
A psát tady jak to drtíš s firemním oktávku protože nemusíš řešit peníze. Heh, ono ty peníze i v té firmě někdo musí vydělat

Odpor vzduchu vzroste o 36% (120->140) ale na spotřebě se podílí i další složky a ty asi rostou jenMedviszek píše:To si ani neumis predstavit jakej je vzduch previt ve 120 a 140 klidne to ty dva litry udela.
Vytahování+frajeřina=bolíZizass píše:130 je rychle? Rozdíl mezi 120 a 140 u mne nedělá 2-3 litry, sorry. Jezdím přes dvacet let bez nehody, neznamená pomalu =bezpečně. King budeš asi ty, když to tak čtu.
+++firemní benzín nebo nafta. je fuk.Zizass píše:Jo ,tak když jezdíš na spotřebu ,tak je to O.K. , 120? od toho jsou pravý pruhy na dálnici![]()
Já jezdím po dálnici více služebním a 130-150 je tak optimum ( pro mě),aby cesta ubíhala.
160+ raději pouze v Německu.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti