cukání motoru 1,8 tdci 85Kw

Uživatelský avatar
kaminek
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 530
Registrován: 07.03.2009 15:30

Re: cukání motoru 1,8 tdci

Příspěvek od kaminek » 19.07.2009 18:38

Pro tomino,mě to taky takhle cukalo a škubalo , jako tobě, úplně stejně.Tak jsem vyměnil palivový filtr a celých 600 km paráda , auto jezdilo špičkově a teď tento týden mi to škublo znova a naposledy, auto chcíplo a už to nastartovat nešlo (odporoučelo se čerpadlo) Ale nechci tě strašit ,třeba ti to dělá jen ten pal.filtr
Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie Obrázek


Je BMW 330d Touring

fenrys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 13.06.2009 20:49

Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw

Příspěvek od fenrys » 26.07.2009 13:47

Ahoj, já bych se rád zeptal na vaš zkušenosti s motory 1.8TDCI, 85kW, a jestli jsou kvalitnější nebo naopak horší naž 1.8TDCI, 74kW. díky

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw

Příspěvek od tomason » 26.07.2009 13:54

Je to stejný motor :wink: Až od 2005 sou jiné vstřiky
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Regulos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 04.07.2008 14:08
Bydliště: Liberec

Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw

Příspěvek od Regulos » 26.01.2010 10:13

Tak mě taky začalo trápit cukání motoru v rozmezí 2000-24000 ot. Ale dělá to pouze při "lechtání" plynu, a jen při delší jízdě - zahřátém motoru. Tu hadičku podtlaku na T-kuse jsem dle zde přečtených rad stáhnul, odpojil na hodinu baterku, ať se ŘJ znova naučí, a beze změny. Jinak turbo ale táhne pěkně už od 1700 ot. Každý nápad beru! :)
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw

Příspěvek od tomason » 26.01.2010 10:35

Nafta je čí?
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Regulos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 04.07.2008 14:08
Bydliště: Liberec

Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw

Příspěvek od Regulos » 26.01.2010 11:15

Shell Diesel extra + 60ml VIF, předtím jsem zkusil jednu TopQ + VIF, dělá to u obou.
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw

Příspěvek od tomason » 26.01.2010 12:43

To může být palivák,egr,vstřik je toho moc...
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Regulos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 04.07.2008 14:08
Bydliště: Liberec

Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw

Příspěvek od Regulos » 26.01.2010 13:09

Vstřiky komplet nový leden 2009, palivovej filtr origo Ford listopad 2009, zaslepit EGR se teprve chystám. V tomhle mrazu se mi do toho venku nechce. Přiznám se, že mě souvislost EGR - cukání ani nenapadla. Trochu mě mate to, že to dělá jen při zahřátým motoru na delší cestě.
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium

Uživatelský avatar
M.P
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 14.10.2009 16:33
Bydliště: já su z Třebíča

Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw

Příspěvek od M.P » 26.01.2010 20:08

Nemohl by to být zasviněnej snímač otáček motoru ?? Včera jsem ho čistil , ten konec snímače je magnetickej a byl na něm nachytanej kovovej prach . Je to přístupný zespodu , pokud máš dekl pod motorem tak je nutná demontáž , na převodovce . Ale to se ti tam asi taky nebude v tomto mrazu lézt .
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003 :palec_dolu:
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998 :palec_nahoru:
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004 :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
JxJ
.
.
Příspěvky: 464
Registrován: 30.10.2008 15:48
Bydliště: Praha 10

Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw

Příspěvek od JxJ » 27.01.2010 15:35

Tohleto cukání při lehtání plynu mam taky - hlavně na trojku, občas i na jiný rychlosti .. Nechci strašit, ale byl jsem teďka v pondělí na dignostice a mam v řiti jeden vstřik .. 8O
JE : Ford Fiesta ST150
Obrázek
BYL : Ford Focus ST225
Obrázek
BYL : Ford Mondeo 2.0 107 KW
BYL : Ford focus 1.8 TDCi 85KW

Uživatelský avatar
Regulos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 04.07.2008 14:08
Bydliště: Liberec

Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw

Příspěvek od Regulos » 28.01.2010 13:28

To čidlo otáček by mohl být dobrý tip, vstřiky jsou rok starý, tak ty snad probůh už ne! O víkendu vyčistím EGR ventil a uvidím jestli to pomůže.
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium

Uživatelský avatar
JxJ
.
.
Příspěvky: 464
Registrován: 30.10.2008 15:48
Bydliště: Praha 10

Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw

Příspěvek od JxJ » 28.01.2010 13:57

Regulos píše:To čidlo otáček by mohl být dobrý tip, vstřiky jsou rok starý, tak ty snad probůh už ne! O víkendu vyčistím EGR ventil a uvidím jestli to pomůže.
A když to nepomůže, tak ho zkus zaslepit a máš po problému - viz jiný téma ..
A ty sis nechal dělat všechny vstřiky? A na kolik tě to vyšlo?
JE : Ford Fiesta ST150
Obrázek
BYL : Ford Focus ST225
Obrázek
BYL : Ford Mondeo 2.0 107 KW
BYL : Ford focus 1.8 TDCi 85KW

Uživatelský avatar
Regulos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 04.07.2008 14:08
Bydliště: Liberec

Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw

Příspěvek od Regulos » 28.01.2010 14:08

Jo, zálepku už mám doma, to je 2. varianta.
Pokud mě paměť neklame, tak stály kolem 5000,- za kus (nový) + nějaká práce, celkem ca. 22000,-. Podotýkám, že to nebylo děláno u Forda.
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium

Uživatelský avatar
JxJ
.
.
Příspěvky: 464
Registrován: 30.10.2008 15:48
Bydliště: Praha 10

Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw

Příspěvek od JxJ » 28.01.2010 14:41

Děkuju za info. Tak jasný, že ne u FORDa, to by si za to dal tak 2x tolik ..
JE : Ford Fiesta ST150
Obrázek
BYL : Ford Focus ST225
Obrázek
BYL : Ford Mondeo 2.0 107 KW
BYL : Ford focus 1.8 TDCi 85KW

Uživatelský avatar
Regulos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 04.07.2008 14:08
Bydliště: Liberec

Re: cukání motoru 1,8 tdci 85Kw

Příspěvek od Regulos » 03.02.2010 12:31

Takže po vyčištění EGR (bez vyndávání, jenom sprejem) se zdá být cukání minulostí. Zatím po opravě najeto 200km v různých režimech bez problému. A subjektivně pozoruju nižší hlučnost, lepší ranní starty a celkově živější motor. Takže vyčištění EGR sprejem Wynns EGR3 vřele doporučuju, za 20minut hotovo a rozdíl je opravdu znát!
byl: 1.8TDCi 85kW, 2002, combi, comfort
je: 2.0 Duratec HE, 2009, combi, Titanium

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host