Stránka 8 z 44

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 24.07.2012 07:03
od vitr73
ventil jsem menil celkem 4x..a bez vetsiho uspechu(po case-tak 10-20 startu a se to vratilo)..tak pevne doufam ze vysledky padani pomuzou vsem co je to otravuje( a slysim ve meste ze to v podstate dela skoro kazdej benzin fofo co jede kolem)

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 24.07.2012 08:53
od fulda007
Tak to tam nacpat asi to sání z mondea,to by mohlo pasovat.

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 24.07.2012 08:57
od Hal9000
Já vše vyřešil takhle:http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 44#p760244. K tomu mám seškrcený ventil na min. a vše jde krásně jak má. po nastartování otáčky kolem 1200, po chvíli klesnou na 950-1000 a po zahřátí klesnou na 700. Při vyřazení vše funguje jak má.

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 24.07.2012 09:26
od fulda007
A zčeho tam máš teda tu klapku,nějak jsem se to tam nedočetl.

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 24.07.2012 09:28
od Hal9000
To je právě škoda že nevím. Je to z originál Ford, jen větší průměr, takže by se to dalo zjistit podle fotky :nixw: to jediné mě mrzí. Bohužel.

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 24.07.2012 09:48
od Danous
Hal9000> Pěkný! :palec_nahoru:

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 24.07.2012 20:26
od Diabolic
To Vitr73: no stalej prevod je jedna vec,ale pokud to saje v jeden moment vic vzduchu nez predtim,tim padem se v ten moment prida i palivo a otacky jsou v ten momen na tu rychlost mirne posunuty nez predtim.A pravda,mam mtx75,ty myslim ib5 pokud se nemylim,rozdil je malej,muze to byt jen pocit :-) ale ted spodek je dost znat

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 24.07.2012 20:46
od vitr73
jja jasny..spis je to o pocitu ze to tak krasne reaguje na slapnuti na plyn...mne se taky po uprave zdalo ze to ma aspon o 20 koni vic.....

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 24.07.2012 20:50
od Diabolic
:-D tomu uverim az tam dam dlouhy svody

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 24.07.2012 20:57
od Bullitt
Akorát, že MTX75 je oproti iB5 právě kratší, 1-4 znatelněji, pětka je skoro stejná, ale i tak je MTX75 pořád kratší. Takže se stejným stálým převodem(a ten 1.8 i 2.0 mají shodně 4,06, pokud se nepletu) pojedou na pětku 1.8 i 2.0 skoro stejně, 1.8 dokonce mírně víc(ale rozdíl je jen pár procent).

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 24.07.2012 21:16
od Diabolic
To je mozny,ja to u 1.8 nikdy moc nezkoumal

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 25.07.2012 00:05
od Mirec.K
Otáčky pri danej rýchlosti budú stále rovnaké, či ide vzduchu viac, menej, vôbec... To je proste prevod. Môže to byť živšie, mŕtvejšie, hlučnejšie, ale pokiaľ sa nezmení jedno z koliesok zabezpečujúce prenos rotácie z motora na kolesá, budú otáčky pri danej rýchlosti rovnaké dnes, zajtra a aj o 42 rokov (pokiaľ pár zubov nevylámete) :)

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 25.07.2012 09:37
od vitr73
:D pratele neresme tu prevodovku...mohlo by se to majitelum automatu dotknout :D ..tem by totiz ani nevadilo ze to pri razeni vysi..uz jen proto ze automat radi pod plynem a vyseni by si ani nikdo nevsiml... :D

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 25.07.2012 13:44
od Diabolic
:-D tyjo to sem si vzdycky pral (bez urazky)

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 25.07.2012 13:59
od Diabolic
Chlapci budte radi ze nemate Kiu,pred jednou ted stojim (pisu z mobilu),pred 6tic km sem na ni vymenil motor a ted je zpet,turbo v haji,vrsech suchej klepe jak prase,cekam ze na spodku bude chycena klika,a celej motor dole od oleje,supr kary