Stránka 10 z 23
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 03.02.2010 15:48
od martinSL
No chcel som ušetriť,tak som kupil lacne tie žhaviče nejake SLM neviem čo je to za značka,no jeden žhavič nevydržal prve žhavenie a ja som myslel že niektory vstrek je vadny bo to chytalo na 3 valce,teraz som znova menil a boli dve spalene,teraz som dal BOSCH duatherm a v pohode pri -18 na prve žhavenie okamžite naskočil
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 03.02.2010 17:33
od M.P
fofo2001 píše:m.p.: Nečetl jsem to celý, ale nemohlo by to být čerpadlo? Měls to už ve specializovaným servise na naftový vstřikování?
Podle mechanika je vše na palivovým systému v pořádku .... tedy od filtru přes čerpadlo až po vstřikovače . Ukazoval mi i kolik čerpadlo dává když to měl napíchnutý na diagnostice ...
A jak jsem již psal , už asi ani nehodlám řešit , natož do toho cpát peníze , pokud nebudu mít jistotu že to či ono je příčinou problému . Nemám takovou trpělivost jako
opicak kterej už to řeší , nebo už neřeší

, dva roky . Ježdění v autě musí i bavit , a mě to ve FoFu za tohoto stavu nebaví . Dnes jsem s FoFem najel cca 500 kiláků , a to fakt člověka nebaví ... nasr... jsu hned když ráno nastartuju a on chcípne , opakovaně i několikrát po sobě , pak to je jak ve stodvacítce s vytaženým sytičem , cuká to , poskakuje , po dálnici jak jedeš chvíli ustálenou rychlostí tak to začně pocukávat a jako vynechávat ( jak když u benzíňáku neháže jiskra ) ... když lehce pohneš s plynovým pedálem ( je jedno jestli povolíš nebo přišlápneš ) tak to přestane ... Nevím už co s ním , ale vím že už ho nechcu . Určitě kdybych to vyřešil tak se posere za chvíli něco jinýho , a že toho je spoustu , třeba dvouhmoťák ... Počkám jak sleze sníh abych mohl zatím jezdit do práce na motorce a dávám ho pryč . Pak koupím něco jinýho ( představa už je , ale to je na zcela jiné fórum ) . Možná ještě kouknu na plynovej pedál , někde jsem tady viděl hodnoty odporu mezi jednotlivýma pinama u pedálu z TDDi , tak to taky zkusím proměřit , ovšem nevím jestli jsou pedály TDDi a TDCi totožný . Za tím chcípáním po studeným startu bude ale asi něco jinýho .
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 03.02.2010 18:28
od t.dudis
Chápu, že jsi naštvanej, ale hned bych Ford neodsuzoval. Je tu spusta lidí co mají stejný motor jako ty a nemají jediný problém. Je to smůla, že jsi trefil na špatný kus. Každý auto se nemusí povést. Stejně tak a nebo eště hůř můžeš dopadnout (nedej bože), když koupíš c5....
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 03.02.2010 18:47
od M.P
Však Ford neodsuzuju ... ale nasr... su , to jo . A to jsem FoFa naštěstí nekupoval já , ale je přítelkyně , z doby kdy jsme se ještě neznali . Mě Ford nikdy moc nezaujal , a já sám bych se pro jeho koupi ani nikdy nerozhodl , dokonce když jsme se poznali , tak jsem si ho vůbec nevšímal , celej rok jsem se s nim ani nesvezl a jezdil jen svým autem , až do doby kdy na něm byla potřeba udělat STK a pak jsme tak nějak naznali že dvě auta jsou zbytečný ... rozhodnutí jedno prodat ... a odneslo to to moje , bylo starší , mnohem víc najeto , ale jak teď vím spolehlivější a bez jediné chyby . Z počátku jsem byl z FoFa nadšenej a byl rád že jsme nechali jeho , ale pak nadšení postupně upadalo .
Přece jen o Citroenech něco vím , tak si ho před koupí trochu proklepnu , ale stát se dřív nebo později může cokoliv samozřejmě , u jakékoliv značky .
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 03.02.2010 20:35
od Gold
to M.P. docela mě mrzí, že to takhle dopadlo. Vážně jsem si myslel, že to budeš Ty, kdo ten problém se startama TDCi rozlouskne. Já letošní zimu startuju bez problémů.Jediný horší start jsem měl při celodenní a celonočním stání při teplotě -18 a to jen takový, že motor naskočil asi po 4 vteřinách točení startérem. Mám z toho sice radost,ale moc to nechápu, protože minulé zimy jak jsem už psal problémy byly.Jediná změna proti minulým zimám je přidávání VIF, měněné čidlo na intercooleru a pal. filtr Delphi. Jinak nic. Takže hodně štěstí při výběru auta.
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 04.02.2010 13:22
od Hery77
to M.P. Taky jsem ocekaval ze tento problem vyresis, jde videt ze jsi do toho dal vsechno, ale bohuzel jsou veci mezi nebem a zemi ktere proste nejdou vyresit, skoda...
Jinak u me se stal asi zazrak, po vymene zhavicich svicek a po pravidelnem jezdeni na Agip DieselTech + VIF uz nemam problemy ani se startovanim, ani s tim ze by mi FoFo na prvni krizovatce chciplo. Tak snad to tak uz zustane.
Kazdopadne hodne stesti s jinym autem....
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 04.02.2010 21:01
od SilverGhost
Zrovna Citroen, ten mi připomíná hodně strastí před zhruba dvaceti lety s CX mého otce a také velmi nešťastný průběh vlastnictví Xantie u jiného rodinného příslušníka, které skončilo zhruba před rokem tím, že prý jedna z těch hydraulických koulí u předního kola doslova prolezla skrz kapotu

(To byl ovšem už jen závěr strastí s hydraulikou). Na druhou stranu jeden aktuální majitel C4 picasso 1.6hdi je velmi spokojený

...
Ten tvůj problém by snad šel řešit jedině tak, že bys měl kámoše se stejným motorem a postupně byste si prohazovali jednotlivé díly, od řídící jednotky, kompletů sání, přes různá čidla až po jánevímco, až by se přehodila i ta závada

Jenže něco takového není jen tak, to je jasné...

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 04.02.2010 21:07
od tomason
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/2 ... x[]=101239
tohle je taky hodně já nevim citroen mi nic neříká a znaámej měl C5 a dal ji pryč pač byl víc v servisu než na silnici.
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 04.02.2010 21:36
od Lari
M.P píše:fofo2001 píše:m.p.: Nečetl jsem to celý, ale nemohlo by to být čerpadlo? Měls to už ve specializovaným servise na naftový vstřikování?
Podle mechanika je vše na palivovým systému v pořádku .... tedy od filtru přes čerpadlo až po vstřikovače . Ukazoval mi i kolik čerpadlo dává když to měl napíchnutý na diagnostice ...
A jak jsem již psal , už asi ani nehodlám řešit , natož do toho cpát peníze , pokud nebudu mít jistotu že to či ono je příčinou problému . Nemám takovou trpělivost jako
opicak kterej už to řeší , nebo už neřeší

, dva roky . Ježdění v autě musí i bavit , a mě to ve FoFu za tohoto stavu nebaví . Dnes jsem s FoFem najel cca 500 kiláků , a to fakt člověka nebaví ... nasr... jsu hned když ráno nastartuju a on chcípne , opakovaně i několikrát po sobě , pak to je jak ve stodvacítce s vytaženým sytičem , cuká to , poskakuje , po dálnici jak jedeš chvíli ustálenou rychlostí tak to začně pocukávat a jako vynechávat ( jak když u benzíňáku neháže jiskra ) ... když lehce pohneš s plynovým pedálem ( je jedno jestli povolíš nebo přišlápneš ) tak to přestane ... Nevím už co s ním , ale vím že už ho nechcu . Určitě kdybych to vyřešil tak se posere za chvíli něco jinýho , a že toho je spoustu , třeba dvouhmoťák ... Počkám jak sleze sníh abych mohl zatím jezdit do práce na motorce a dávám ho pryč . Pak koupím něco jinýho ( představa už je , ale to je na zcela jiné fórum ) . Možná ještě kouknu na plynovej pedál , někde jsem tady viděl hodnoty odporu mezi jednotlivýma pinama u pedálu z TDDi , tak to taky zkusím proměřit , ovšem nevím jestli jsou pedály TDDi a TDCi totožný . Za tím chcípáním po studeným startu bude ale asi něco jinýho .
S tím pocukáváním a škubáním jsem měl problem po výměně setrváku se spojkou a bylo to poškozeným snímačem otáček a jeho špatná vzdálenost od setrváku..
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 05.02.2010 07:53
od M.P
Lari píše:S tím pocukáváním a škubáním jsem měl problem po výměně setrváku se spojkou a bylo to poškozeným snímačem otáček a jeho špatná vzdálenost od setrváku..
Ten byl taky venku , vyčištěnej , posunutej , kousek blíž k setrváku , kousek dál ... beze změn .
Taky jsem si myslel že to vyřeším , nebo že to bude aspoň jednodušší ... ale už mě to nebaví . Teď ráno jsem odvážel přítelkyni do práce a už jsem nas.... , to je jak před dvaceti rokama v autoškole se Š120 , tu udržet v chodu , se sytičem , to byl taky zážitek .
A to jsem si chtěl jet zalyžovat , ani se mě nějak autem nechce .
A k tomu Citroenu , zrovna s něma mám jen nejlepší zkušenosti , obzvlášť se starýma 1.9 TD ... teď se mlátím do palice že jsem ho prodal .
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 05.02.2010 08:26
od stand
No zrovna stará 1,9 chrochtl - nic moc...
A stou C5kou nevim jestli si polepšíš, bejvalky táta ji měl, a jediné co se nesralo, byl motor 2,2HDI, nebejt této osobní zkušenosti, tak jsem si ji asi koupil-míval jsem kdysi dávno Xantii, ale jednou se k hydropneumatice stejně vrátím, jenco začnou vyrábět zas auta z trvanlivějších materiálů (na té C5 co bylo z plastu tak prasklo..)
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 05.02.2010 12:48
od M.P
stand píše:No zrovna stará 1,9 chrochtl - nic moc...
No právě stará 1.9 jak píšeš "chrochtl"

je podle mě nejlepší diesel co kdy u nás jezdil - jak v Citroënech tak Peugetech
...ale dost už o Citroënech
Tak nějak pořád přemejšlím co ještě zkusit s FoFem .... a napadaj mě jen tři věci , který ačkoliv jsme u nich hledali problém - bezvýsledně , bych ještě jednou zkusil . A je to :
-plynovej pedál ... tím myslím ty krátkodobý výpadky , cukání za jízdy . Nevím jestli je stejnej jak u TDDi , protože co jsem to tady tak pročítal , tak ho všichni měnili právě jen u TDDi , nenašl jsem příspěvek od někoho s TDCi ... Zkusím ho vyndat , rozebrat , vyčistit , složit ...
-čidlo vačky ... to bych snad i možná rovnou koupil , není to taková pálka jak za pedál
-čidlo otáček ... a to mě nezbyde než asi taky koupit a vyměnit
Všechny tyto věcičky jsme zkoušeli , kontrolovali , ale co kdyby ....
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 05.02.2010 12:58
od SilverGhost
Nebude levnější najít nějaký jiný servis, který nemusí být lepší, než ten tvůj, jen se na to prostě nezaujatě podívá, bude mít možná jiné nápady a zkušenosti... Nějaký dobrý ve Tvém okolí tady snad někdo poradí

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 05.02.2010 14:20
od fofo2001
M.P píše:stand píše:No zrovna stará 1,9 chrochtl - nic moc...
No právě stará 1.9 jak píšeš "chrochtl"

je podle mě nejlepší diesel co kdy u nás jezdil - jak v Citroënech tak Peugetech
...ale dost už o Citroënech
Tak nějak pořád přemejšlím co ještě zkusit s FoFem .... a napadaj mě jen tři věci , který ačkoliv jsme u nich hledali problém - bezvýsledně , bych ještě jednou zkusil . A je to :
-plynovej pedál ... tím myslím ty krátkodobý výpadky , cukání za jízdy . Nevím jestli je stejnej jak u TDDi , protože co jsem to tady tak pročítal , tak ho všichni měnili právě jen u TDDi , nenašl jsem příspěvek od někoho s TDCi ... Zkusím ho vyndat , rozebrat , vyčistit , složit ...
-čidlo vačky ... to bych snad i možná rovnou koupil , není to taková pálka jak za pedál
-čidlo otáček ... a to mě nezbyde než asi taky koupit a vyměnit
Všechny tyto věcičky jsme zkoušeli , kontrolovali , ale co kdyby ....
plyn pedálu? Nečetl jsem to od začátku až do konce, ale zdá se mi, že na začátku bylo řečeno, že problémy jsou i při volnoběhu?
čidlo otáček - nemusíš hned vyhazovat - dá se taky změřit. Máš přístup k osciloskopu? Kdybys byl v Praze a věděl zapojení konektoru, tak ho můžem napíchnout. Bohužel takovéto informace které byly u Hondy volně stažitelné přímo z webu Hondy, celé servisní manuály, už u Fordu tak lehce dostupné nejsou.
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním
Napsal: 05.02.2010 14:31
od M.P
fofo2001 píše:plyn pedálu? Nečetl jsem to od začátku až do konce, ale zdá se mi, že na začátku bylo řečeno, že problémy jsou i při volnoběhu?
...jasně , po "studeným" startu kolísá volnoběh a chcípá to . Když to zrovna běží a ťuknu lehce do pedálu ( na cca 1500 otáček ) , tak to nespadne na volnoběh ale chcípne . Po zahřátí už drží .
Za jízdy ( i u teplýho motoru ) chvilkový výpadky ... cca 1-2 vteřiny , jako kdž ti u benzíňáku neháže jiskra , stačí povolit nebo přišlápnout plynovej pedál a "chytne" se .
Včera se mi stalo že motor zhasl za jízdy - z kopce , v zatáčce ... při odbočování vpravo ve městě , při malé rychlosti , ale i tak jsem měl honičku ten volant bez posilovače umotat ...