Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
-
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29.05.2009 17:40
- Bydliště: Svitavy
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
ahoj chlapáci.tak jsem tady opět a stále řeším stejný problém.za jízdy při konstantní rychlosti a otáčkách bez nějakého požadavku na plný výkon motoru padne do nouzáku a bliká žhavení.na lehtačku auto jede dál ale při přidání plynu vypne.není to ale pravidlem.toto se stále děje nepravidelně a jak jsem zjistil překladem italských faktur které u auta byli se toto stalo už při nájezdu 40tis.včera jsem to už opravdu nedával a po několika načteních u různých mechaniků jel do fordu.načtena klasická a velice oblíbená chyba 0251.nejsem alibista ale nehodlám se smířit s tím že čerpadlo k.o.krom občasného a nepravidelného padání do nouzáku žádné příznaky odchodu čerpadla auto nemá.cituju jardáka: Většinou na blížící se kolaps vstřikování upozorňuje nouzáky při plným výkonu,špatnými studenými starty,kouřem za studena atd.
nejsem mechanik ale zarazila mě jedna věc kterou nějak nechápe nikdo z dosavadních lidí co se v autě hrabaly a to je podtlak v palivovém filtru.když jsem ho měnil před cca 6tis.tak po odpojení hadiček nasál vzduch.to samé když jsem včera povolil odkalovací šroub na spodku filtru.dokážete mě někdo toto vysvětlit?navíc jsem si všiml občasných bublinek procházejících těma plastovejma spojkama hadiček na vstřikovačích při nastartovaným motoru.a ještě jeden poznatek.když jsem auto koupil tak prům.spotřeba byla 5,4-5,6 při nájezdu cca 850km s i bez klimošky a bez rozdílu léto či zima.teď je spotřeba 5-5,4 a nájezdu o cca 100km víc.vstřiky po testu a čištění ultrazvukem,lišta railu to stejné.
nejsem mechanik ale zarazila mě jedna věc kterou nějak nechápe nikdo z dosavadních lidí co se v autě hrabaly a to je podtlak v palivovém filtru.když jsem ho měnil před cca 6tis.tak po odpojení hadiček nasál vzduch.to samé když jsem včera povolil odkalovací šroub na spodku filtru.dokážete mě někdo toto vysvětlit?navíc jsem si všiml občasných bublinek procházejících těma plastovejma spojkama hadiček na vstřikovačích při nastartovaným motoru.a ještě jeden poznatek.když jsem auto koupil tak prům.spotřeba byla 5,4-5,6 při nájezdu cca 850km s i bez klimošky a bez rozdílu léto či zima.teď je spotřeba 5-5,4 a nájezdu o cca 100km víc.vstřiky po testu a čištění ultrazvukem,lišta railu to stejné.
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
Pokud je na přívodním potrubí podtlak, může bejt přiucpanej sací koš v nádrži. Je třeba si ale uvědomit, že nádrž je níž než filtr takže po odpojení přívodního potrubí se nafta vrátí zpět do nádrže.
Ty bublinky u přepadovejch hadiček nějak nechápu jak myslíš. Jako, že je spoj netěsnej a vychází z něj bublinky? Pokud to tak je, je třeba ty hadičky vyměnit.
Jinak pokud to padá do nouzáku bez požadavku plnýho výkonu, nemohl by to způsobovat vadnej regulátor tlaku na čerpadle?
Ty bublinky u přepadovejch hadiček nějak nechápu jak myslíš. Jako, že je spoj netěsnej a vychází z něj bublinky? Pokud to tak je, je třeba ty hadičky vyměnit.
Jinak pokud to padá do nouzáku bez požadavku plnýho výkonu, nemohl by to způsobovat vadnej regulátor tlaku na čerpadle?
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29.05.2009 17:40
- Bydliště: Svitavy
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
Tak konecne nazor kterej potvrzuje moje podezreni na vadnej regulator tlaku cerpadla,stejne jako pricpanej saci kos v nadrzi.a ty bublinky myslim normalne probihajici tim vedenim.hadicky jsou meneny.da se zjistit nejak kod toho cidla bez nutnosti vyndani cerpadla nebo rozvodu?v servise me rekli ze bez testu v diesel servise se to vadny cidlo nezjisti.a ja neminim podstupovat to ze stejne prijde zpet zprava o tom ze cerpadlo ko a nebyla to pravda.penize jou penize a proc nemit 50 doma za repas cerpadla,vstriku a vycisteni pal.soustavy misto cca 5 za najaky cidlo.nejsem paranoik ale cerpam ze skusenosti clenu a chovani v servisech.
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km
- bocekr
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
Čaute, mám takový problém, za jízdy se rozbliká žhavení a zhasne motor, ukazatel otáček zůstane na poloze kde se zrovna nacházel. Vypnu zapalování a znova nastartuju (na jedno otočení motoru jako by se nic nedělo). Auto zase jede úlpně normálně. Stalo se mi to již 3x, mezi tím najeto asi 300-400 km.
Na Bosch diagnostice to píše následující:
P1665 Vstřikovací čerpadlo - chyba komunikace
P0335 Snímač polohy klikového hřídele - porucha obvodu
P0216 Kontrola trvání doby vstřiku - signál klikového hřídele chybný
Může to tedy být snímačem kliky? Ví někdo jak ho zkontrolovat?
Díky za rady..
Na Bosch diagnostice to píše následující:
P1665 Vstřikovací čerpadlo - chyba komunikace
P0335 Snímač polohy klikového hřídele - porucha obvodu
P0216 Kontrola trvání doby vstřiku - signál klikového hřídele chybný
Může to tedy být snímačem kliky? Ví někdo jak ho zkontrolovat?
Díky za rady..
Focus combi 1,8 Tddi 11/1999 Diamond White
BITPOWER
BITPOWER
-
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29.05.2009 17:40
- Bydliště: Svitavy
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
vím že to je trochu ot ale jak se dostanu k plováku a potážmo k sacímu koši v nádrži.musím ji sundat dolu z auta?
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
bocker: snímač polohy klikovýho hřídele zkontroluješ jednoduše, ale potřebuješ kanál, nebo zvednout celý auto. Je na zadní části bloku motoru, zhruba pod turbem. Pokud máš v horším stavu dvouhmotu, můžou na něm bejt nalepený železný piliny, který ovlivní signál. Před jeho demontáží je třeba si označit jeho polohu protože má oválnou díru.
onyx: pokud se chceš dostat k plováku musíš nádrž sundat. Nebo v podlaze auta vyříznout otvor....
onyx: pokud se chceš dostat k plováku musíš nádrž sundat. Nebo v podlaze auta vyříznout otvor....
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- bocekr
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
kde se nachází vím, dvouhmoťákem to nejspíš nebude - pokud si dobře pamatuju je tam pevný setrvák..
Ale spíš mě zajímalo jaký má mít odpor?
Ale spíš mě zajímalo jaký má mít odpor?
Focus combi 1,8 Tddi 11/1999 Diamond White
BITPOWER
BITPOWER
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
Jj přehlídl jsem, že máš TDDi, tam je samozřejmě pevnej setrvák. Jedno náhradní čidlo mám doma a to má 440 ohmů.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- bocekr
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
ok, díky. Zítra to zkusím proměřit..
Focus combi 1,8 Tddi 11/1999 Diamond White
BITPOWER
BITPOWER
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Za jízdy motor zhasnul, rozblikala se kontrolka žhavení
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů