přední náprava by měla mít silnější stabíky než má série
oproti klasickému 2.0 focusu je ST o 15mm níž, má i robustnější tlumiče, pokud se nepletu.
Brzdy origo vychází na cca 7000-9000kč, záleží jakého máš dodavatele. je to dáno i tím, že předek je 300mm, což je v téhle kategorii docela dost, ale zase fungují jak mají a ještě o něco lépe, tedy skvěle. Nicméně na ebay a podobně se dají sehnat i levnější dobré kousky.
Hele té rzi bych se nebál, když budeš o lak a podvozek pečovat.. s tou zimou to je zlé, jestli máš vytápěnou garáž, tak bych se to snažil omýt, protože není nic horšího než nechat sůl pracovat krásně v teple.
Blbé je, že aktuálně v ČR není žádné ST v 100% stavu.. tady bych doporučil hledat v Německu.
Kdybys chtěl, můžu ti poslat odkazy na nějaké zajímavé recenze
edit: motor je docela držák, zatím neznám žádný co by nějak umřel, nebo ztrácel rapidně koně. Má kovaná střeva, takže když mu dopřeješ v pravidelných intervalech kvalitní olej - není se čeho bát. Při otevřené kapotě zní jako šicí stroj, čehož jsem se prvně lekl, ale je to v pořádku. Okolo 130 000 - 160 000 to chce často mírně seřídit ventily.. jinak nic.
A o čem se nepíše - spojka, dvouhmota je tragédie, vydrží cca 100 000 - 150 000tkm, i když najdou se i kusy, které vydrží o něco víc ale .. není to ono. Bohužel je její výměna dražší, cca 15 000 - 25 000 podle toho co je zle, kde sháníš díly a co měníš.