Re: extra nafta,aditiva,co vy na to?skusenosti, testy
Napsal: 11.05.2012 13:39
Já nevím jak to děláte. Já teda verva neverva, vif nevif, rozdíl nepoznám 

Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Aditivum VIF je v 500 ml balení, tj. 500 l nafty, tj. cca 10 nádrží. Mě se podařilo VIF koupit za 170 Kč (oproti pumpě za 280 Kč). Tj. 17 Kč na nádrž (cca 0,34 Kč na l).tomason píše:Za předpokladu,že máš tu levnou pumpu u nosu a to já nemám,dnešní rozdíl Verva vs nafta je 3kč to jest nádrž 150kč aditivum je na 5 nádrží.
To že Vif v testu zvedl CČ o 5 jednotek má osobní zkušenost nevěřím tomu mě se to nepovedlo nikdy to bych poznal na 100% řehtání siemensu je nezaměnitelné.
No jo, vstoupila na trh konkurence (MaxxMotion), tak zdražili.ACEMajky píše:Je fakt ze pres zimu se nejak cenova politika benziny zmenila, drive rozdil normal nafta TOP Q vs verva byla 1,-Kc a nyni 1,30Kc
http://moje.auto.cz/dino77/citron.htmltak pani nebol by som tomu veril, ale na dovo v Chorvatsku som 2x natankoval OMV maxxmotion diesel a dojazdil som to este aj doma a predvcerom som nabral plnu na Shell V-Power Nitro+ diesel. V Lidl mali akciu pri nakupe nad 20Euro 10centov dole z kazdeho litra paliva Shell tak som to vyuzil :p Rozdiel teda citelny!! Auto taha aj samo ani nemusim sliapat na plyn po rozbehu prejde na volnobehu hadam o 20% dalej ako predtym a cekovo dynamika jazdy je viditelne niekde inde. Je sice pravda, ze dojazd mi to ukazuje asi o 50-70km menej, ale za tu odozvu to stoji. Druha vec sice je ze to fakt stoji :/ vpower nitro+ 1.614 euro/liter fuelsave 1.394 euro/liter.....22centov rozdiel na liter..to je 5.6 CZK pre vas v cechach. na 60 litrovu nadrz to spravi 13 Euro (330 CZK)......no takze mozno kazdu 3-4 nadrz si vyhodim z kopytka
EDIT: vyzera to, ze po 600km na nitro+ sa mi cely system tak precistil, ze mi to teraz ukazuje dojazd 1250km na nadrz. trasu jazdim vzdy tu istu a po prvych par kilometroch na nitro+ mi to ukazovalo 1150km..tesim, tesim)
http://saabism.blogspot.cz/2012/07/shel ... worth.htmlA friend has seen 2-3 weeks ago in Norway a petrol called Shell V-Power Nitro+. Surprisingly it appeared in the last days in Slovakia. Shell websites (slovakian and norwegian) are stating the same, only a very vague, basic and marketing only information : it cleans the engine (additives ?), some Ferrari blah blah and it increases the engine performance.
About the octane number (RON in our case), they are very shy, they just compare it to the FuelSave stating, that Nitro+ is for performance and FuelSave is about fuel consumption.
I tanked a full tank (5 liters remained from the previous one). It's expensive like hell - 1.71 € / liter in Bratislava, Slovakia. I don't trust these fancy fuels but I was curious.
Results :
Indeed, after 5 - 6 km I felt a bit increase of performance. Nothing dramatic, maybe even a
placebo effect, but subjectively the car goes quicker after the gas pedal. I remembered myself on the feeling after using 102 (ROZ = RON) at Aral in Germany. It's simillar.
Fuel consumption depends hardly on the drive style. So I've tried to drive the same distance, around 120 km, same conditions 50/50 city/outside (no highways) with the same a bit more sportier style than cruising, but no speeding. With the regular RON 95, the fuel consumption was 11.2 litres/100km. Nitro+ required 10.8 litres. Interesting.
Kód: Vybrat vše
Já nevím jak to děláte. Já teda verva neverva, vif nevif, rozdíl nepoznám :nixw: