
Ložisko napínací kladky
- bulter2
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 26.11.2011 18:34
Re: Ložisko napínací kladky
Zdravím, díky radám na tomto foru sem opravil auto za cca 1500kč a to sem měnil zmíněnou kladku, ložisko u vodící kladky a řemen. Stalo se to že se šponovací kladka se zadřela a praskla, domů sem ještě dojel a pak sedl k PC a tady našel rady, takže díky, ale trápí mě ještě jedna věc jde o to že od té doby mi netáhne turbo nebo spíš spíná až tak při 2500 otáčkách. Chci se zepta zda by mělo stačit udělat reset ŘJ (odpojením baterie a poté dle popisu tady na foru) protože to spadlo do nouzáku, nebo je možný že by tím spadlím řemenem mohlo ještě něco odejít? Díky 

Focus 1.8 TDCI 2004 kombi
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Ložisko napínací kladky
Zkontroluj podtlakový vedení od vývěvy.Kritický místo je spadlý gumový kolínko na téčku,který je na plastový hadici od vývěvy do posilovače brzd.Když koukáš na motor,tak je to vpravo kousek od víka hlavy válců.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- bulter2
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 26.11.2011 18:34
- bulter2
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 26.11.2011 18:34
Re: Ložisko napínací kladky
Tak sem to zkouknul a problém byl viz.obrázek. Díky
Focus 1.8 TDCI 2004 kombi
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Ložisko napínací kladky
Jj to je zásobník podtlaku.Projev závady stejnej,jako když je odpojenej přívod - není podtlak na ovládání lopatek turba a EGR ventilu.
Hlavně že auto jezdí OK.
Hlavně že auto jezdí OK.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- bulter2
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 26.11.2011 18:34
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 26.08.2012 09:41
Re: Ložisko napínací kladky
FF 1.8 DI/Tddi 66 kw r.2000...ahoj vsem diky tomuto foru jsem nasel spoustu rad takze i ja zkusim lehce prispet..lozisko vrcelo jak krava napinak je ok dal jsem to kamosovi at tu zkusi vylisovat slo to celkem hladce ta plastova kladka ma konus do ktereho po vlisovani jakoby lozisko zacvakne ci zapluje no puvodni misto je treba ho samo podlepit..je to ZKL 6203 2 Z (oboustrane zapouzdrene) ..jeste jsem nemel cas to vymenit jezdim denne(dal jsem tam starsi z vrakace ale uz je to taky nacaty) ale verim ze to bude fungovat..jinak ve Fordu Auto Urban Most mi rekli ze jedine celej napinak o nejaky nahrade ani slovo ...moje chyba nemel jsem to cislo ty nahrady jak se tady uvadi no takhle me to vyslo na jednoho panaka....
- Přílohy
Focus 1.8 DI/TDDi 66 kw kombi Ghia r. 2000
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Ložisko napínací kladky
Takže jste z jedný strany utočily ten lem? Já to zkoušel vylisovat bez utočení a kladka se rozloupla.
A ještě jedna poznámka - měl jsi použít ložisko 6203 2RS,ložisko 6203 2 Z není odolný proti vlhkosti.
A ještě jedna poznámka - měl jsi použít ložisko 6203 2RS,ložisko 6203 2 Z není odolný proti vlhkosti.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 26.08.2012 09:41
Re: Ložisko napínací kladky
nic se nestacelo dal to tam prej normalne ja teda u toho nebyl ale ten plast je stejnej jako pred tim nic nechybi...dobra poznamka k tomu oznaceni tech lozisek priste tam mlasknu to eReSo
Focus 1.8 DI/TDDi 66 kw kombi Ghia r. 2000
- dandyta
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Martin
Re: Ložisko napínací kladky
No to by zaujimalo aj mna, ako to lozisko vybral von. Co ma napada, tak kladku do vriacej vody a skusit vylisovat ci sa ten plast nepoda pri vylisovani, ale moze to prasknut zrejme. Igoros daj info potom ako to robil kamos 

FF combi, 1.8 TDDi, 66kw , r.v.7/2001
- jerrydjkiki
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: 06.06.2012 07:46
- Bydliště: už Libhošť (NJ)
Re: Ložisko napínací kladky
Myslím,že pokud bude ta plastová kladka nahřátá,půjde to líp.Ale určitě bych nad 50oC nešel,aby pak z toho nebyl šišoid...
Ford Focus I combi 1.8 TDDi,ENDURA,176 000km najeto,dovoz Italie ,stříbrná metalíza,spotřeba 5,I litříků
- jerrydjkiki
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: 06.06.2012 07:46
- Bydliště: už Libhošť (NJ)
Re: Ložisko napínací kladky
Tak má zkušenost s drážkovaným řemenem je taková.Zhruba před dvěma měsíci mi začalo něco hvízdat pod kapotou.Šlo to od drážkovaného řemene,ale netušil jsem,odkud přesně.Podle poslechu to vypadalo na místo poblíž řemenice serva posilovače řízení a tak jsem si myslel,že to bude ložisko serva.Někde jsem psal i na tomto foru dotaz,zda lze rozebrat servo,kvůli výměny ložiska.Když jsem totiž kápnul z výšky na hřídel serva olej,pískání přestalo.Jenže jsem i zkusil postříkat nějakým sajrajtem na řemeny ve spreji a začlo to řvát,jako prase.Nebyl slyšet ani běžný zvuk motoru,to pískání to přehlušilo.Dnes jsem to vzal do parády a zajel do garaže.Odmontoval jsem kolo,podběh,spodní kryt motoru ,expanzku a sledoval při běžícím motoru,co se bude dít,když postupně budu dávkovat pro začátek WD40 k jednotlivým ložiskům hřídelí řemenic.Vše bylo ok,pak mě ale napadlo fouknout wédéčko na hladkou stranu řemene.Hvízdání částečně ustalo,ale nebylo to to pravé ořechové.Fouknul jsem to na drážky v řemeni a v tu ránu byl klid...
....No takže to bylo zřejmě způsobeno vlhkem,v létě to nehvízdalo.No ale wédéčko se vypaří a bude to zase to samé.Tak tedy něco trvanlivějšího.Strojní olej by ovšem řemen zničil,tak přichází v úvahu olej silikonový.Ten jsem po ruce neměl,pouze suchý teflon ve spreji.Tak jsem to tam poctivě nadávkoval a je prozatím klid.nechal jsem běžet motor asi půl hodiny a hvízdání nikde.
Na jaro chystám výměnu řemene za nový origo a zároveň i rozvody.Do té doby budu doufat,že to znovu hvízdat nezačne.

Na jaro chystám výměnu řemene za nový origo a zároveň i rozvody.Do té doby budu doufat,že to znovu hvízdat nezačne.

Ford Focus I combi 1.8 TDDi,ENDURA,176 000km najeto,dovoz Italie ,stříbrná metalíza,spotřeba 5,I litříků
- jerrydjkiki
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: 06.06.2012 07:46
- Bydliště: už Libhošť (NJ)
Re: Ložisko napínací kladky
Takže po 24 hodinách po hvízdání řemene ani slechu a to ani když teploty oproti včerejšku jsou téměř okolo nuly.Takže doporučuji teflonový sprej.Ale jen suchý.
Ford Focus I combi 1.8 TDDi,ENDURA,176 000km najeto,dovoz Italie ,stříbrná metalíza,spotřeba 5,I litříků
- jerrydjkiki
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: 06.06.2012 07:46
- Bydliště: už Libhošť (NJ)
Re: Ložisko napínací kladky
Řemen hvízdá stále,i po roce.Pomáhá silikonový olej,vydrží být zticha i měsíc,chce ho tam naflákat trochu víc.Hlavně žádné spreje na řemeny,je to ještě horší!!!To ale bude již na výměnu řemene.... 

Ford Focus I combi 1.8 TDDi,ENDURA,176 000km najeto,dovoz Italie ,stříbrná metalíza,spotřeba 5,I litříků
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 23.07.2013 08:07
Re: Ložisko napínací kladky
caute chalani mam podobny problem dal som dole remen klinovy a potocil napinakom a troska vydaval zvuk akokeby uz bol nacaty v tomto pripade musim menit aj napinak alebo staci lozisko napinaka? ja mam ford focus 2 107kw benzin a po studenom starte to vydava taky suchavy zvuk.
dik za skoru odpoved.
dik za skoru odpoved.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti