už od doby co jsem Focusa koupil, tak je to pokladnička. Momentálně mám problémy s mazáním motoru.Při zahřátí a přidání plynu (předjíždění) semtam problikne mazání, na dálnici po delší jízdě skoro svítí než bliká. Prý jsou to vyhoněné šálky na klice a nějaké redukční podložky na klice. Prý by si při výměně nemusely nové šálky sednout. Kámoš mi teď nabídl motor z mondea 1.8 tddi 66kw. Nevíte prosím někdo, jetli by seděl do mého Focusu rv.2000 1.8 TDDi 66kw? Předem moc díky za odpovědi
Výměna motoru 1.8 TDDi 66kw Focus 2000
-
honza1571986
- Nováček

- Příspěvky: 2
- Registrován: 04.02.2014 18:46
Výměna motoru 1.8 TDDi 66kw Focus 2000
Zdravím,
už od doby co jsem Focusa koupil, tak je to pokladnička. Momentálně mám problémy s mazáním motoru.Při zahřátí a přidání plynu (předjíždění) semtam problikne mazání, na dálnici po delší jízdě skoro svítí než bliká. Prý jsou to vyhoněné šálky na klice a nějaké redukční podložky na klice. Prý by si při výměně nemusely nové šálky sednout. Kámoš mi teď nabídl motor z mondea 1.8 tddi 66kw. Nevíte prosím někdo, jetli by seděl do mého Focusu rv.2000 1.8 TDDi 66kw? Předem moc díky za odpovědi
už od doby co jsem Focusa koupil, tak je to pokladnička. Momentálně mám problémy s mazáním motoru.Při zahřátí a přidání plynu (předjíždění) semtam problikne mazání, na dálnici po delší jízdě skoro svítí než bliká. Prý jsou to vyhoněné šálky na klice a nějaké redukční podložky na klice. Prý by si při výměně nemusely nové šálky sednout. Kámoš mi teď nabídl motor z mondea 1.8 tddi 66kw. Nevíte prosím někdo, jetli by seděl do mého Focusu rv.2000 1.8 TDDi 66kw? Předem moc díky za odpovědi
- Jardak
- Test driver

- Příspěvky: 2711
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Výměna motoru 1.8 TDDi 66kw Focus 2000
Prvně bych se podíval jestli není na motoru prohnutá vana. Saci koš je těsně nade dnem a stačí když se vana mírně prohne a už jsou problémy. Taky může bejt uvolněný kolínko od sacího koše k čerpadlu.
Pokud mazání nesvítí na volnoběh, tak šály na tom nemůžou bejt ještě úplně nejhůř. Jejich opotřebení se projeví svícením mazaní při volnoběhu a nízkých otáčkách, zatímco svícení při vysokých značí nedostatečný přísun oleje.
Pokud motor běží poslechově normálně, tak bych před jeho výměnou ještě prověřil tyto věci....
Pokud mazání nesvítí na volnoběh, tak šály na tom nemůžou bejt ještě úplně nejhůř. Jejich opotřebení se projeví svícením mazaní při volnoběhu a nízkých otáčkách, zatímco svícení při vysokých značí nedostatečný přísun oleje.
Pokud motor běží poslechově normálně, tak bych před jeho výměnou ještě prověřil tyto věci....
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
honza1571986
- Nováček

- Příspěvky: 2
- Registrován: 04.02.2014 18:46
Re: Výměna motoru 1.8 TDDi 66kw Focus 2000
Ok. zkusím mrknou na tu vanu. Zajímavé ale je, že při chladném motoru nic ani neproblikne. Po zahřátí a vyšších otáčkách problikává a taky problikává při řazení. Vymáčknu spojku a než zařadím, tak se mi asi na cca vteřinu rozsvítí.Celou mazací soustavu mám čištěnou a profukovanou. Čidlo mám taky měněné. Při měření tlaku na čidle po zahřátí motoru spadnul. A nevíš, jestli oba ty motory mají stené uchycení, silenbloky atd?
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru 1.8 TDDi 66kw Focus 2000
mondeo bude mit hlavne jinej typ motoru .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
slash
- Nováček

- Příspěvky: 10
- Registrován: 20.09.2010 15:59
Re: Výměna motoru 1.8 TDDi 66kw Focus 2000
Využiji tohoto tématu abych nezakládal nové.
Dotaz: naskytla se mě možnost koupit anglického focusa s pravořízením, který má nalítané o 110.000km míň a mě zrovna zlobí řídící jednotka asi čerpadla, tak jsem se rozhodl, že bych přehodil celý agregát i s převodovkou, klimou, servem, prostě se vším co půjde. Takže prosím o radu jestli to bude pasovat, obě auta jsou TDDI 66kw,r.v. 2000. Určitě mě potom zbydou nějaké díly, hlavně kastla. Můj kombi a druhý je 5dv.
Dotaz: naskytla se mě možnost koupit anglického focusa s pravořízením, který má nalítané o 110.000km míň a mě zrovna zlobí řídící jednotka asi čerpadla, tak jsem se rozhodl, že bych přehodil celý agregát i s převodovkou, klimou, servem, prostě se vším co půjde. Takže prosím o radu jestli to bude pasovat, obě auta jsou TDDI 66kw,r.v. 2000. Určitě mě potom zbydou nějaké díly, hlavně kastla. Můj kombi a druhý je 5dv.
- Dragic
- Člen klubu

- Příspěvky: 3773
- Registrován: 14.12.2010 19:36
- Bydliště: Liberec
Re: Výměna motoru 1.8 TDDi 66kw Focus 2000
bude ti to pasovat 
Ford Mustang r.v.1967
Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004
Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang
Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004
Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

