Příspěvek
od C4R3W » 28.08.2013 20:40
No, pokud neskaces vylozene jen po meste, tak by 1.0 74kW byl asi uplne idealni (pokud bys to mel na popojizdeni, tak atmosfericka 1.6ka to bude snaset lip nez turboprcek). Kroutak je vyssi a je k dispozici v rozsahu od 1500 - 4000 rpm, neztrati se ani na dalnici a predjizdet se s tim bude urcite taky lip:) Zkousel jsem ho v B-MAXu, kterej se hmotnosti Focusu temer vyrovna (rozdil 30kg) a nebylo to spatny.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi