Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 18.08.2012 22:48
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
9.8. to byla katastrofa... den před okruhem byl měněn olej a bohužel byl doplněn až po horní rysku ( což je na okruh blbost ...) tzn. při vysoké teplotě a tlaku se olej vytlačil přes odvětraní klikovky ven, kde naštěstí nešel do zpět do sání (origo Octa ), ale přes filtr sloužící odvětrávání klikovky přímo na turbo/svody. Vysledek: brutální oblaka... přibližně 3x blaflo takovým způsobem, že Avia v kopci by mě tiše záviděla...
Nehledě na fakt, že minuli týden to bylo celé "testovací": auto "hulilo" a přehřívalo se. Nebylo možné jet vice jak 1/2 kola na plno - 115st. a odstaveno. Proto stále to hlazení. ( naštěstí to bylo taky na 16.8 odstraněno )
Nehledě na fakt, že minuli týden to bylo celé "testovací": auto "hulilo" a přehřívalo se. Nebylo možné jet vice jak 1/2 kola na plno - 115st. a odstaveno. Proto stále to hlazení. ( naštěstí to bylo taky na 16.8 odstraněno )
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
Marťas píše:Teda Bobe....co ta Octavka v 6:35?![]()
Prijde mi, ze mas porad hodne nizke otacky - pri kazdem vyjezdu ze zatacky. Nebo to dela mikrofon?
Ta černá Octa = také mírně poladěné auto - určitě racing brzdy , dost pravděpodobně samosvor plus možná lehce výkon - každopádně výborný řidič

Na plyn jsem šel pravidelně už v podstatě při průjezdu apexem, to bude tím mírným posunem zvuku proti obrazu - záleží podle mého na připojovací rychlosti netu - když si to doma pouštím já přímo z SD karty, která je v kameře, do mojí televize, tak je tam ten zvuk ok.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
Ahoj,JIRKARS píše:To:Takeshi, to jsou tady samá SILNÁ slova.... brzy dodám zaznam z 9/16.8. nicméně výkon i brzdy mají naprosto jina specifika...
To: Bob Wolf: paradní jizda.. Jak dodám video, tak budeš moct se na sebe podivat.. mám tě tam několikrát krásně zabraného...
Jirka Octavia RS
tak jsi nás taky s naší diskuzí vyšpiónil jako kolega zxy s Hondou - super

Octa Ti jela dost dobře, na to, že jsi měl taky "zátěž " (spolujezdce



Na video se těším

Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
Takeshi, ty zvíře, nejsem takový exot abych si zničil gumy tím, že je pokaždé před zatáčkou zablokuju - brzdil jsem sice tvrdě,Takeshi píše:boban,přijde mi že vlítneš do zatáčky a zadupneš natvrdo brzdy,až se rozevlaje zadek,pak se nediv že mizí gumy vpiči![]()
jinak ta octa má 380 kotouče viz
http://www.bt-design.cz/prodej-dilu/?vuz=O
a podle videa to nebrzdí nijak extra,ty jdeš mnohem pozdějc jak on,právě minulý týden jsem ho dojel,on chladil,a hned se za mě zavěsil v tý serii serpentýn pod diváckou tribunou,na rovince jsem naložil a ujel mu,ale pak jsem šel na brzdy a měl jsem ho plnej kufr,takže ty bt brzdy nejsou žádný zázrak,každopádně je mi jasný že mě chtěl překvapit svými 290 koni![]()
nicméně základ auta bylo zjištěno vědeckými pokusy - samosvor,minule prej ne nepotřebuju to, a včera telefon, tak jsem ho koupil![]()
ale kola se vždycky otáčela a nikdy jsem to neprobrzdil - a že tam vždycky vlítnu naplno a brzdím až na poslední chvíli tak to máš pravdu


Ono bez samosvoru ostatně nemám jinou možnost jak udělat solidnější čas než být co nejpozdějc na brzdách....když jsem v zatáčkách pomalejší protože vnitřní kolečko chudák hrabe

Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 18.08.2012 22:48
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
Děkuji, ano jizda byla pradní. Nebylo to vůbec snadné tě sjet, (ST jede VELMI dobře! ) každopádně vše uvidíš dnes nebo zítra na záznamu... ( jen řeším zda to budu s kamaradem zvukově a velikostně upravovat nebo to prásknu na youtube v original stavu )
Octavka je v úpravě od BT , ale to je v origanale velmi "softová" úprava. Vše je uzpusobeno, tak aby se auto dalo používat denně. Z tohoto titulu prakticky nezustal kamen na kameni a na autě od BT zustal pouze interier a airo paket. Z mé strany byl nahrazen podvozek(pevné tlumuče) KW, za stavitelný AP, brzdy jsou z AUDI R8/RS6/Gallardo apod., kotouče MD components, chip,intecooler, vyfuk "pouze od katu" a sáni - jinak je vše serie... (bez samosvoru apod.) včetně 4roky starých pneu, které mám na "dojetí/okruh"
Octavka je v úpravě od BT , ale to je v origanale velmi "softová" úprava. Vše je uzpusobeno, tak aby se auto dalo používat denně. Z tohoto titulu prakticky nezustal kamen na kameni a na autě od BT zustal pouze interier a airo paket. Z mé strany byl nahrazen podvozek(pevné tlumuče) KW, za stavitelný AP, brzdy jsou z AUDI R8/RS6/Gallardo apod., kotouče MD components, chip,intecooler, vyfuk "pouze od katu" a sáni - jinak je vše serie... (bez samosvoru apod.) včetně 4roky starých pneu, které mám na "dojetí/okruh"

- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
Tak pri tehle specifikaci kloubouk dolu 


Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

- Takeshi
- Zkušený
- Příspěvky: 1503
- Registrován: 08.08.2010 20:32
- Bydliště: pilSN
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
dej to na yt rovnou,ono se to stejně zkazí tak jako tak,já to upravoval dva dny a pokud má soubor víc jak 2gb tak to prostě yt nedáJIRKARS píše:Děkuji, ano jizda byla pradní. Nebylo to vůbec snadné tě sjet, (ST jede VELMI dobře! ) každopádně vše uvidíš dnes nebo zítra na záznamu... ( jen řeším zda to budu s kamaradem zvukově a velikostně upravovat nebo to prásknu na youtube v original stavu )
ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš

- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
JIRKARS píše:
Octavka je v úpravě od BT , ale to je v origanale velmi "softová" úprava. Vše je uzpusobeno, tak aby se auto dalo používat denně. Z tohoto titulu prakticky nezustal kamen na kameni a na autě od BT zustal pouze interier a airo paket. Z mé strany byl nahrazen podvozek(pevné tlumuče) KW, za stavitelný AP, brzdy jsou z AUDI R8/RS6/Gallardo apod., kotouče MD components, chip,intecooler, vyfuk "pouze od katu" a sáni - jinak je vše serie... (bez samosvoru apod.) včetně 4roky starých pneu, které mám na "dojetí/okruh"
Tak to jsme šli při úpravách stejnou cestou - u mně je to taky auto na každý den (do práce a zpět, s dcerou ráno do školy, na nákupy atd....) - prostě vnitřek série.
Ty rychlé průjezdy zatáček u Tebe jsou podle mně díky kombinaci super stavitelného podvozku AP Racing, který tam máš a nižší váhy auta na předku, než mají STčka (pětiválec v STčku od Volva je opravdu hodně moc těžký



Jestli přijedeš do Brna toho 11.9. , můžeme zkusit poměřit u obou aut pružné zrychlení na cílovce


Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 18.08.2012 22:48
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
to:Bob wolf.
Motor - ano, jedná se o AL. blok a pouze 4 válce. tzn. velmi lehký a zároveň pekelně výkonný. ST má litinový blok? mám doma ještě Fiat coupe 20VT (fantastický motor!..) ale má obrovský problém s rozložením hmotnosti skrze litin.blok..
Výkon - na brzdě jsem nebyl, dle srovnání s jinými vozy odhaduji cca 280-310ps NM vůbec nemám tušení...
Podvozek - sice jsem ho vyměnil za AP, ale stejně je stavitelný pouze výškově:( do budoucna mám jasno D2 na unibalech (dle mých zkušenosti jeden z nejlepších hardcore podvozků)
Váha - OCII RS váží 1420kg a moje (možná diky jiným sedačkám ) 1370-80kg
Sečteno a potrženo: na příští sezónu to bude snad jiná gamesa - implementace samosvoru, hybridního turba, jiného podvozku a konečné pneu.
Určitě ano, 11.9.2012 dorazím můžeme srovnat
Motor - ano, jedná se o AL. blok a pouze 4 válce. tzn. velmi lehký a zároveň pekelně výkonný. ST má litinový blok? mám doma ještě Fiat coupe 20VT (fantastický motor!..) ale má obrovský problém s rozložením hmotnosti skrze litin.blok..

Výkon - na brzdě jsem nebyl, dle srovnání s jinými vozy odhaduji cca 280-310ps NM vůbec nemám tušení...
Podvozek - sice jsem ho vyměnil za AP, ale stejně je stavitelný pouze výškově:( do budoucna mám jasno D2 na unibalech (dle mých zkušenosti jeden z nejlepších hardcore podvozků)
Váha - OCII RS váží 1420kg a moje (možná diky jiným sedačkám ) 1370-80kg
Sečteno a potrženo: na příští sezónu to bude snad jiná gamesa - implementace samosvoru, hybridního turba, jiného podvozku a konečné pneu.
Určitě ano, 11.9.2012 dorazím můžeme srovnat

- zyx
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 17.08.2012 20:56
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
Toho 11.9. dorazim taky
.Stim zrychlenim na cilovce je to dobry napad a taky bych se pridal
.
Jirka RS:mohu sehnat za slusny peniz BC Racing podvozek.Kamarad je vyhradni dovozce.


Jirka RS:mohu sehnat za slusny peniz BC Racing podvozek.Kamarad je vyhradni dovozce.
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
JIRKARS píše:to:Bob wolf.
Motor - ano, jedná se o AL. blok a pouze 4 válce. tzn. velmi lehký a zároveň pekelně výkonný. ST má litinový blok? mám doma ještě Fiat coupe 20VT (fantastický motor!..) ale má obrovský problém s rozložením hmotnosti skrze litin.blok..
Výkon - na brzdě jsem nebyl, dle srovnání s jinými vozy odhaduji cca 280-310ps NM vůbec nemám tušení...
Podvozek - sice jsem ho vyměnil za AP, ale stejně je stavitelný pouze výškově:( do budoucna mám jasno D2 na unibalech (dle mých zkušenosti jeden z nejlepších hardcore podvozků)
Váha - OCII RS váží 1420kg a moje (možná diky jiným sedačkám ) 1370-80kg
Sečteno a potrženo: na příští sezónu to bude snad jiná gamesa - implementace samosvoru, hybridního turba, jiného podvozku a konečné pneu.
Určitě ano, 11.9.2012 dorazím můžeme srovnat
No tak to je jiná - pokud jseš na cca 300 konících jako já, tak se nedivím, že Ti to tak frčí

S motorem STčka nejsem na 100% jistý, ale domnívám se, že je blok motoru taky z hliníku - každopádně je těžký jak hrom, v každé zatáčce je cítit, když člověk jede pilu, jak se předek má tendenci hrnout po tečně ven

Podvozek - já mám všude kompletně měněné silentbloky za unibaly od Powerflexu plus tam mám plně nastavitelný podvozek BILSTEIN B16 PSS9 - mrkni na mou galerii tady na fóru:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=450
a myslím, že je to asi v současnosti jedna z nejlepších voleb pokud jde o mechanicky stavitelné podvozky - výška je tam štelovatelná o + - 6 cm vpředu a vzadu a tuhost odpružení je volitelná celkem v 9 úrovních. Jen se musí vlézt při štělování tuhosti na zem, když se to rukou nastavuje - jinak super věc.

Jinak ale i s tou stávající specifikací, co tam máš, se dost přibližuješ možnostem cupových Octávek - až tam dáš ten samosvor a okruhové gumy, bude to stíhačka

11.9. se určitě potkáme, zaplatím si on-line zase 1.jízdu (to by neměl být na dráze takový bordel) a zkusíme tu rovinku

Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Takeshi
- Zkušený
- Příspěvky: 1503
- Registrován: 08.08.2010 20:32
- Bydliště: pilSN
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
pořád no video z octy a mondea ? 

ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš

- Takeshi
- Zkušený
- Příspěvky: 1503
- Registrován: 08.08.2010 20:32
- Bydliště: pilSN
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
tak jsem v úterý dal státnice,v pátek jsem se probral,v sobotu jsem byl pokoukat na vrchy a večer jsem se byl projet a dostal jsem nápad,dnes ráno jsem to zkusil a vyšlo to , takže moje povolání je nyní střihač videa
takže video je komplet,aji zvuk sedi a kvalita fullRS 1080p
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=szrtGaLlibk[/youtube]
jsou tam všichni,bob,kosta pak stdrivers mondeo st,fiesta st,octa rs,m3 atd


takže video je komplet,aji zvuk sedi a kvalita fullRS 1080p
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=szrtGaLlibk[/youtube]
jsou tam všichni,bob,kosta pak stdrivers mondeo st,fiesta st,octa rs,m3 atd


ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš

- fleguso
- .
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 19.07.2010 08:12
- Bydliště: Blansko
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
Super video
Škoda,že není vidět na budíky.A ten Golf by měl dostat černou vlajku




Škoda,že není vidět na budíky.A ten Golf by měl dostat černou vlajku


Nyní:Mondeo ST220 V6 3.0 sedan blue performance
Bylo:Mondeo ST200 V6 2.5 kombi
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 54&t=27828
Bylo:Mondeo MKI 1.8 HB
Bylo:Mondeo MKI 1.6 HB
Bylo:Sierra 2.0
Bylo:Mondeo ST200 V6 2.5 kombi
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 54&t=27828
Bylo:Mondeo MKI 1.8 HB
Bylo:Mondeo MKI 1.6 HB
Bylo:Sierra 2.0
- kozlow
- .
- Příspěvky: 7034
- Registrován: 20.06.2010 13:11
- Bydliště: www.st-rs.cz
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 1 host