FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp

nomerad
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02.08.2013 21:21

Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp

Příspěvek od nomerad » 28.08.2013 19:35

Pěknej přehled, na ten jsem ještě nenarazil. Jinde na německém focus-fóru píšou taky zhruba to, co si myslíme o dynamice i my.
O 1.0 EB jsem samozřejmě uvažoval, pokud by byla zajímavá akce, proč ne. Mé ježdění není vyloženě město, ale spíš příměsto a delší trasy bez dálnic. Na těch najedu cca jen 1000 km ročně, čili auto s motorem a převody vyloženě na dálnici ani moc nepotřebuji :oops:

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp

Příspěvek od C4R3W » 28.08.2013 20:40

No, pokud neskaces vylozene jen po meste, tak by 1.0 74kW byl asi uplne idealni (pokud bys to mel na popojizdeni, tak atmosfericka 1.6ka to bude snaset lip nez turboprcek). Kroutak je vyssi a je k dispozici v rozsahu od 1500 - 4000 rpm, neztrati se ani na dalnici a predjizdet se s tim bude urcite taky lip:) Zkousel jsem ho v B-MAXu, kterej se hmotnosti Focusu temer vyrovna (rozdil 30kg) a nebylo to spatny.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp

Příspěvek od C4R3W » 30.10.2013 21:33

Tak jak to dopadlo? Poridils? :)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

nomerad
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02.08.2013 21:21

Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp

Příspěvek od nomerad » 30.10.2013 21:55

Zatím ne, ale už vím, že to bude on. Při mém stylu jízdy mě výkonová specifikace a pružnost toho silnějšího duratecu 77 kW v poměru k 20 tis. příplatku příliš nenadchla a do těch dražších motorů se zatím pouštět nebudu. Do teď jsem byl škodovák a toto bude můj první Ford - vlastně "na zkoušku", hlavně co se týče kvality zpracování, úrovně poprodejních služeb atd. Pokud budu spokojen, tak příště není problém investovat víc. V tomto okamžiku bych nerad investoval do značky, se kterou bych třeba měl být nespokojen. No, čekám, jestli teď na zimu nebude nějaká zajímavá nabídka. Ale až ho budu mít, určitě poreferuju.

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp

Příspěvek od C4R3W » 30.10.2013 22:02

Ok, jsem na to zvedavej :)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 0 hostů