Stránka 8 z 279
Napsal: 29.12.2006 19:17
od Lopik
Ten kabl mam ale nefajci to pze je to trosku jina norma :{ ... viz Id2.cz
Napsal: 29.12.2006 22:41
od Ahmed
pelen píše:Lopik píše:Tak sem ji vymenil za Banner Uni 700A jinak 80Ah :} je mensi jenom o trosku vetsi ale kryt se da chytnout :} ... startuje jak ma :} konecne zima na prvni nastartovani

}
Pokud nejezdis casto nebo jezdis jen kratke vzdalenosti, tak si alespon 1x/mesic zkontroluj dobiti baterky.

Kdyz jezdim kazdy den, tak pri rannim startovani mi problikne kontrolka ABS - to je baterka v dobrem stavu. Ted jsem par dnu nebyl v praci, auto stalo temer 4 dny, teplota porad okolo 0°C a pri startovani se mi rozsvitilo ABS i brzdy

Nechtel bych to zhaveni a startovani videt u tyden stojiciho auta se starou nedobitou baterkou

Napsal: 29.07.2007 21:48
od Spring
Tak som dnes popoludní chcel štartovať ale zostalo iba pri túžbe.....Ručičky leteli za horizont , zúfalý pokus pretočenia motora a nič.....druhý krát už ani nepretočil.....no a divné je že pod akumulátorom sa mi robí malá mláka !!!!( to som si všimol aj včera, ale myslel som že len trochu vody) z elektrolitu z bočnej asi ,, pretlakovej,, dierky na baterke ( ešte pôvodná predpokladám) Motorcraft.
Pora´dte prosím, odišla mi teda baterka ????
Prúser je, že namám žiaden merač a tak....( Cca pred mesiacom som dolieval destilku, lebo mi svietilo ,,magické,, oko na baterke do červena.Ale takto svietili vždy, aj po 400 km ...takže nerozumiem....Ďakujem za pomoc !!!
_________________
Napsal: 29.07.2007 21:54
od chmelko
baterka je k.o..
nezostava už nič ine len vymenit..
myslim, že maš prepalene články a varia ti tu vodu..tak preto ju stracaš
Napsal: 29.07.2007 22:04
od Spring
Ďakujem za radu...idem to zajtra riešiť....ešte rozmýšľam ako vybrať dobrú ( spoľahlivú ) batériu za normálne peniaze....
Napsal: 29.07.2007 22:06
od chmelko
bral by som iba motorcraft už len kvoli rozmerom aby sa ti vošla pod ten kryt aj ked niektoré ine značky maju tiež ok rozmery..
Napsal: 29.07.2007 22:15
od pelen
Vezmi jakoukoliv baterku, ktera ma stejne rozmery, cca 70Ah, startovaci proud okolo 680A a je s calciem, protoze nabijeci soustava u FoFo je nastavena na vyssi napeti, ktere potrebuje baterka s calciem.
Napsal: 29.07.2007 22:30
od Spring
jj, videl som kdesi v linkoch Pelene Tvoj príspevok ( že teda radšej s kalciom) a verím že takú nájdem...a tem kryt mám mimochodom od dovozu taký ,,pro form,, má ulomený držiak, takže veľa tam nerobí, ak len nerátam, že asi drnčí ( robí hluk) pri frekvenciách ktoré má Tddi veľmi ,,rád,,
ale jasne že radšej ten správna rozme...Mimochodom aký je ten rozmer? Neviete náhodou ?
Napsal: 29.07.2007 22:49
od pelen
Ja mam tyto:
šířka/hloubka/výška = 300/175/175 mm.
Napsal: 30.07.2007 10:42
od Spring
To samé....uvidím čo zoženiem...
Napsal: 30.07.2007 13:12
od focus00
Nechci radit ale myslim že VARTU určitě nebrat podle mě šmejd...Newim jaký zkušsenosti máte vy....Origo je origo
Napsal: 30.07.2007 13:33
od chmelko
neviem ale v ka mame vartu silver blue, 44V nespomeniem ampere,ale od 2003. každý den jazdí a zatial jediny problem..
Napsal: 30.07.2007 13:52
od silverwolf
chmelko píše:neviem ale v ka mame vartu silver blue, 44V nespomeniem ampere,ale od 2003. každý den jazdí a zatial jediny problem..
No a aký problém..... neštartuje?

Napsal: 30.07.2007 14:03
od Foqus
focus00 píše:Nechci radit ale myslim že VARTU určitě nebrat podle mě šmejd...Newim jaký zkušsenosti máte vy....Origo je origo
já bych řekl, že Varta je poměrně vysoká kvalita, já jí používám už poněkolikáté a taky žádný problém, mám jednu, kterou jsem přendával mezi třemi vozy a stále šlape. Já bych se spíš vyvaroval značek typu Mammut atd.
Napsal: 30.07.2007 16:51
od Ahmed
Pro baterku je duzelite, aby pracovala co nejvice, samo dostatecne dobijena. Varta je podle me taky hodne dobra.