Stránka 10 z 16

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 11.11.2013 11:18
od marx2000
Tak už se pod 11 l ani nepodívám.
Abych to tu stále nepsal jak trotlík, nenajde se někdo z JZ Prahy, kdy by se mi na "to" koukl a řekl případný důvod vysoké spotřeby? Samozřejmě to nechci zadarmo.
V autorizovaném servisu pokrčili rameny, řekli, že lambda to být nemůže (novou lambdu na zkoušku investovat nemohu), protože by to hlásil počítač, dále, že prý to je proto, že mám 17" a klímu (to přeci takhle spotřebu nezdvihne, nebo ano?.
Jak jsem již psal, ani mimo město neshodím spotřebu.

Děkuji za help.

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 11.11.2013 11:22
od stano.
Nemas v haji cidlo teploty a potom ide motor stale na bohatsiu zmes :?:

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 11.11.2013 12:29
od marx2000
Ahoj, nemám tušení, nejsem automechanik, dílny taktéž nemaje :)
Děkuji.

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 11.11.2013 15:46
od Karel2
Pokud jede na bohatou smes, tak by slo poznat pri volnobehu na okamzite spotrebe.

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 11.11.2013 17:02
od marx2000
Ok, a to je? Díky.

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 11.11.2013 17:12
od Karel2
No u me to pise neco pres litr a pak to pada na 0,7-0.8l/hod. Jenze ja mam 1,6. Je to ale jen takova zkouska, jestli se to vypne.

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 11.11.2013 19:16
od stano.
0.7-0.8l/hod by si mal mat. Pri teplom motore!

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 12.11.2013 18:59
od marx2000
Koukal jsem dnes, a poskakuje to. Hlavně kolem 1 l/h. Ještě se na to zasoustředím. Zatím děkuji.

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 13.11.2013 13:49
od ballu
Spoteba na volnoběh L/hod bude i u stejného motoru dosti rozdílná. Záleží na svíčkách, filtru a hlavně v jakém stádiu nabití je baterka a jakou má kapacitu. Její odběr pro dobíjení na volnoběh má největší váhu na hodinovou spotřebu a bude jiný u 45Ah než u 60Ah. :wink:

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 13.11.2013 16:44
od Karel2
Jestli je to u zahrateho motoru a s plnou baterkou, tak je podle me 1l/hod moc. A kolik to ukazuje na volnobeh po startu(studene) a kolik na zahratym motoru, je tam vubec rozdil?

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 13.11.2013 17:10
od ballu
Určitě bude, ty zvýšené otáčky po startu na bohatší směs musí být znát, dle odhadu i možná 2 x více jak po zahřátí. To musí potvrdit ti, co mají palubák s okamžitou spotřebou.

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 13.11.2013 18:15
od marx2000
JJ, studený běh žere kolem 2,2 l/h

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 14.11.2013 08:29
od ballu
To znamená skoro 3 x více 8O . V tomto poměru, když zvolíte zimní ranní start s okamžitým rozjezdem s bohatší směsí, jak píší v manuálu, tak se motor plácá na prvním km jízdy na spotřebě kolem 20-30L/100 km 8O což se pak dostat po 10 km jízdy při cestě do práce na nějakých 7 - 8 L je dosti nereálné. K tomu vír v nádrži, rychlejší degradace oleje, špatný samočistící účinek na svíčkách, usazeniny ve spalovacím prostoru, náběh na připečení kroužků. Mám to i odzkoušeno že když se nechá motor prohřát ze dvě minutky na místě, tak rozdíl v létě mě dělal 0,5 L v průměru na 13 km. :?

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 14.11.2013 22:22
od Crashdown
tak to máte divný.. mě umí palubní pc na dvoulitru ukazovat jen hodnoty 1.8 a 3.6 litru a takhle to skáče mezi těma číslama... když se ohřeje tak kolem 1.8 a pak skáče nula a zase 1.8.... Když to protůruju tak samozřejmě skáče třeba 5.4 litru nebo tak..

běžnou spotřebu mám kolem 9-10, jezdím cca 13 km do práce skrz město, takže to asi odpovídá.. a to mám 18" liťáky

Re: Reálná spotřeba 2.0 DURATEC

Napsal: 15.11.2013 07:40
od smoula
ballu píše:To znamená skoro 3 x více 8O . V tomto poměru, když zvolíte zimní ranní start s okamžitým rozjezdem s bohatší směsí, jak píší v manuálu, tak se motor plácá na prvním km jízdy na spotřebě kolem 20-30L/100 km 8O což se pak dostat po 10 km jízdy při cestě do práce na nějakých 7 - 8 L je dosti nereálné. K tomu vír v nádrži, rychlejší degradace oleje, špatný samočistící účinek na svíčkách, usazeniny ve spalovacím prostoru, náběh na připečení kroužků. Mám to i odzkoušeno že když se nechá motor prohřát ze dvě minutky na místě, tak rozdíl v létě mě dělal 0,5 L v průměru na 13 km. :?
Takže co je lepší? Nastartovat, dát si cíčko a pak vyrazit? Někde jsem četl, že zase u moderního motoru(např. dieselu) je lepší nakopnout to a vyrazit. Co co? :)