Stránka 9 z 115

Napsal: 18.11.2007 23:41
od pelen
Ale musite pamatovat, ze ted v zime bude spotreba o neco vyssi, at tam nalijete jakoukoliv naftu.

Napsal: 19.11.2007 05:59
od ClairVOYanT
pelen píše:Ale musite pamatovat, ze ted v zime bude spotreba o neco vyssi, at tam nalijete jakoukoliv naftu.
No to je jasne, ale pokud mam treba profil spotreby minulou zimu, tak s nekolika pišišvorovými konstantami se lze dopočítat skutečné spotřeby 8O :D

Napsal: 19.11.2007 07:20
od zewl
jenze Ahmed ma auto toto auto prvni zimu (nove), takze on to s bulharskymi konstantami nemuze spocitat :wink:

Napsal: 19.11.2007 07:54
od ClairVOYanT
zewl píše:jenze Ahmed ma auto toto auto prvni zimu (nove), takze on to s bulharskymi konstantami nemuze spocitat :wink:
tak to ma ovsem pech :-)

Napsal: 09.12.2007 13:47
od Lesi
Tak používám už asi 2měsíce adetivum VIF s normální naftou (co mám od Benziny nebo z Belgie), jsem spokojený hlavně s tím, že úplně zmizeli náznaky problémů se startováním v zimě, o kterých tu občas píší TDCIčkaři :lol:
Jestli je motor tiší nebo méně žere vůbec neřeším. Ale dával jsem to poslední dobou i tatovi do auta 2.0HDI a říkal to samé, jo a že motor běží tišeji..
A včera jsem náhodou koupil od firmy STP čistič vstřikovačů a palivové soustavy, tak pak písnu co se změnilo nebo zničilo :P

Napsal: 26.12.2007 21:25
od pelen

Napsal: 27.12.2007 14:31
od Noah
Lesi píše:Tak používám už asi 2měsíce adetivum VIF s normální naftou (co mám od Benziny nebo z Belgie), jsem spokojený hlavně s tím, že úplně zmizeli náznaky problémů se startováním v zimě, o kterých tu občas píší TDCIčkaři :lol:
Jestli je motor tiší nebo méně žere vůbec neřeším. Ale dával jsem to poslední dobou i tatovi do auta 2.0HDI a říkal to samé, jo a že motor běží tišeji..
A včera jsem náhodou koupil od firmy STP čistič vstřikovačů a palivové soustavy, tak pak písnu co se změnilo nebo zničilo :P
Nechci ti brat optimismus ale ze by aditivum vyresilo problem se startovanim si nemysli.To spis mas auto v poradku a bud rad ze tenhle problem co mi nemas.Ono pridat decku neceho na 30 litru paliva ti mazivost nafty nezlepsi.Jak natankujes nakej hnus ani 2 litry aditiva te nezachranej.Rekl bych ze aditivum ma smysl u TDDI ale TDCI tam kazdy rika nic nedavat protoze to neni vyzkousene co to se vstrikovanim udela a cena oprav je fakt fatalni,takze jak se tu pise jezdit jen tam kde maji vetsi vytoc a je to benzinka se slusnym jmenem.I kdyz nikdy nevis,tohle jsou veci ,ktere neovlivnis(bohuzel pro nas)

Napsal: 27.12.2007 16:30
od Jozkablack
Manual str. 229 kapitola palivo: Nepoužívejte doplňkové přísady nebo jiné prostředky k ošetření motoru. Nejsou nutné a mohou vést k poškození motoru a nebo katalyzátoru, na které se nevztahuje záruka Ford.

Tak pak babo raď 8O Taky je tam napsaný že potřebný přísady ke správnému chodu motoru jsou již u kvalitních čerpaček podávány s palivem a tudíž další přidávání je bezvýznamné.

A mám další otázku na mechanika. Nikdy jsem se ho na to neptal, jestli ano nebo ne.

Napsal: 27.12.2007 16:37
od Kóťa
Když přivezou pívo do hospody v sudu,tak je taky přesně podle normy,podle chuti mistra pana Sládka,ale stejně se v hospodě čistěj trubky,aby štamgastum chutnalo.Oni by to někteří chlastali i tak,ale přeci jen,když je pročistíš,je to lepší ne?

Jinak tam leju to aditivum od Benziny jako Claivoyant.Při posledním tankování mě to skočilo až na 6.7,ale jízdy byly se studenym motorem po městě.Tak po cestě do Ostravy to hodilo 5.2,takže to o něco dolu šlo...Já jsem spokojen a budu to tam lejt dál....

Napsal: 27.12.2007 16:38
od zewl
Kota: a taky dopln, ze uz ctes knizku o usporne jizde, takze tech vlivu, proc jde spotreba dolu, je povicero :wink:
PS: drzim pesti, at to stahnes na litr, sleduju tvou ikonku spotreby jak drak :lol:

Napsal: 27.12.2007 16:42
od Kóťa
Na půl litru jinak je to o ničem :lol: Do knížky jsem koukal.Jen jsem nepochopil tu jízdu do kopce.To tam popisoval,že je lepší před kopcem zrychlit a jízdou do kopce částečně zpomalit???V čem je to jiný jako když v kopci budu postupně přišlapávat plyn???

Napsal: 27.12.2007 16:45
od zewl
Ja to pochopil tak, ze je lepsi do kopce lechtat plyn a pomalu zpomalovat (ale musi ti to vyjit nahoru na kopec, jinak to nema smysl), nez jet na plnej kotel do kopce. Takze pod kopcem se rozjet a pak to uz jenom pohodicka dojet (auto zpomaluje). Ale vis jak, ber ty rady s rezervou, ja mit takovyho ridice pred sebou, tak ho asi zabiju, kdyz bude (zamerne) zpomalovat do kopce :lol:

Napsal: 27.12.2007 16:45
od Jozkablack
Kota: Tak asi takhle. Vyděl jsi někdy co provedou s nerez deskou kvasinky z piva za jeden den? Já je čistim deně. A do piva se jaksi přidávat přípravky na likvidaci kvasinek nedaj, to by mi asi moc hostů nezbylo. Do nafty se přísady k čištění palivové soustavy už zřejmě přidávaj, aspoň se velké čerpačky tim oháněj a v návodu na Focuse to je už napsaný taky.

Napsal: 27.12.2007 16:53
od Kóťa
Jozkablack:To jsem díky bohu(vlastně díky Lence)neviděl... :lol: Prostě jsem jen chtěl říct to,že když nekoupíš nějakej shit za 50 kč,tak to tomu motoru prospěje...Určitě něco v palivech je,ale je tam toho dost?Zase je to otázka ceny.A v návodu to musí být,aby tam někdo nelil třeba olej.Na krabičce cigaret je taky napsáno,že budeš kuckat a umřeš i když to všici víme.Ale může se prostě najít někdo,kdo tím bude za pět let kouření zaskočen....Ale určitě se zeptej servisáka :wink:

zewl:Tak asi máš pravdu.Jsem to nějak blbě pochopil.Tak jasně,že se to musí brát s rezervou,ale něco si z toho osvojit nemusí být špatný! :wink:

Napsal: 27.12.2007 17:05
od pelen
to Kota:
Prece rozjezd po rovince tesne pred kopcem spotrebuje mene paliva, nez rozjezd v kopci. Rozjizdis se pred kopcem proto, abys vydrzel v kopci co nejdele s nejvyssi zarazenou rchlosti, protoze spotreba na 4. stupen je cca 5/4x vyssi nez pri 5. stupni pri shodnych otackach.
Ja si s ropakem uzivam toho, ze v kopci pridam a benzinakum ujizdim. :lol: