kaminek píše:Eidž,už bys mohl kolegy přestat masírovat těmi řečmi,jak není nad českou naftu s řepkou která vlastně válcuje Maxx-motion a jiné Rakouské nebo Německé prémiovky,někteří ti to baští i s navijákem.Řepka nejenom že zalepuje vstřikovače
neúplná informace
,natáčení lopatek v turbu
tohle jsem ještě neslyšel
ale zalepí ti i EGR ventil ale i celkový sání v motoru
tohle jsem ještě neslyšel
a to že špatně maže čerpadlo ,to je další blbost .Ale aby si to tady zase všechno neotočil,tak se bavíme o Maxx-Motion a západních prémiovkách.
1. Nechci nic otáčet. Nejsem placený Benzinou, ale ani OMV.
2. Chci fakta. Exkurzi do rafinerie Swechat bych přijal i já. Obzvláště v prosinci, ona Vánoční Vídeň má své kouzlo. Ale nemůžeš čekat, že Ti řeknou vše, hlavně své slabiny. To neudělá žádná firma na exkurzi.
3. Cetanové číslo MaxxMotion Diesel v zimním období, kdy mají naftu do -35C, NENÍ 60 cetanů. Jsou kolem 55.
4. Verva Diesel celoročně 60 cetanů, ALE teplota filtrovatelnosti -26C.
Hydrotreated Vegetable Oil (HVO) je super věc. O tom žádná. Když si projdeš toto vlákno zpět, tak jaxi zjistíš, že jsme tady hned po uvedení Maxxmotion Diesel na český trh řešili, co to HVO je vůbec zač a jaké že to vlastně ta nafta má vlastnosti. Podívej se do minulosti. A podívej se, kdo hájil Maxxmotion Diesel.
Taky se podívej, co prodávají na stojanu označeným arktickou naftou třídy 2 - opět, je to zde.
Dále zmínka na konci článku, že dnešní diesely mají nízkou kompresi a tak žhavící svíčky pomáhají po startu i minuty, případně že se aktivují i během chodu motoru - fajn. To je pravda.
Ale já se bavím o starých common railech, já se bavím o Ford TDCi motoru z roku 2002. Žhavíš 3 s a šlus. A ten TDCi motor rozhodně nemá nízkou kompresi.
Prémiová Rakouská či Německá nafta je fakt dobrá. Proti ní ani popel.
Prémiová Česká nafta z Benziny je taky dobrá. Věř tomu nebo ne. V některých parametrech předčí i tu zahraniční. V některých ne.
A když přečteš moje příspěvky, nikomu nezakazuji či nepřikazuji, co má tankovat.
Dnes máš na trhu možnost výběru. Nesouhlasíš-li s biosložkou, tankuj u EuroOil.
Pokud se nechceš trápit s aditivy, tankuj prémiovou naftu.
Ale jen měj na paměti, že některé parametry jsou lepší a některé horší. Test zde v tomto vlákně ukazuje, že nafty s HVO mají plnění parametrů mazivosti na samé hranici normy. To je prostě fakt.