Stránka 68 z 115

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 11.05.2012 13:39
od Sobull
Já nevím jak to děláte. Já teda verva neverva, vif nevif, rozdíl nepoznám :nixw:

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 11.05.2012 13:54
od ACEMajky
Tak ja hned taky nepoznal,a le po asi 2 nadrzich uz sem poznal, ze ten motor vice chrochta - proste predtim me az prekvapilo, jak umi byt diesel tichej a ted to je desne traktor - jak PD od VW

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 11.05.2012 15:18
od Raada
Ja taky nic nepoznam. Zalezi asi na motoru. Treba u PSA motoru to neni tak poznat a u tech jinych ano. Vervu nepoznam ani na spotrebe. Beru tedy kvalitni, ale levnou naftu (kolem 35-36Kc/litr) a pridavam VIF...

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 11.05.2012 16:29
od tomason
Já jsem zjistil i jinou věc a to že s Vervou zmizne turbodíra,jak mnozí chytrolíni vyčítají 1,8TDCI v FII ,ale už nikdo si neuvědomuje že pro Euro IV zvláště bez filtru je doporučena nafta cetanovým číslem 55 a vyšší a pokud bereš obyč naftu bez aditiv ta z výroby může mýt 51-53 podle várky a to nestačí z toho důvodu jezdím taky na Vervu ,ale pokud je rozdíl 3kč tak si pomůžu sám kvalitní naftu mám u nosu a pro levnější Vervu 20 km jezdit nebudu.

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 12.05.2012 07:09
od ACEMajky
Ja mam EURI IV (alejak by tonafta mohla ovlivnit) - rozdil u me mezi EURO III a IV je, ze mam elektronicky EGR, turbo ovladane elektronicky (bude toho vice, ale zbytek neznam)

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 12.05.2012 15:25
od tomason

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 13.05.2012 07:27
od Karel2
Pokud by nekoho zajimal cely ten test Aditiv, ktery vyhral rakousky VIF, tak tady http://www.super-aditiv.cz/test_aditiv.pdf je cely clanek o testu ve Statnim ustavu paliv a maziv.

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 14.05.2012 04:09
od Eidž
V mém případě a nájezdu motoru (230 tis. km, pokud je tam původní motor) je rozdíl Verva vs klasická nafta + VIF slyšitelný při otáčkách motoru ve prospěch Vervy. Dále vibrace, hluk v kabině při nízkých otáčkách či volnoběhu - opět bod pro Vervu.
Na Vervu lehké přidání plynu a je to raketa, na klasickou naftu to není tak živé.
Spotřeba - bod pro klasickou naftu, neboť je stejná, či dokonce nižší (pro můj styl jízdy)!

Finančně - nějak nemůžu najít argument, proč. Jediné, co funguje je psychika, přece nebudu tankovat naftu za 39 Kč. Ale finální výsledek je úspora v řádu stokorun, což za čas mezi dvěma nádržemi je člověk svým hospodařením udělat taky a jinak.
tomason píše:Za předpokladu,že máš tu levnou pumpu u nosu a to já nemám,dnešní rozdíl Verva vs nafta je 3kč to jest nádrž 150kč aditivum je na 5 nádrží.
To že Vif v testu zvedl CČ o 5 jednotek má osobní zkušenost nevěřím tomu mě se to nepovedlo nikdy to bych poznal na 100% řehtání siemensu je nezaměnitelné.
Aditivum VIF je v 500 ml balení, tj. 500 l nafty, tj. cca 10 nádrží. Mě se podařilo VIF koupit za 170 Kč (oproti pumpě za 280 Kč). Tj. 17 Kč na nádrž (cca 0,34 Kč na l).
Teoreticky - nafta 51, plus VIF = 56 CČ. Verva 60. Já potvrzuji, že na volnoběh je u mě lepší jednoznačně Verva.
U nás je teď rozdíl Verva vs Makro 3,6 Kč (i se započtením aditiva), takže na nádrži rozdíl 180 Kč. Ve prospěch levné nafty. Orientačně mi to vychází na úsporu cca 10% z pohledu peněz (za předpoklady delty 3,6 Kč na litru).
Pokud ale najdu levnější Vervu, tak už ta úspora zas tak nevychází.

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 14.05.2012 07:46
od ACEMajky
Je fakt ze pres zimu se nejak cenova politika benziny zmenila, drive rozdil normal nafta TOP Q vs verva byla 1,-Kc a nyni 1,30Kc

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 14.05.2012 08:15
od Stanley_vy
ACEMajky píše:Je fakt ze pres zimu se nejak cenova politika benziny zmenila, drive rozdil normal nafta TOP Q vs verva byla 1,-Kc a nyni 1,30Kc
No jo, vstoupila na trh konkurence (MaxxMotion), tak zdražili. :dih:

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 27.05.2012 22:21
od tomason
Main test WYNNS SUPREMIUM DIESEL
Tak po třech nádrží jsem mile překvapen a můžu toto aditivum vřele doporučit. :palec_nahoru:
Chod motoru je velmi tichý až se mi zdá,že se blíží tichostí k Vervě neli na stejno.Chování motoru v reakci na plyn je bleskové auto se doslova hrne do otáček to jsem zažil jen s vervou z Krejcárku.To auto chce snad pořád závodit musím se hlídat :perfect:
Turbo díra v podstatě neexistuje respektivě tam není.Spotřebu zatím nemohu hodnotit,ale bude +- stejná.
Zápach SUPREMIA je stejný jako Vifu pro mě jediný a podstatný rozdíl VIF mi nikdy nepřinesl lepší výkon ani tichost CR Siemens a to mi majitelé 1.8TDCI FII dají za pravdu to nelze nijak ošálit.¨
Nafta brána u Hrubý MOving kvalita Unipetrol.

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 10.06.2012 05:30
od Eidž
Nevím čím to, ale poslední spotřeba 5,09 l a to tam je cca 230 km po dálnici (zpátky klima, tam popojíždění na Jižní spojce, na dálnici tempomat 118 km/h). Palivo mix cca půlka nádrže nafta + VIF a zbytek Maxxmotion Diesel.
Teď natankováno 50 l Maxxmotion Diesel a uvidíme.

Hlučnost na volnoběh a v nízkých otáčkách - jako benzíňák :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sice palivo drahé (cca 3,10 Kč rozdíl na litru oproti klasické neaditivované naftě), ale chod motoru úplně jiný, to se nedá srovnat. I díra, když je zapnutá klima, je menší, taková ta tupost od ŘJ je, ale rozhodně to reaguje rychleji.

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 13.07.2012 23:14
od emve
Shell přichází s novou generací prémiových paliv - zatím pouze v několika zemích včetně Slovenska, název už začíná být kuriózní :

Shell V-Power Nitro+
Shell V-Power Nitro+ Racing
Shell V-Power Nitro+ Diesel

http://www.motormix.cz/ostatni/32312-no ... l-v-power-

Zatím celkem pozitivní zkušenosti:
tak pani nebol by som tomu veril, ale na dovo v Chorvatsku som 2x natankoval OMV maxxmotion diesel a dojazdil som to este aj doma a predvcerom som nabral plnu na Shell V-Power Nitro+ diesel. V Lidl mali akciu pri nakupe nad 20Euro 10centov dole z kazdeho litra paliva Shell tak som to vyuzil :p Rozdiel teda citelny!! Auto taha aj samo ani nemusim sliapat na plyn po rozbehu prejde na volnobehu hadam o 20% dalej ako predtym a cekovo dynamika jazdy je viditelne niekde inde. Je sice pravda, ze dojazd mi to ukazuje asi o 50-70km menej, ale za tu odozvu to stoji. Druha vec sice je ze to fakt stoji :/ vpower nitro+ 1.614 euro/liter fuelsave 1.394 euro/liter.....22centov rozdiel na liter..to je 5.6 CZK pre vas v cechach. na 60 litrovu nadrz to spravi 13 Euro (330 CZK)......no takze mozno kazdu 3-4 nadrz si vyhodim z kopytka :D

EDIT: vyzera to, ze po 600km na nitro+ sa mi cely system tak precistil, ze mi to teraz ukazuje dojazd 1250km na nadrz. trasu jazdim vzdy tu istu a po prvych par kilometroch na nitro+ mi to ukazovalo 1150km..tesim, tesim :))
http://moje.auto.cz/dino77/citron.html
A friend has seen 2-3 weeks ago in Norway a petrol called Shell V-Power Nitro+. Surprisingly it appeared in the last days in Slovakia. Shell websites (slovakian and norwegian) are stating the same, only a very vague, basic and marketing only information : it cleans the engine (additives ?), some Ferrari blah blah and it increases the engine performance.

About the octane number (RON in our case), they are very shy, they just compare it to the FuelSave stating, that Nitro+ is for performance and FuelSave is about fuel consumption.

I tanked a full tank (5 liters remained from the previous one). It's expensive like hell - 1.71 € / liter in Bratislava, Slovakia. I don't trust these fancy fuels but I was curious.

Results :

Indeed, after 5 - 6 km I felt a bit increase of performance. Nothing dramatic, maybe even a
placebo effect, but subjectively the car goes quicker after the gas pedal. I remembered myself on the feeling after using 102 (ROZ = RON) at Aral in Germany. It's simillar.

Fuel consumption depends hardly on the drive style. So I've tried to drive the same distance, around 120 km, same conditions 50/50 city/outside (no highways) with the same a bit more sportier style than cruising, but no speeding. With the regular RON 95, the fuel consumption was 11.2 litres/100km. Nitro+ required 10.8 litres. Interesting.
http://saabism.blogspot.cz/2012/07/shel ... worth.html

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 08.08.2012 20:54
od cubanec
Sobull napsal:

Kód: Vybrat vše

Já nevím jak to děláte. Já teda verva neverva, vif nevif, rozdíl nepoznám :nixw:
I já jsem si zkoušel ověřit pozitivní zkušenosti kolegy z práce (Octavie), :? bohužel, u mého focusíka jsem rozdíl ve startování (ani celkově) nepocítil. :o

Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy

Napsal: 08.08.2012 21:30
od Eidž
A co máš za motor?
A natankoval jsi a nic jsi nepocítil?