Stránka 71 z 84
Napsal: 17.01.2014 16:20
od vita_k
Congrats. Málem jsi prosel i podle hodnoty na štítku;)
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 28.02.2014 06:24
od nap
Zdravim,
muzu poprosit spokojene majitele odstranenych DPF u 1,6 80kw o kontakt na nejakou proverenou firmu (idealne stredni,vychodni cechy, Praha)? Nekdo radi Bystrici, nekdo ji zas zatracuje tak fakt nevim. Momentalne mi udelali rizenou regeneraci filtru + vymenu oleje a po cca 1000km jsem odsal skoro litr olejonafty co byla pres rysku. Tak nez resit proc to leze do oleje bych se te regenerace mozna radeji zbavil nadobro.
Diky.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 28.02.2014 07:49
od V12
Toto bude nieco vaznejsie. Ked Ti urobili nutenu regeneraciu, vymenili olej a po 1000 km bolo oleja o liter viac, svedci to o viacerych moznych problemoch :
1. filter bol uz tak upchaty, ze mu regeneracia velmi nepomohla, idealne riesenie je ho vymenit
2. regeneracia bola uspesna, ale mas v haji vstrekovace, alebo turbo, alebo vahu vzduchu atd. a motor velmi cmudi do vyfuku, filter sa rychlo zanasa a tak regeneruje po kazdych 50 km
Myslim, ze to bude kombinacia oboch pripadov. Za takych okolnosti by som s tym siel najkratsou cestou do Aciek a zbavil sa toho, kym za to nieco dostanem.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 28.02.2014 08:37
od stano.
Nemoze to byt pripadne sposobene vstrekom (vstrekmi) davno po smrti, ktore kvapkaju? Nafta nezhori vsetka, zostane vo valcoch a cez kruzky ide do oleja. Samozrejme to zanasa filter, spusti sa regeneracia, dalsia nafta do valcov a spiralovito ide dalej.
Napsal: 28.02.2014 09:03
od nap
Auto jezdilo do 120 v nemecku a pak 30 tady. Filtr asi nekdo uz otviral pac ma udajne svar. Chyba na diag ukazavala neco o skrtici klapce vzduchu a pak solenoid u turba. Zkusim jeste tyhle veci vymenit, a chvili to pozorovat. Jinak auto: nijak nekouri a jede krasne (zatim). Ale jak tak ty diskuze procitam tak V12 ma asi pravdu. Jinak jezdim cca 100km denne tak by si filtr mel chrochtat blahem.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 28.02.2014 09:06
od stano.
S tymi 120t km v Nemecku by som si nebol taky isty... DPF ma na sebe zvar uz od vyroby. Zalezi, ako vyzeral...
Napsal: 28.02.2014 09:15
od nap
Jo a ta dalsi klasicka regenerace asi snad i
probehla protoze to psalo ze byla pred 98 km. Tezko rict jak ten filtr vypada, ale podle vseho tam snad zustal a neni uplne vykuchanej coz ale bez rozriznuti asi poznat ani nejde ne? Jeste zvazuji ten vyplach vapkou a nejakym tim cisticim sajrajtem. Novej za tech 27 se mi fakt kupovat nechce a ta druhovyroba me taky nepresvedcila zatim jsem na ne necet zadny pozitivni ohlasy.
Napsal: 28.02.2014 09:32
od nap
Tech 120 snad I sedi predchozi majitel mel i smlovu kdyz to kupoval od nemeckeho dealera tak tam ty km byly uvedene. Ale zfalsovat se da vsechno:). Kazdopadne diky za rady. Ty vstriky necham taky proverit.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 28.02.2014 11:08
od V12
nap :
Za kolko si to kupil ? Ak za 4 - 5 tisic EUR (120-150 tisic CzK), tak ma nie 120, ale 220 tisic a Fritz velmi dobre vie, preco sa ho zbavil. V tomto pripade vymena DPF nepomoze, pretoze novo instalovany sa znici po par tisic km. Jeho znicenia sa ale na 99% nedocka turbo, pretoze v oleji budu nadmerne mnozstva nafty. Ten motor treba poriesit komplexne - test vstrekovacov, kontrola CR cerpadla a ked sa da doporiadku toto, az potom vymena DPF. Riesenie skratkou - vykuchat DPF - by sa snad dalo pouzit, ale obcas je to zdroj mnohych problemov, obcas to funguje OK. Jedno je ale iste - ked ho das vykuchnut, za autom uvidis oblaky dymu a pochopis, co to mas za dolietany vrak.
Napsal: 28.02.2014 12:27
od nap
No tak nejak. Ale zas tak cerne bych to nevidel. A servis v nemecku mi ty km potvrdil. Tak doufam ze to priblizne bude sedet. Prohlidka v autorizaku taky prosla bez nejakych problemu. Tak furt tajne doufam ze po vymene skrtici klapky co ukazuje diag to tam tu naftu tolik cpat nebude. Ted po odsati najeto ca 800 a nic nepribylo ( zatim). Bojim se ze ta regenerace to proste nejak kur... Budu dal badat proc.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 28.02.2014 12:43
od V12
Ak tam teraz po 800 km nic nepribudlo, mohlo by to byt OK. Dalej to ale poriadne sleduj, ak si po vytiahnuti toho litra nevymenil olej, tak ho vymen, pretoze 1/5 mazacej naplne je nafta, co pre motor nie je to najlepsie.
Napsal: 28.02.2014 13:00
od nap
Chtel jsem pockat s vymenou oleje min do dalsi regenerace a vymeny te skrtici klapky. Abych ho nemusel menit pokazde kdyz si auto vzpomene ze bude vypalovat dpf. Tak to snad ten mix nafty s olejem tak rychle neoddela. Kolega s 307 2.0 jezdi s pribyvajicim olejem asi 4 roky:). Ale tomu to nenabylo tak rychle jako u me.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 28.02.2014 15:42
od V12
Este raz - patina mazacej naplne je nafta.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 28.02.2014 15:55
od stano.
Nafta nemaze. Nafta v oleji spolahlivo karbonuje. Jazdi dalej, ved teba to pocka...
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 03.03.2014 09:41
od kiblik
Jak velky vliv na zanaseni DPF filtru muze mit nekvalitni nafta? Co vy na to?