20:08
od M.P
Nemohl by to být zasviněnej snímač otáček motoru ?? Včera jsem ho čistil , ten konec snímače je magnetickej a byl na něm nachytanej kovovej prach . Je to přístupný zespodu , pokud máš dekl pod motorem tak je nutná demontáž , na převodovce . Ale to se ti tam asi taky nebude v tomto mrazu lézt .
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Napsal: 27.01.2010 15:35
od JxJ
Tohleto cukání při lehtání plynu mam taky - hlavně na trojku, občas i na jiný rychlosti .. Nechci strašit, ale byl jsem teďka v pondělí na dignostice a mam v řiti jeden vstřik ..

Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Napsal: 28.01.2010 13:28
od Regulos
To čidlo otáček by mohl být dobrý tip, vstřiky jsou rok starý, tak ty snad probůh už ne! O víkendu vyčistím EGR ventil a uvidím jestli to pomůže.
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Napsal: 28.01.2010 13:57
od JxJ
Regulos píše:To čidlo otáček by mohl být dobrý tip, vstřiky jsou rok starý, tak ty snad probůh už ne! O víkendu vyčistím EGR ventil a uvidím jestli to pomůže.
A když to nepomůže, tak ho zkus zaslepit a máš po problému - viz jiný téma ..
A ty sis nechal dělat všechny vstřiky? A na kolik tě to vyšlo?
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Napsal: 28.01.2010 14:08
od Regulos
Jo, zálepku už mám doma, to je 2. varianta.
Pokud mě paměť neklame, tak stály kolem 5000,- za kus (nový) + nějaká práce, celkem ca. 22000,-. Podotýkám, že to nebylo děláno u Forda.
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Napsal: 28.01.2010 14:41
od JxJ
Děkuju za info. Tak jasný, že ne u FORDa, to by si za to dal tak 2x tolik ..
Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw
Napsal: 03.02.2010 12:31
od Regulos
Takže po vyčištění EGR (bez vyndávání, jenom sprejem) se zdá být cukání minulostí. Zatím po opravě najeto 200km v různých režimech bez problému. A subjektivně pozoruju nižší hlučnost, lepší ranní starty a celkově živější motor. Takže vyčištění EGR sprejem Wynns EGR3 vřele doporučuju, za 20minut hotovo a rozdíl je opravdu znát!