Stránka 10 z 115

Napsal: 27.12.2007 17:07
od zewl
pelen píše:......Ja si s ropakem uzivam toho, ze v kopci pridam a benzinakum ujizdim. :lol:
Do tohodle jsem se s Fofikem zamiloval, jak v kopci seslapnu plyn a bez podrazeni auto zacne okamzite zrychlovat...

Napsal: 27.12.2007 17:11
od Kóťa
Tak teď mi to bylo vysvětleno a zařídím se podle toho... :) :wink: Taky to byla moje první cesta s gps a dost mi naštvalo,že tachometrových 140 a na gps 127 km/h.A motor už řval jak blázen.Fakt to tam chce tu šestku....Ale to je na jiný téma....

Napsal: 27.12.2007 20:34
od pelen
Kota, ty jsi nedal 5. stupen? :lol:

Napsal: 27.12.2007 20:52
od Jozkablack
Kota: A nebo si tam dej rozměr jako já mám letní pneu 195/65/15 a co tacho t gpska. Je to vyzkoušený na třech navigacích. :lol: Ale už pššššt to je jiný téma.

Napsal: 28.12.2007 10:03
od Kóťa
pelen píše:Kota, ty jsi nedal 5. stupen? :lol:
Tam je??? :lol:

Napsal: 28.12.2007 10:17
od pelen
Mi to totiz zacina hucet az pri daleko vyssi rychlosti.

Napsal: 28.12.2007 10:23
od Kóťa
To je subjektivní.....Někde jsem ale porovnávali rychlost a otáčky a vím,že jsem na tom byl stejně...Máš taky 14,ne?

Napsal: 28.12.2007 11:24
od pelen
14 mam, vyssi rychlost jsem myslel podle GPS. :wink:

Napsal: 28.12.2007 12:55
od Ahmed
Ode me zatim jedine + pro Hekru je to, ze motor mene klepe, poznal jsem to, kdyz jsem ji tam nalil a i ted, kdyz jsem ji tam nenalil :D V domeni, ze mi to spotrebu nezlepsilo, jsem zbytek Hekry nalil do transita a multikary v praci a tam taky bylo poznat, ze se ten motor chova lepe. Ted akorat uvidim, jestli se mi spotreba zhorsila bez pouziti Hekry :roll: Ted je ale trosku blbe obdobi na podobne mereni, pac az na tu posledni nadrz jsou celou dobu stabilni teploty od -4 do 0°C, predtim to bylo furt -1, 8, 5, atd. :x
Jeste jsem se nekde v obchode dival na Sheron aditivum a divil jsem se, ze vypada jako zimni smes do ostrikovacu :lol: Nedocetl jsem se tam ani nic moc o slozeni a pisou akorat, ze to zlepsi vlastnosti nafty, ani zdaleka se tak nevychvalujou jako na Hekre :o

Napsal: 28.12.2007 13:45
od pelen
Motory s Hekrou mene klepou, protoze Hekra zvysuje cetanovo cislo nafty.

Napsal: 06.01.2008 23:29
od Jozkablack
Tak jsem dneska poseděl s mechanikem kterýmu svěřuju autíka a mimo jiného jsem se ho zeptal na aditiva. Ano či ne. A podle něj jednoznačně ano. Používá něco od Castrolu a je max. spokojen.

Napsal: 07.01.2008 16:40
od Ahmed
Muj mechanik aditivem vyresil nejaky zahadny neresitelny problem s motorem, sice tam asi nalil nejake z polska, ale auto jelo a jede porad...

Ja asi koupim ten VIF a budu v aditivech pokracovat, pac mensi klepani je jasne rozpoznatelne a nizsi spotreba o 5% (=v mem pripade 0,3l) taky.

Napsal: 07.01.2008 21:10
od jamaka
Ja som si tiez kupil nieco od Hekry a vozim to v kufri a stale neviem ci naliat alebo nenaliat.

Napsal: 10.01.2008 15:09
od Noah
Novinka: aditivum do nafty DELPHI DIESEL PLUS !!!!!



Aditivum na zvýšení výkonu dieselových motorů DIESEL+ určené pro osobní a dodávkové automobily a vyrobené na základě nejmodernější technologie paliv je vysoce účinná formule, jejíž jednorázová balení postačují na ošetření 50 – 70 litrů motorové nafty, přičemž účinnost formule je až 6 měsíců.

Toto jednotkové balení DIESEL + pro nákladní automobily stačí na ošetření 100 litrů paliva. Jeho složení zajišťuje maximální přínos při použití po každém naplnění nádrže. Další jeho přednost je to, že při dlouhých jízdách přes několik zemí napomáhá zmírnit účinek míchání paliv různé jakosti.



Proč má smysl používat DIESEL +

Složitost moderního naftového motoru se neustále zvyšuje a jeho dnešní uživatel od něj očekává spolehlivý vysoký výkon spojený s nízkou spotřebou paliva a nízkými emisemi výfukových plynů.

Delphi dodává pokrokové palivové soustavy mnoha světovým výrobcům motorů. Vzhledem k tomu, že jsou tyto soustavy vyrobeny s extrémně úzkými tolerancemi, je mimořádně důležité, aby jakost používaného paliva vyhověla přísným normám těchto soustav.

V důsledku neustálého snižování obsahu síry se snížila schopnost dnešní motorové nafty čistit a mazat komponenty motoru a celé palivové soustavy. K tomu, aby palivo dobré jakosti skladované ve vhodných nádobách mohlo zajistit adekvátní ochranu zmíněných komponentů, je důležité zabezpečit preventivní údržbu palivové soustavy.

K zajištění toho, aby palivová vstřikovací soustava vašich zákazníků poskytovala výkon, který od ní očekávají, jsme vyvinuli aditivum DIESEL+, to je vyrobeno z prostředků na ošetřování palivových soustav.

Tyto prostředky, založené na technologii paliv firmy Texaco, zlepšují schopnost paliva čistit, chránit a regenerovat a tím zlepšovat nejen výkon motoru, ale i snižovat emise výfukových plynů.



1. Čistící prostředek palivových soustav DIESEL+ má maximální čisticí výkon k odstranění stávajících usazenin ze vstřikovačů a ventilů a tím udržení správného tvaru vstřikovaného paprsku zajišťujícího úsporu paliva a zvýšení výkonu motoru.

2. Mazací prostředek Formule obsahuje mazací aditivum snižující opotřebení palivového čerpadla a dalších součástí. To má za následek jak udržení výkonu, tak i prodloužení životnosti motoru a čerpadla.

3. Stabilizátor paliva Stabilizátor paliva zabraňuje vzniku reakcí kyselých a zásaditých složek způsobujících nestabilitu paliva. To s projevuje pozitivně v tom, že účinnost paliva je v celém spalovacím procesu na maximální úrovni.

4. Deemulgační prostředek Zajišťováním čistého oddělení vody od paliva deemulgátor formule zabraňuje zanesení palivového filtru a kontaminaci celé palivové soustavy vodou.

5. Odpěňovač Tento prostředek na ošetřování palivové soustavy obsahuje také odpěňovací složku, která eliminuje nadměrné pěnění paliva a umožňuje tak rychlejší a čistější plnění palivové nádrže.

6. Inhibitor koroze Poškození zaviněné korozí může vážně ovlivnit výkon palivové soustavy a může mít za následek nákladné opravy nebo výměny. Inhibitor koroze formule podstatně snižuje nebezpečí koroze za současného zvýšení výkonu a životnosti motoru.

7. Prostředek zlepšující cetanové číslo Tato formule zlepšuje samozápal motorové nafty. To zajišťuje lepší spalování, snížení špičkového tlaku, zlepšení studených startů, snížení hlučnosti spalování, vývinu kouře, jakož i snížení emisí výfukových plynů.




Nj ale kde to koupit a hlavne cena,to bude zase bomba :(

Napsal: 10.01.2008 15:57
od Obake
Jozkablack píše:Tak jsem dneska poseděl s mechanikem kterýmu svěřuju autíka a mimo jiného jsem se ho zeptal na aditiva. Ano či ne. A podle něj jednoznačně ano. Používá něco od Castrolu a je max. spokojen.
Castrol TDA :wink: jo to funguje :lol: