Stránka 9 z 23

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 28.01.2010 11:36
od globe
ŘJ pak naprogramujes, o tom je toho tu napsano hafo :P :wink:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 28.01.2010 12:17
od Vewehr
Sámk jsem to i dělal, ale za mrazů se mi prostě nechce :roll:.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 28.01.2010 14:27
od opicak
pro SilverGhost: OMV Ostrava na Místecké vedle Aáček. Kolega tam prý měl problémy i s benzínem - výrazný pokles výkonu, než nabral někde jinde.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 28.01.2010 21:20
od M.P
Tak aby jsme se vrátili k tématu :
FoFo vs. M.P 1:0
...zkrátka končím , rezignuji , uznávám prohru .
Včerejší "výpadek" a blikající žhavení bylo jen kvůli "zamrzlé" naftě , takže se neposralo nic co by nás posunulo o krok dál . Pravda , za toto FoFo nemůže . Na FoFu byli vyčištěny vstřiky , na jednom vyměněnej přepadovej váleček , zkontrolovány , jsou OK . Dále zaslepenej nefunkční EGR , vyměněná váha vzduchu , čidlo teploty nasávanýho vzduchu , vyčištěný čidlo otáček motoru ... komplet několikrát projetý všechny čidla - co vysílají za hodnoty , kontrola plynovýho pedálu ... já nevím co ještě ... vyměněnej palivovej filtr .
Na jaře jde z baráku . Další zimu s ním už nedám .... a to jsem ho chtěl vymazlit . V neděli jsem prodal Xsaru , takže se poohlídnu po něčem dalším od PSA ... pravděpodobně Cé 5ka ... 2.0 HDi
Od auta požaduji zejména spolehlivost , a abych pravdu řekl , tak zatím k němu nemám důvěru a třeba na dovolenou bych se bál odjet . Chci abych měl z auta i radost , zatím jsem s ním za těch 9000 km co jsem s ním najezdil měl jen samé starosti ... proto jsem se rozhodl takto .
Vám ostatním přeju hóódně trpělivosti s vašimi miláčky , a co nejmíň starostí .

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 28.01.2010 23:03
od SilverGhost
opicak píše:pro SilverGhost: OMV Ostrava na Místecké vedle Aáček. Kolega tam prý měl problémy i s benzínem - výrazný pokles výkonu, než nabral někde jinde.
Dík. Podívejme podívejme, kdo by to byl do nich řekl. Takový slušný podnik to vypadá :lol: To dělá ta blízkost AAA z jedné strany a té noname pumpy z druhé, bych řekl. :lol: Takové to genius loci :mrgreen: :twisted:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 28.01.2010 23:09
od SilverGhost
M.P píše:....
Na jaře jde z baráku . Další zimu s ním už nedám .... a to jsem ho chtěl vymazlit . V neděli jsem prodal Xsaru , takže se poohlídnu po něčem dalším od PSA ... pravděpodobně Cé 5ka ... 2.0 HDi
Hlavně doporučuji se předem připravit na nejhorší. Tj. na to, že to bude dělat taky nějaké (možná jiné) lumpačiny :roll: :mrgreen: Vítej v 21.století, ve století šmejdu. :roll: :wink:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 29.01.2010 20:43
od salino76
Problémy s naftou u OMWpotvrzuji!!!! Nikdy tam nic nikdo netankujte!!!! Jsem z Prahy, a měljsem taky problémy s jejich naftou, ale i benzínem!!! Jak v Praze tak v Hradci Králové!!!! Proto všechny varuji NIKDY OMW!!!! Ani naftu ani benzin!!! Měl jsem s nimy problém už když jsem sedlal na motorce 110PS suzuki!!! Nikdy OMW!!!! Jedině Shell nebo Benzina. Ale já výhradně Shell a absolutně v poho. Jak benzin tak naftu.... zdarec

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 30.01.2010 10:13
od globe
no ja mam zase nejhorsi zkusenosti s Shellkou .. je to "kus od kusu" :cry: :wink:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 30.01.2010 16:06
od Robert
já mám taky špatný zkušenosti se Schellkou a teď tankuju jedine na OMW. Jak píše globe je to "kus od kusu"

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 01.02.2010 21:37
od martinSL
Tak mne to už štartuje,minuli rok som menil žhaviče no neznačkove a po vymene mi to nejak neštartovalo dobre ale bolo to lepšie ako predtym,mal som 3ks spalene po vymene mi to naskakovalo ako keby na 3valce,teraz mi to nedalo a dal som zmerať aj kompresne tlaky a vysledok 1-28,2-30,3-29,4-30 takže kompresia v norme a ešte k tomu 2ks spalene žhaviče boli.Po vymene pri -10 C° ihneď naskoči a to s 8 ročnou bateriou,takže už žiadne neznačkove žhaviče

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 02.02.2010 14:35
od SilverGhost
martinSL píše:...takže už žiadne neznačkove žhaviče
Nemůžeš, prosím, upřesnit, co to je "neznačkové" a jaké jsou ty "značkové" ? Dík :)

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 03.02.2010 10:25
od salino76
Neznačkové jsou ty které prodává Autokelly, Elit atd. Značkové jsou ve Fordu a jsou Motorcraft. Měl jsem tenhle problém kdysi s Escortem se svíčkama. Koupiljsem obyčejné abych ušetřil pár korun a auto skákalo cukalo atd. Koupil jsem ve Fordu o 30kč dražší a auto jelo v poho. Už bych nekoupil nikdy nic neoriginálního. Ani filtry ani nic. Nehledně tomu , že originál je někdy levnější než kopie. Třeba mám 1,8TDCi 85KW a výměna oleje ve Fordu sprací a materiálem stojí 1400kč. To v Kellyně nejde pořídit.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 03.02.2010 13:22
od Nicco
salino76 píše:Neznačkové jsou ty které prodává Autokelly, Elit atd. Značkové jsou ve Fordu a jsou Motorcraft. Měl jsem tenhle problém kdysi s Escortem se svíčkama. Koupiljsem obyčejné abych ušetřil pár korun a auto skákalo cukalo atd. Koupil jsem ve Fordu o 30kč dražší a auto jelo v poho. Už bych nekoupil nikdy nic neoriginálního. Ani filtry ani nic. Nehledně tomu , že originál je někdy levnější než kopie. Třeba mám 1,8TDCi 85KW a výměna oleje ve Fordu sprací a materiálem stojí 1400kč. To v Kellyně nejde pořídit.
Toto je hrozna demagogia :evil:
Kupil si zly typ sviecok a uz usudzujes, ze neoriginalne diely nikdy. Si myslis, ze Ford si robi sam sviecky a ma po svete milion tovarni na pneumatiky, stierace, olej, oceliaren a chemicku?
Nie nema. Robia to pre neho OEM vyrobcovia. Co brani takemuto vyrobcovi predat diely aj do neautorizovanej siete? Jedine nutnost zoskrabat nalepku Ford a nalepit tam OEM.
Takze asi tak. Fiat ma tiez svoje sviecky a hociaky Brisk tam nepojde, ale kedze sviecky pre Fiat robi Bosh, tak sa daju kupit aj normalne bez loga Fiatu, len si musis ustrazit presny typ.
Ale chapem, ze je jednoduhsie prist do Fordu, nadisktovat VIN a dostanes presne tie sviecky, ktore potrebujes. Ak este cena Fordu dielov je 2% vyssia ako neorigo, tak nie je co riesit.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 03.02.2010 14:30
od fofo2001
samozřejmě.. .stejně tak žádná automobilka na světě nevyrábí zapalovací svíčky, světla, tlumiče, alternátory, startéry, poloosy, brzdy, čerpadla, vstřikovače... atd. atd.

kdo chce mít kvalitní OEM díl, tak si buď zjistí, kdo ten díl dělá a sežene ho přímo od OEM (kde se většinou dělá na stejné lince stejnými lidmi pro aftermarket i pro OEM), nebo koupí dražší díl od lepšího výrobce (např. kladky, ložiska od SKF místo těch origo amerických, tlumiče třeba Bilstein, brzdy třeba Brembo, nebo jaké chce), nebo ten díl koupí přímo ve Fordu. I to může být ekonomická a přitom kvalitní volba se zárukou.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..KONČÍM s ním

Napsal: 03.02.2010 14:50
od fofo2001
m.p.: Nečetl jsem to celý, ale nemohlo by to být čerpadlo? Měls to už ve specializovaným servise na naftový vstřikování?