Stránka 71 z 88
Re: Kotouče
Napsal: 13.10.2015 13:35
od vitacz
Tak jsem udělal objednávku a pojedu si pro Brembo Max přední a zdní Obyč Brembo včetně všech desek Brembo. Jen bych se zeptal ty Přední B Max. Mám je nasadit a ten nástřik nechat být, nebo mám umýt benzínem? Já si myslim, že se to nesundavá, že si to ty desky sundaj sami po pár šlápnutí na brzdu. Je to tak?
Re: Kotouče
Napsal: 13.10.2015 14:11
od vladka1
Obyč Brembo nemají ochranu proti korozi a brzo reznou od kraje kotouče. Příště dám spíš ATE nebo něco podobnýho s povrch. úpravou...
Ta povrch. úprava se z funkčních ploch rychle obrzdí sama.
Napsal: 13.10.2015 14:26
od Nonid
Bremba reznou brutalne rychle, nejvetsi problem je to ale po dlouhym stani. Na druhou stranu jsou jejich ostatni vlastnosti naprosto dostacujici

Re: Kotouče
Napsal: 13.10.2015 14:33
od vitacz
Naoficialnich strankach, ale píšou o reznutí něco jiného.
http://www.brzdybrembo.cz/kotouce-brembo-max-info/
Ale otázka byla jak je to s tím ochraným povrchem? Takže nesundavat jo? Nasadit kotouče tak jak jsou z krabice?
Napsal: 13.10.2015 15:08
od Nonid
S Maxema nevim, jak to je. Ja mam jejich klasiky na zadnich a je to na pohled odporny, na jizdu supr

Ciste technicky vzato bych rekl, ze se stycna plocha kotouce musi ocistit sprejem na brzdy pred pouzitim, protoze jinak nezabrzdis, necham ale promluvit znalce

Napsal: 13.10.2015 17:40
od vita_k
Vita : to aby bylo nutné to před použitím sudlit benzínem, to by byl výrobce úplný debil
Re: Kotouče
Napsal: 13.10.2015 18:20
od Bullitt
Pokud si to pamatuju, na Brembo Max je ta stříbrošedá antikorozní vrstva (něco jako Geomet) na celém kotouči, včetně brzdné plochy - nechat být, to se rychle obrzdí. Já akorát vždy funkční plochu nových kotoučů dobře odmastím sprejem na brzdy.
Mám Brembo Max vpředu spolu s destičkami Textar (najeto 41 tis. km) a připadá mi to jako dobrá kombinace (dobře brzdí a kotouče výrazně neubývají, destičky přiměřeně), akorát se začaly zanášet ty drážky (zatím bez vlivu na chování a hlučnost). A rychle chytnou povrchovou korozi jen ze vzdušné vlhkosti (auto pod střechou), vzadu by to mohl být větší problém a taky když auto nejezdí pravidelně.
Předtím jsem měl ATE Powerdisc + destičky ATE, ale destičky byly moc tvrdé a kotouče asi po 40 tis. km na minimu, ale destiček ubylo málo. Ale ty drážky se nezanášely a kotouče bez koroze, ani oproti Brembo Max nechytaly povrchovou korozi tak rychle, pokud auto stálo.
Re: Kotouče
Napsal: 15.10.2015 16:25
od Johny181
Já mám teda stejnou kombinaci desek a kotoučů a souhlasím ve všem až na to reznutí. Mam je tam rok a půl cca.30tis.km a nejsou zrezlí vůbec.Akorát když prší a auto nejezdí objeví se na kotouči rezavé kapičky, ale to jsou jen obržďené kovové částice a poprvnim zabržďení je to pryč.I rukou to jde setřít.Jinak kotouče jsem normálně namontoval tak jak byly, jenom jsem je po montáží očistil sprejem na čištění brzd.
Re: Kotouče
Napsal: 16.10.2015 12:02
od vladka1
Johny181 píše:Já mám teda stejnou kombinaci desek a kotoučů a souhlasím ve všem až na to reznutí. Mam je tam rok a půl cca.30tis.km a nejsou zrezlí vůbec.Akorát když prší a auto nejezdí objeví se na kotouči rezavé kapičky, ale to jsou jen obržďené kovové částice a poprvnim zabržďení je to pryč.I rukou to jde setřít.Jinak kotouče jsem normálně namontoval tak jak byly, jenom jsem je po montáží očistil sprejem na čištění brzd.
Bavíme se o levných Brembo - ty jsou bez antikorozní úpravy a reznou fakt hodně.. Brembo max antikorozní úpravu mají.
Re: Kotouče
Napsal: 17.10.2015 11:07
od vitr73
Re: Kotouče
Napsal: 17.10.2015 11:52
od jarod72pm
Nedokážu si představit nerezové kotouče ,tam je uplně jiný oděr vrstvy a jiná tvrdost ,kotouče svou funkcí budou vždy rezivět je to vlastnost ochuzeného železa k tomu aby měli kontakt s destičkama a brzdili - o to jde ne? Jinak rez na takové vrstvě na tu dobu kdy kotouče jsou funkční nevadí ,životnost toho dílu je tam stejně daná .
Re: Kotouče
Napsal: 17.10.2015 13:16
od Bullitt
Jo, to je jasný, funkční vrstva kotouče bude reznout. Akorát, že Brembo (oproti ATE) chytá tu korozi velmi brzy, vpředu to nevadí, rychle se to obrzdí, ale byl by to hlavně problém u zadních kotoučů a ještě když auto nejezdí pravidelně, hlavně v zimě (vlhko, sůl) - pak už nemusí všude destička korozi sedřít a v tom místě už koroze zůstane (takových aut je vidět hodně).
Jak už jsem tu dříve uváděl, měl jsem vzadu Brembo Max - ne kvůli drážkám, ale že výslovně uváděli antikorozní vrstvu, to jsem chtěl kvůli vzhledu - abych neměl v alu kolech orezlé nefunkční části kotouče (hrana, střed). Bohužel jak rychle kotouč chytal korozi na funkční ploše (hlavně kolem drážek) a destičky to nestíhaly odírat (někde jsou tu moje fotky), tak poměrně rychle byly kotouče na odpis. A to auto jezdí denně (35+35km) a parkuju pod přístřeškem.
Re: Kotouče
Napsal: 17.10.2015 15:37
od jarod72pm
Já měl vždy za to že při brždění brzdí přední ale částečně i zadní kotoučové brzdy a v případě skoro denního či denního ježdění a brždění to stačí tu rez přejet a strhnout ,takové TRW jsou hodně měkké kdoví co za složení tam pokud rez jde do hloubky pak kvalita a funkčnost jde rapidně dolů ,mno třeba ATE mám nátěr na zadních a na kontaktní ploše stačí 5km sem tam brždění a jsou stále "čisté".
Brembo neznám nakolik je kvalita kotoučů a jak hluboko degradují na kontaktní ploše, i tak si myslím že ke značce kotoučů patří stejná značka destiček.(možná výrobce má vhodné kontaktní složení)
Re: Kotouče
Napsal: 17.10.2015 20:55
od krenda
Jen pro představu. Na fotce spodní kotouče Brembo z mého Mondea, zadní náprava, po ujetí cca 40tkm denního provozu...
Kotouče
Napsal: 18.10.2015 07:16
od djdekl
Tak to mas v cudu brzdice, kdyz ti to temer nebrzdi a mas kotouce uplne orezly...