niekde som cital, ze prevodovka je vlastne zbytocna vec, a ti co "hlasuju za manual" si len dokazuju ze su lepsi soferi, ked zvladaju nieco navyse. v zasade je soferovanie len pohyb dopredu, dozadu a zatacanie. praca s prevodovkou teda s jazdou nema nic spolocne !
osobne mi manual vobec nevadi, resp. zalezi od nalady ako chcem jazdit. ono aj velmi zalezi kto co povazuje za automatiku. je sakra rozdiel medzi nejakou 4 stupnovou z 1995 a modernym automato-manualom z 2008

ja by som si idealne predstavoval prevodovku, ktora by mala viacero nastaveni. od uplnej automatiky a jemnosti kde by jazda bola "cisty trolejbus", az po klasicky "H" manual, kde by som rval rychlosti v "retro" style. ci uz kridielkami pod volantom, alebo klasicka saltpaka +/- alebo H-cko. rezimy, rychlost preradenia, pustenie spojky, vsetko manualne nastavitelne
A NESMELO BY MI TO PRI SPIATOCKE KUA SKRIPAT ZUBAMI !!!!!

no a potom by som este chcel vyfuk s elektronicky nastavitelnym zvukom, kde by sa dalo nastavit vsetko, ci uz volume, alebo rozne preddefinovane vrcania, az po zvuky konkretnych aut (pripadne lietadiel a inych zariadeni...) ! no a potom uz len hadraplan a hodinky s vodotriskom !
PS: dal som hlas automatike, nech je tam aspon nieco
