1.6 TDCi 80kW kolísání otáček dobržďování
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: 1.6 TDCi 80kW kolísání otáček dobržďování
Asi tak. Sú okolo toho stále iba dohady, ale ak FFII 66kw verzia dvojhmotu má, tak len neskoršie ročníky. Ale ani to sa mi nezdá, keďže táto verzia vo FFIII vraj dvojhmotu nemá.
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: 1.6 TDCi 80kW kolísání otáček dobržďování
Celkem jo, auto startuje na brnk, nekouří to, zvuk to má mnohem kultivovanější. Celkově snad pohoda, uvidíme v delším horizontukabes píše:Tak jak si spokojen s těmi repas. vstřiky? Ja to musím odložit, ozvala se dvouhmotka a jelikož to občas řechtá až moc, tak musí dostat přednostJinak to kolísání otáček při dobržďování se malinko zvětšilo a skoro bych to přisuzoval té dvouhmotce.

-
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15.04.2012 11:34
Re: 1.6 TDCi 80kW kolísání otáček dobržďování
Někdo mě říkal že verze c-maxu 1,6 tdci 66kw dvouhmotku nemá, ale nikdo mě to zatím nevyvrátil.
Naposledy upravil(a) kabes dne 22.11.2013 22:59, celkem upraveno 1 x.
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: 1.6 TDCi 80kW kolísání otáček dobržďování
Ja som sa už pýtal hádam všade, vrátane Fordu. Pravdou jedna je, že na fóre si nepamätám, že by niekto s týmto motorom dvojhmotu riešil (najčastejšie 1,8, potom 2,0 a 1,6 80kw). Pravdou dva je, že sa na FFII jednohmota ako náhradný diel jednoducho nepredáva.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 1 host