1.6 TDCi 80kW kolísání otáček dobržďování

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: 1.6 TDCi 80kW kolísání otáček dobržďování

Příspěvek od Marod22 » 01.10.2013 10:54

Asi tak. Sú okolo toho stále iba dohady, ale ak FFII 66kw verzia dvojhmotu má, tak len neskoršie ročníky. Ale ani to sa mi nezdá, keďže táto verzia vo FFIII vraj dvojhmotu nemá.

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: 1.6 TDCi 80kW kolísání otáček dobržďování

Příspěvek od smoula » 01.10.2013 11:03

kabes píše:Tak jak si spokojen s těmi repas. vstřiky? Ja to musím odložit, ozvala se dvouhmotka a jelikož to občas řechtá až moc, tak musí dostat přednost :-( Jinak to kolísání otáček při dobržďování se malinko zvětšilo a skoro bych to přisuzoval té dvouhmotce.
Celkem jo, auto startuje na brnk, nekouří to, zvuk to má mnohem kultivovanější. Celkově snad pohoda, uvidíme v delším horizontu :) A opravdu máš dvouhmotu?

kabes
Nováček
Nováček
Příspěvky: 80
Registrován: 15.04.2012 11:34

Re: 1.6 TDCi 80kW kolísání otáček dobržďování

Příspěvek od kabes » 01.10.2013 11:29

Někdo mě říkal že verze c-maxu 1,6 tdci 66kw dvouhmotku nemá, ale nikdo mě to zatím nevyvrátil.
Naposledy upravil(a) kabes dne 22.11.2013 22:59, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: 1.6 TDCi 80kW kolísání otáček dobržďování

Příspěvek od Marod22 » 01.10.2013 17:23

Ja som sa už pýtal hádam všade, vrátane Fordu. Pravdou jedna je, že na fóre si nepamätám, že by niekto s týmto motorom dvojhmotu riešil (najčastejšie 1,8, potom 2,0 a 1,6 80kw). Pravdou dva je, že sa na FFII jednohmota ako náhradný diel jednoducho nepredáva.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 1 host