
Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 10.10.2013 17:10
- Bydliště: Praha
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Postupuj dle posledni casti Fokiho prispevku. Ted je potreba si hlavne rozmyslet,jak velkou sanci mas prokazat jejich vinu, cili jak velkou sanci mas uspet, kolik chces investovat a jestli se ti to vyplati.Je potreba se take ujistit, ze si nepodepsal nejakou bazarnickou fintu, co? Predavaci protokol nebo zapis o stavu vozidle pri prodeji mas?
Muzes reklamovat znova ale to bez posudku asi nikam nepovede. Nech si vypracovat posudek a sezen pravnika, ktery na ne udela bububu. Ten at pak posle posudek spolu s navrhem na vyrovnani, jinak ze bude nasledovat, zaloba a soud a ten kdo prohraje zaplati soudni vylohy. To by je mozna mohl primet k naprave. Moc te to stat nebude a byva to ucinne (naklady za tyto ukony pak muzes prenest na prodejce). Treba se uz po tehle akci budou chtit nejak dohodnout.
Muzes reklamovat znova ale to bez posudku asi nikam nepovede. Nech si vypracovat posudek a sezen pravnika, ktery na ne udela bububu. Ten at pak posle posudek spolu s navrhem na vyrovnani, jinak ze bude nasledovat, zaloba a soud a ten kdo prohraje zaplati soudni vylohy. To by je mozna mohl primet k naprave. Moc te to stat nebude a byva to ucinne (naklady za tyto ukony pak muzes prenest na prodejce). Treba se uz po tehle akci budou chtit nejak dohodnout.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
akorat vzhledem k tomu ze byla provedena prohlidka v autorizovanem servisu kde shledali vady ktere byli patrne uvedene v predavacim protokolu tak pro ne nebude tezke prokazat ze to bylo v poradku a ze se vada stala az po prodeji . a jak jsem psal muj pravnik pred rokem poslal odpoved a uz se neozvali , to same se muze stat s tebou , posles dopis od pravnika a jejich pravnik odpovi to same co odpovedel muj , a neverim tomu ze ti nejaky soudni znalec napise posudek jen kdyz auto uvidi , ten motor se bude muset rozebrat aby ho videl uvnitr aby mohl posoudit kde se stala chyba jak je treba stare poskozenii sedel akorat asi bych s tim nejezdil muzou se vymlouvat ze dalsim provozem dochazelo k dalsimu poskozeni , to byl treba argument u koroze ze dotycny zanedbal udrzbu a jak se koroze objevila tak to mel nechat opravit a ne s tim jezdit dal az byly dvere na vyhozeni .
dalsi vec , v pripade sporu odstavit. neuzivat. , spor muze trvat i nekolik let , tak je treba si rozmyslet jestli investovat do posudku , pravnika , poplatku a zajistit si jiny povoz .
dalsi vec , v pripade sporu odstavit. neuzivat. , spor muze trvat i nekolik let , tak je treba si rozmyslet jestli investovat do posudku , pravnika , poplatku a zajistit si jiny povoz .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
yeaah píše:Tomuhle rikam, hodit to na nekoho..Co dal..??
nic jineho jsem necekal
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 10.10.2013 17:10
- Bydliště: Praha
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Taky sem nic jineho necekal, ale takhle odbyt se teda nenecham.. Jeste napisou takovou blbost, ze po prohlidce v servisu na to neprisli.. Takze to nemohla byt skryta vada
To bych tam nechal tisice, aby na to prisli. Tohle se pres diagnostiku nezjisti

FFIIC 2.0 LPG
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
tak to je zase tvoje blbost ze jsi tam nenechal tisice aby to poradne prohledli . protoze jak jsem psal na vady v dobe prodeje te upozornili to co se dal stane provozem jde za tebou .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
yeaah píše:Tož pan Čáp ma jasno, podpaleny vyfukovy ventily. Ted dostat prachy z dovozce/prodejce a muzu to jit vyresit. Chci to uhrat na skrytou zavadu, to samy o nefunkcnosti plynu (chcipani pri prepinani na plyn = asi duvod spatneho predehrati, nedostatecna teplota, spatne serizeni nebo nevim. A jeste cukani/vibrace po delsi jezde na plyn, kdyz stojim na neutral)..
Melo by smysl dodelat flashlube?? protoze jak koukam ani hlava SYDA neni jistota, ale pravdepodobne vubec nekontrolovali vule po celou dobu provozu. Pritom v servisce plynu, asi neco takoveho je..musim si to prelozit![]()
Rad bych dostal tak 20tKč, at to proste muzu spravit. To bude boj.
Tak "hodně štěstí s tém pertinaxem"

Ale samostudium ti jde,metodě slepých uliček já fandím!
Sorry, ale koupit si italskej sporák na Ostravsku...woe, to bych si netroufnul ani v nejhorším snu.Už vidím, jak bazarník šáhne do kešeně a vyloví 20 litrů...ještě tu o Karkuli, pls...
Co to stálo ten krám?
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
¨yeaah píše:Taky sem nic jineho necekal, ale takhle odbyt se teda nenecham.. Jeste napisou takovou blbost, ze po prohlidce v servisu na to neprisli.. Takze to nemohla byt skryta vadaTo bych tam nechal tisice, aby na to prisli. Tohle se pres diagnostiku nezjisti
Samolitr že se podpálený ventil dá diagnostikou najít- není to ovšem diagnostika s ELM.
Buď se změří kompresní tlaky ve válcích (výbavu na to má skoro každej garážník ) a je to činnost na 4 x 5 minut, nebo se digitálním osciloskopem natáhne průběh odběru proudu startéru po otočení klíčkem (velmi elegantní metoda)
Tohle mohli udělat v tom Fordu, jenže to po nich asi nikdo nechtěl! ¨Mj. by to asi něco stálo...U ohrkanýho LPG se kterým spořivý Ital nepřepnul na benzín jak je rok dlouhej se to dalo čekat,,,
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 10.10.2013 17:10
- Bydliště: Praha
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
180.. Je pravda, ze presne o tohle sem nezadal, aby to zmerili - moje chyba. Zas na druhou stranu dobrych 25min se v tom vrtali, ocekaval bych ze to zjisti.. Kontrolka lambdy se rosvitila druhy den, ja sem to asi tezko podpalil za 400km.. Pro me je tohle skryta vada, nemuzu si pomoci..
FFIIC 2.0 LPG
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
to se muze stat z niceho nic proste to v jednom okamziku odejde , to same lambda ze prestane fungovat. v tomto pripade je smula ze se to stalo druhy den , a jak pise wolodyjowsski , zkuseny mechanik by se dle puvodu vozu na tyto veci zameril .yeaah píše:180.. Je pravda, ze presne o tohle sem nezadal, aby to zmerili - moje chyba. Zas na druhou stranu dobrych 25min se v tom vrtali, ocekaval bych ze to zjisti.. Kontrolka lambdy se rosvitila druhy den, ja sem to asi tezko podpalil za 400km.. Pro me je tohle skryta vada, nemuzu si pomoci..
navic uz te mela varovat cena kdyz v nemecku s podobnym najezdem byly o 100t kc drazsi. . neco na tom bude , nikdo neni tak bohaty aby si mohl ..... ale to kazdy pozna az se spalí

25 min ? to je tak diagnostika a zbezna prohlidka , dukladna je tak 3-4hodinky , ale to se zase nikomu nechce platit
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 10.10.2013 17:10
- Bydliště: Praha
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
foki: neda se svitit auto uz mam, to ze sem s nim jel pres celou republiku, tak sem aspon mel sanci neco poznat, vnimat, jak se chova atd.. Ted se snazim najit reseni, soudit se asi nema smysl, ale nenecham se takhle odpalkovat..
FFIIC 2.0 LPG
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Mas v principe 2 moznosti :
1) nechat to opravit na svoje naklady, pretoze natahovat sa s bazarnikom v tomto pripade nema zmysel - sud sa bude tahat a Ty zatial nemozes jazdit. Predpokladam, ze auto si kupil preto, aby si jazdil. Cena tej opravy nie je az taka teroristicka - ked zoberiem kupu ojazdeneho FFII 2.0TDCI, tak menis rozvod za cca 380 EUR, k tomu sa moze pridat turbo - repas 400, nove cca 1000 EUR, ked sa to ma urobit poriadne, tak cca 1000 EUR s repasom plus vymena kadecoho okolo v zmysle servisneho postupu a si na cene opravy Tvojho nepodareneho plynaku
2) zbavit sa toho vo vykupe (ESA, Acka atd.)
Premerat kompresne tlaky na jazdenom LPG je prva vec, ktoru treba urobit na prehliadke v servise a je uplne jedno, ci sa jedna o autorizak, alebo garazmajstra. Bez tohto merania sud neprichadza do uvahy - prehras na celej ciare a k cene opravy si mozes pripocitat aj sudne trovy.
Stat sa toto mne, neviem, ako by som sa rozhodol. Asi podla 2), pretoze ked na tom tie ventily uz raz odisli, nikde nie je napisane, ze sa to nestane znova. Aj alternativa 1) je pouzitelna, ale po oprave by som tomu plynu neveril a jazdil vyhradne na benzin. 2.0i nema az tak teroristicku spotrebu - ked nan netlacis, ides za 7 - 7.5/100, dlhe trasy pokojnou jazdou idu urobit aj za 6.5/100, to je ale uz trochu o stasti na prazdne cesty.
1) nechat to opravit na svoje naklady, pretoze natahovat sa s bazarnikom v tomto pripade nema zmysel - sud sa bude tahat a Ty zatial nemozes jazdit. Predpokladam, ze auto si kupil preto, aby si jazdil. Cena tej opravy nie je az taka teroristicka - ked zoberiem kupu ojazdeneho FFII 2.0TDCI, tak menis rozvod za cca 380 EUR, k tomu sa moze pridat turbo - repas 400, nove cca 1000 EUR, ked sa to ma urobit poriadne, tak cca 1000 EUR s repasom plus vymena kadecoho okolo v zmysle servisneho postupu a si na cene opravy Tvojho nepodareneho plynaku
2) zbavit sa toho vo vykupe (ESA, Acka atd.)
Premerat kompresne tlaky na jazdenom LPG je prva vec, ktoru treba urobit na prehliadke v servise a je uplne jedno, ci sa jedna o autorizak, alebo garazmajstra. Bez tohto merania sud neprichadza do uvahy - prehras na celej ciare a k cene opravy si mozes pripocitat aj sudne trovy.
Stat sa toto mne, neviem, ako by som sa rozhodol. Asi podla 2), pretoze ked na tom tie ventily uz raz odisli, nikde nie je napisane, ze sa to nestane znova. Aj alternativa 1) je pouzitelna, ale po oprave by som tomu plynu neveril a jazdil vyhradne na benzin. 2.0i nema az tak teroristicku spotrebu - ked nan netlacis, ides za 7 - 7.5/100, dlhe trasy pokojnou jazdou idu urobit aj za 6.5/100, to je ale uz trochu o stasti na prazdne cesty.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 10.10.2013 17:10
- Bydliště: Praha
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Taky sam nevim, jak se rozhodnout.. Spravit to a jezdit na benzin mi neprijde nejlepsi volba, proto sem si nekupoval plynaka.. Tlaky mi meril mechanik, ktery stanovil tuhle nemilou diagnozu, papir mi k tomu teda nedal. Kazdopadne jde spis o to, ze by se musel udelat posudek, abych prokazal, ze sem to neudelal ja za 800km a dalo se bavit o skryte vade..
Pokud bych se rozhodl prodat, tak je otazka na kolik by to nacenili, abych neprodelal kalhoty..
Pokud bych se rozhodl prodat, tak je otazka na kolik by to nacenili, abych neprodelal kalhoty..
FFIIC 2.0 LPG
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Prodelat prodelas, taky jeden clen tu uz bol. Bohuzial. Za blbost sa plati.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6880
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
No pokud je vsechno ostatni OK, tak bych udelal G.O. hlavy a jezdil dal. Urcite se tim v okoli nekdo zabyva.Bohuzel za chyby vetsinou plati ten, co je nezpusobil. Myslim ze tu nekdo delal velkou opravu motoru FF I a ma tu i tema, tam jde urcite najit nejake info. Ja sveho casu taky delal rozborku a opetovne slozeni a nahozeni na motor+serizeni, hlavy TD a pokud si da clovek bacha, tak to udela i sam. Myslim ze porovnani s TDci je trochu mimo, preci jenom je benzinovy motor o dost jednodussi a hlavne levnejsi S.O. oprava.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host