konec nabídky motoru 134kw

Uživatelský avatar
focusfan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 95
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od focusfan » 05.01.2014 23:13

Zdravim, koukám na ceník FF a od 1. 1. 2014 již není v nabídce motor 1,6 o výkonu 134kw...Nevíte důvod? Předpokládám malý zájem....škoda
_______________________________
měl jsem: FF 2.0 DURATEC (SPORT) - KOMBI r.v. 2006
mám: FORD FOCUS 1.6 ecoboost (150k) - KOMBI r.v. 2014, titanum, burnished glow
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 4#p1015924

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od Anduril » 06.01.2014 08:38

Hmm, taky bych rekl, ze maly zajem. V predposlednim ceniku uz byla omezena kombinace karoserii a tohoto motoru a ted uz neni vubec. Cenovy rozdil mezi 110kW a 134kW byl hodne velky .. v realu tam zas takovy brutalni rozdil neni.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Stehnak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2231
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Modřice@JM@CZ

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od Stehnak » 06.01.2014 10:25

Ja bych rekl, ze se co nevidet misto neho v nabidce objevi modernejsi 1,5 l, 4-valec se 181 konma...
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od Anduril » 06.01.2014 22:11

Nerekl bych. Treba v anglii je tento motor stale k dispozici. U nas o nej proste nebyl zajem. Byl snad o 30k drazsi nez 110kW verze a i ta neni uplne prodejni tahoun.. a i ta na ff3 vic nez bohate staci. 1.5eb asicasem 1.6ku nahradi, ale necekal bych drive, jak s FL a kdo vi...
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

PapoS
Junior
Junior
Příspěvky: 470
Registrován: 07.02.2013 20:04

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od PapoS » 07.01.2014 12:35

Ten rozdiel bol prilis, hlavne ked je tam iba iny SW. Rovnaky vykon dosiahnes s bluefinom za 430 eur a mas lepsi priebeh vykonu,.krutiaku. 134 kw verzia sa lisi od 110 kw iba od cca 4 tis otacok vyssie.
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od C4R3W » 14.01.2014 10:01

Jedinej rozdil je v tom, ze u 134kW verze konci maximum kroutaku na 5000 rpm, proto ma vyssi vykon. U 110kW na 4000. Vzhledem ke stejnymu zprevodovani tedy neni do 4000 rpm rozdil v projevu a proto zrejme slabsi verze 90% zajemcu o 1.6 dostacila... Nehlede na to, ze silnejsi verze se, pokud vim, nabizela pouze s vybavou Titanium.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od Anduril » 14.01.2014 10:04

Ano, silnejsi verze u nas byla pouze v Titaniu. Rozdil nad 4k je sice znatelny, motor porad citelne tahne, ale tak vysoko vetsinou pri normalni jizde motor neni treba tocit, takze i se 110kW je to porad slusne svezeni.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13502
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od stano. » 14.01.2014 11:12

Anduril píše:... ale tak vysoko vetsinou pri normalni jizde motor neni treba tocit, ...
To som tvrdil niekedy aj ja. Potom som sa naucil z casu na cas vyuzivat, ze mi motor tahne skoro do 6000ot :D
Ale taky cenovy priplatok by som za to veru nedal.

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od Anduril » 14.01.2014 11:31

Jenze ty mas atmosferu.. tohle turbo tahne pekne od spodu, jak se rika, takze pri tech otackach nad 4k uz ficis slusnou rychlosti a to obvykle uz neni tak nejak treba.. ne ze by ta slabsi verze nejela, ale neni tam uz takovy zatah, jako u silnejsi verze. Mam ten 134kW ecoboost ve svem aute a jel jsem i se slabsi verzi, takze tak nejak dokazu porovnat. Rozdil tam je, ale za 30 tisic asi nestoji. Na me to tak proste vyslo.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13502
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od stano. » 14.01.2014 11:47

Ja viem :) Len narazam na to, ze nie je treba tak jazdit. Podla mna sa da rychlo zvyknut :D Jazdil som na 47kW, potom som presiel na dvojnasobok. Bol som uchvateny, a ze to musi staciiiit. Teraz mi to pride tak akurat a viem, ze nove pod 80kW/100k urcite nechcem. Samozrejme zavazi aj priebeh krutaku a vykonu, tie nove Hyundai motory sice maju na papieri vacsi vykon ako 85kW, ale pri normalnej jazde je to leniva sunka.
Ked aj porovnam atmosfery 1.6 a 1.6Ti-VCT (tie starsie), tak variabil ma sice lepsi krutak v celom spektre (nie velky), ale podstatny rozdiel medzi nimi je cez 4000ot. Keby vyberam medzi tymi motormi, poriadne by som si zvazil priplatok. A pripadny servis za variabil, u ojazdeneho na 99% nevyhnutny.
Podobne aj tu. Tych 1300€ ci kolko to je. A este vdaka turbu je ten rozdiel menej citit. Kedze je preplnovany, ani nie je treba hnat cez 4000ot., ako pises.
Mam to teraz v ocku. Aj ine znacky, aj nove, aj jazdene. Planujeme rodinu, pozeram po niecom vhodnejsom ako 14 rocny sedan. Podla toho, kolko mi zan ponukaju, ho ale nepredam, asi zostane bratovi. To je uz ale OT.

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od C4R3W » 14.01.2014 12:11

Anduril píše:Ano, silnejsi verze u nas byla pouze v Titaniu. Rozdil nad 4k je sice znatelny, motor porad citelne tahne, ale tak vysoko vetsinou pri normalni jizde motor neni treba tocit, takze i se 110kW je to porad slusne svezeni.
Kdyz se to prepocita, oba maji maximum vykonu pri 5700 rpm, coz v tu chvili u 134 kW verze odpovida kroutaku 224.5 nm, zatimco 110 kW jen 184 nm -> myslim, ze tech 40 nm bude sakra znat :)

Vezmes-li v uvahu tvuj jizdni styl, jak casto to zenes nad ty 4000, kde bude rozdil znat?
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od Anduril » 14.01.2014 12:39

Jo, znatelne to je, ale 30k bych za to nedal :)
Malo .. nad 4000 leda tak, kdyz se chci pobavit a nebo pri fakt rychlem predjizdeni a vyraznem podrazeni. Pri mestske a normalni dalnicni jizde se to nevyuzije :) Ale jako taha to pekne, o tom zadna. Jenze ono to taha pekne i do tech 4k, prevody jsou dlouhe a motor toci malo pri zakonnych rychlostech, takze pak se ta vyhoda silnejsi verze celkem ztraci.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

PapoS
Junior
Junior
Příspěvky: 470
Registrován: 07.02.2013 20:04

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od PapoS » 14.01.2014 23:35

Vyjazd na rovny usek dialnice zo stopky :cooler: Tam sa to proste inak neda len tocit tocit a tocit 1,2,3,4 :)
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od enjoy » 15.01.2014 11:03

Výjezd na dálnici ze stopky.. přiznám se, že nevím, jestli jsem tuhle variantu někde viděl :)
Ano viděl, ale to jen při pracích na silnici, kde je ale vždy snížená rychlost.
Každopádně.. kdo netočí benzínový motor nad 4 tisíce, tak neví, v čem jede.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: konec nabídky motoru 134kw

Příspěvek od smoula » 15.01.2014 11:04

jjj, ale co si budem povídat, s naftou se mi jezdilo líp... Necháš tam kvalt, počkáš, až se roztočí turbíčko a jedeš :)

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů