Stránka 8 z 16

Re: Nestartuje

Napsal: 14.02.2015 12:56
od vitr73
..a koukam na fotky ze to odnesli jen zase vyfukove....saci vypadaj i podle pistu ze se jich to nedotklo....tak to by fakt stalo za to upravit pisty aby se tam i otevrenej vyfukovej vesel....pak by stacilo rozvodovy remen menit az kdyz praskne... :D :D ...na tom motoru Porche jak jsem psal tam bylo vybrani poradne a ani kdyz prdnul remen tak se to nepotkalo...
jak ti stano koukam na pisty...tak by asi stacilo vzit cigarovou brusku a ty zlabky tam na sprostaka vybrousit rukou...aspon takove jako jsou pod sacima...ted by se to dobre trefovalo...kdyz je to oznacene :D

Re: Nestartuje

Napsal: 14.02.2015 13:09
od Jardak
vitr73 píše:..ted mne tak napadlo...az bych mnel jednou motor venku...co vytahat pisty,na freze tam udelat vic mista pro ventil a ten samej material co by se odfrezoval tak TIGem dovarit na pist jinam kde by neprekazel...takove deflexni pisty z toho udelat?....aby se zachovala velikost spalovaciho prostoru...
hdysi jsme takhle predelavali motor š-120l na LS...ale nic se nevarilo protoze tenkrat jeste zadnej TIG nebyl...ale dali se deflexni pisty...a hned byl zivejsi...
Co je to deflexní písty?
LSku jsem měl a ta měla lehce vypouklý písty na rozdíl od 120tky který je měla rovný. Bez navaření materiálu bys je tedy vyrobil těžko. Co jste tam tedy dali za písty? Navíc LSka měla od š120 jiný osazení karbecu, první ročníky jinou vačku a větší kompresní poměr. Stačilo tedy snížit hlavu abys se dostal na KP LSky a nemusel jsi na písty sáhnout....

Re: Nestartuje

Napsal: 14.02.2015 13:14
od vitr73
no ja bych jen vyresil to zvetseni spalovaciho prostoru co by vzniklo vyfrezovanim tech zlabku aby se vesel ventil a Tigem bych jen dovaril jinam material aby se kompresni pomer nezmnenil...jj deflexni znamena vypoukle a ne rovne....hlava byla taky brutalne snizena ale pak se musela dat jina protoze to bylo strasne mlsne na benzin...na 91 oktanu to zvonilo jako naftak...98 oktanu bylo nejmin co slo pouzit

Re: Nestartuje

Napsal: 14.02.2015 13:16
od vitr73
no co jsme tam dali...misto rovnejch pistu deflexni...ale myslim ze se i upravovala hlava protoze nebyla LSkova tusim ze se upravovala na freze hlava ze 105ky aby se tam deflexni pisty vubec vesli....
puvodne to byl motor 105ka...ale davali se 120tkove vlozky a LS pisty a upravena 105kova palice...ale pak to jelo uplne jinak
..jo a vacka se tam davala 180/200..a protoze ta hlava mnela jen 3 vyfukove kanaly(prostredni valce mneli spolecnej) tak byl vyfuk 3trubkovej a prostredni byla o 1 cm vetsi a tlumic byl hranatej napric pod naraznikem...ted mne stve ze jsem to auto kdysi prodal...dneska by slo vytahat vlozky a protocit je na pisty z dacie a byla by to 15ka motor....verim ze 80-90 koni by z toho slo vylakat..+ weber karbec

Re: Nestartuje

Napsal: 14.02.2015 13:34
od stano.
Par rokov dozadu by som sa na to aj dal. Alebo niekedy davno, ked ine moznosti na zvysenie vykonu neboli. Ale teraz fakt nie je na to cas. Chcem to auto spojazdnit, nech este chvilu vydrzi , zacnem sa obzerat po novom a toto dozije v rodine.

Re: Nestartuje

Napsal: 14.02.2015 13:41
od vitr73
no jo to je dneska jasny...ja bych to myslel jen jako konicka neco upravovat...jinak dneska je auto beznej spotrebni material a je jich strasne moc....tak jen mentalne postizenej by neco upravoval na ukor zivotnosti....jednodussi a bez sahnuti je tedy jasna volba koupit neco s dospelim motorem...
jednou jsem mnel pujceny od svagra 740ku BMW...a strasne mne rozesmalo kdyz do kopce nejakej naladenej favorit mne snazil dostat do zavodu...kdyz mne uz nebavilo poslouchat ten strasne rev z auta za mnou tak stacilo jen vic slapnout na plyn a odjed..
takze proc lakat z 100 konoveho motoru 150 za treba 50 tisic korun kdyz za tech 50 tisic jde koupit cele auto se 150 konema...bez sahnuti...chapu to jen v pripade ze to ma nekdo jako konicka nejvetsiho...pak jo

Re: Nestartuje

Napsal: 14.02.2015 18:42
od petulak
stano---od čeho, je ta kladka tak napálená?

Re: Nestartuje

Napsal: 14.02.2015 18:50
od stano.
Ved to sa prave pytam :D Netusim. Ci je na nej remen "nagumovany" alebo co to tam je. Lebo take plastove/gumenne hobliny boli aj dole pod nou.
Remen nevyzera byt poskodeny. Moze byt, ze je zosuchany z tej hladkej strany do leskla, ale posekany nie je.

Este dodam, ze obe kladky mali loziska v poriadku. Ani jedna nebola vycvachtana.

Re: Nestartuje

Napsal: 14.02.2015 19:25
od miki21
stano. píše:.

Este dodam, ze obe kladky mali loziska v poriadku. Ani jedna nebola vycvachtana.
I po zahřátí? Už jsem viděl, jak se studená kladka točila, ale po zahřátí se ložisko seklo. Naštěstí se to podařilo včas odhalit a vyměnit- dělalo to strašný kravál.
Teď už je to ovšem jedno. :wink: Dej zrepasovat palici a jezdi. Mně repas na 1,6 před asi 5-ti léty vyšel na cca 4 litry.

Re: Nestartuje

Napsal: 14.02.2015 19:46
od stano.
Moze byt. Mozno to seka vo vyssich otackach - ja som to len tak v ruke pootacal.
Ked mi to vlezie do 200-250€ nakomplet, bude fajn...

Re: Nestartuje

Napsal: 14.02.2015 20:27
od ballu
Kdyby jste viděli, jaké palice jsem repasoval, tak by poslední věta zněla - auto dojelo . To byla doba, kdy na vrakáčích byly jen škodovky a žiguliky. Nyní není problém sehnat palici , zabrousit ventily, dosedací plochu, odtlakovat, namašlit a hurá do auta.

Re: Nestartuje

Napsal: 14.02.2015 20:47
od stano.
Nech sa paci. Zozen mi tu v okoli nejaku hlavu v normalnom stave. Bud maju cely motor, alebo hlavu s nejasnym stavom. Ked som konecne niekoho nasiel, volal som mu, tak mi povedal, ze ju akurat posiela niekomu inemu. Na 1.8 benzin toho fakt nie je.

Re: Nestartuje

Napsal: 15.02.2015 08:11
od ballu
První bych sundal víko, a od toho by se odvíjelo další. Repase stávající hlavy nebo tu nejlacinější z vrakáče, kdy při snížení odporu vyndáním svíček motor bez problému protočím /není potkaná hlava/. Výhodou je, že na složení jedné hlavy mám díly z palic dvou.

Re: Nestartuje

Napsal: 15.02.2015 08:36
od vitr73
jj..kdyz uz nic tak by bylo hromada ventilu na vymenu a hromada hrnicku na na staveni vule ventilu...ta by na sundane hlave sla na ponku udelat daleko jednoduseji nez na motoru....
..urcite vyndat ventily a nechat srovnat sedla frezkou...slozit ze dvou hlav jednu,nastavit vule ventilu a jezdi se dal...akorad to nove tesneni pod hlavu je dost investice....

Re: Nestartuje

Napsal: 15.02.2015 10:10
od ballu
Při potkání bývá i natahnutý uložení vačky - snížit o nějakou stovku a zaškrábnout. :wink: Jestli má možnost doma v dílně, tak bych nechal zafrézovat sedla, zabrousit ventily, odtlakovat , srovnat hlavu a zbytek bych si pohrál při dlouhých zimních večerech doma. Jinak to bude lepší si nechat udělat komplet, synátor, když jsem mu dělal palici Golfa, třeba dodal ventilové gufera za poloviční cenu než měl servis, jinak třeba gufera na 16V měli jednotnou cenu 1000Kč. Ale jak jsem se zmínil, na vše mají přípravky, doma se musí improvizovat.....