
konec nabídky motoru 134kw
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: konec nabídky motoru 134kw
Mě by zajímalo, vždycky když si někdo posteskne, že se už to a to nevyrábí / neprodává, jestli by si to fakt koupil. Nebo jestli by v reálu vzal taky tu 110 kW verzi 

Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Junior
- Příspěvky: 470
- Registrován: 07.02.2013 20:04
Re: konec nabídky motoru 134kw
Hej, podla normy pripajanie a odpajanie z dialnice je bez stopiek, ale je par genialne vyriesenych privadzacov, kde je stopka z jedneho pripajacieho pruhu do druheho, ktory ide k dialnici, napriklad pri Trencine.enjoy píše:Výjezd na dálnici ze stopky.. přiznám se, že nevím, jestli jsem tuhle variantu někde viděl
vid https://maps.google.sk/?ll=48.861496,17 ... 03,,0,14.2
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: konec nabídky motoru 134kw
I u nas myslim jeste par takovych mist je. Treba Ol - Prostejov, napojeni od Lutina.. nevim, jestli uz to nepredelali, ale byvalo.
Kazdopadne, kdybych se ted rozhodoval mezi 134kW a 110kW, volil bych tu slabsi verzi a radeji vlozil ty rozdilove penize do vybavy. No a pak treba za cas koupil Bluefin
Nastesti to ale resit nemusim 
Co je ale zajimave, tak oznaceni obou motoru - silnejsi verze ma, stejne jako 1.6EB v Mondeu, oznaceni 1.6L EcoBoost SCTi 160/182PS-Sigma, kdezto slabsi verze ve Focusu ma oznaceni jine. Ze se to treba nejmenuje 1.6L EcoBoost SCTi 150/160/182PS-Sigma
Kazdopadne, kdybych se ted rozhodoval mezi 134kW a 110kW, volil bych tu slabsi verzi a radeji vlozil ty rozdilove penize do vybavy. No a pak treba za cas koupil Bluefin


Co je ale zajimave, tak oznaceni obou motoru - silnejsi verze ma, stejne jako 1.6EB v Mondeu, oznaceni 1.6L EcoBoost SCTi 160/182PS-Sigma, kdezto slabsi verze ve Focusu ma oznaceni jine. Ze se to treba nejmenuje 1.6L EcoBoost SCTi 150/160/182PS-Sigma

- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: konec nabídky motoru 134kw
To já bych ty ušetřený peníze utratil za benzín
Jestli dobře počítám, je to skoro 12 tisíc km.

Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: konec nabídky motoru 134kw
Zalezi na tom, jak si ten zatah budes uzivat, muze to bejt i o dost minpkadecka píše:To já bych ty ušetřený peníze utratil za benzínJestli dobře počítám, je to skoro 12 tisíc km.

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 29.11.2012 18:44
Re: konec nabídky motoru 134kw
...svojho času, keď som obehával predajcov, ponúkol kamarátovi jeden z nich namiesto zľavy metalízu zadarmo a chip z 110kW na 134kW, se vším všudy (záruka atď) 

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: konec nabídky motoru 134kw
By me docela zajimalo, jestli se lisi jen softwarem...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: konec nabídky motoru 134kw
Vypada to, ze je to jen jiny sw. Dival jsem se nedavno na motorove dily obou motoru a zda se, ze jsou stejne (blok, vacky, turbo, chladice atd.).
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: konec nabídky motoru 134kw
Ale zaujimave je, ze Bluefin robi na oba motory rozdielny cip, ak by boli rovnake motory, nemohol by byt na oba rovnaky cip?
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24617
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: konec nabídky motoru 134kw
Je to jen v sw, resp. v jeho parametru, v jakem motoru je.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6802
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: konec nabídky motoru 134kw
To zas bude ošetřeno jako např. BT moduly.. Jiný FW (jazyk) tam prostě nenasypu, přestože to železo je pořád stejné...
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
-
- Junior
- Příspěvky: 470
- Registrován: 07.02.2013 20:04
Re: konec nabídky motoru 134kw
Jo, mozes dat firmware zo 134kw verzie na 110 kw a potom na to bluefin ktory je urceny na 134kw verziu, inak nie.
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24617
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: konec nabídky motoru 134kw
... amatersky.Adow píše:To zas bude ošetřeno ...

Jde to, protoze tam uz neni vypalenej tistak, ale programovatelnej integrac.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: konec nabídky motoru 134kw
Zaqik tuning s.r.o. - lokalne zastupenie Blufinu v Cechach a na Slovensku 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: konec nabídky motoru 134kw
Pod toto sa podpisem aj ja.smoula píše:jjj, ale co si budem povídat, s naftou se mi jezdilo líp... Necháš tam kvalt, počkáš, až se roztočí turbíčko a jedeš
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů