Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Moderátor:phofy
Uživatelský avatar
bluepeter
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko-Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od bluepeter » 16.10.2012 12:15

to romanva, ako to myslíš že sa ti nechce bez plynu rozbehnut , ja zakaždým ked odchadzam z domu sa rozbieham bez plynu , len so spojkou a uplne bez problemov . Tak isto aj v praci ked parkujem na obrubniku tak zastavim tak že koleso opriem o obrubnik (cca 10 cm vysoky) a pomocou spojky naň bez problemov vídem.
ohladne tých vstrekov , možeš tam mat 4ky aj 5ky len musia byt všetky rovnake nemožeš kombinovat 4a5 .
Je to popisane aj v manuále a tak isto ja mam vymene vstreky mal som tam 5ky a teraz su tam 4ky a no problem. Neviem aky je v nich rozdiel ale viem že 4ky su o trocha drahšie ako 5ky to čislo udava presnosť , ale presnosť čoho to už netuším.
Ford FOCUS II 2.0 TDCI (100kw/136ps) Verzia SPORT r.v. 2005/8 Pruzenie Eibach Pro-Kit
Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od foki » 10.11.2012 08:30

to roman : normalne to jde zmenit pres diagnostiku
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od romanva » 10.11.2012 17:46

Jo, už jsme to tam našli a je to nastavené správně. Podle všech příznaků mám nejspíš mechanický problém, tak se chystám to přes zimu rozhodit a uvidíme
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od romanva » 30.06.2013 21:14

Tak jsem tu znovu. Motor se neustále horší a tak jsem začal měřit co jsem schopen doma udělat a stejně si nevím rady. Motor se mi zhoršil v tom, že mi hlásí nízký tlak turba, houby to jede a při zrychlování dost drnčej ventily. Klepání motoru je stále stejné - je to slyšet na tryskách 2. a3. válce.
Prošel jsem celou podtlakovou cestu i vedení od turba k motoru a nic. Ovládání turba chodí až na doraz, ale nejvyšší tlak dá až při cca 2500ot. Dnes jsem přeměřil tlaky na studeným motoru a jsou kolem 29bar, 1. a4. válec mají 28bar. Nevím jestli je to dost. Čudí to bíle když je to studený a jen když je zima, ale jen do té doby než se to trochu ohřeje, pak už nic jen to smrdí. Nevím už co dál. Nejspíš ještě jednou pošlu trysky na test - prý snad už jdou opravovat. Olej mi nemizí téměř vůbec.Turbo budu muset asi taky vyndat, ale tady je k tomu přístup jak k penězům. Zkusím ještě další servis jestli nenajdou něco na čidlech, ale moc si od toho neslibuju. Pozná třeba diagnostika přeskočený rozvody když tam jsou dvě čidla?
Nemáte někdo zkušenost proč mi drnčí ventily při akceleraci? Připadám si jak ve stodváce.
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od foki » 30.06.2013 21:53

kdyby byl ucpanej vyfuk tak by se spaliny z vyfuku vracely zpet . delal jsem toto na benzinu a ten rachot pri pridani plynu byl silenej .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od romanva » 30.06.2013 22:10

Taky jsem na to trochu myslel a tak jsem to zkoušel vysavačem. Na konec výfuku jsem připojil hadici od vysavače a pustil ho. Pak jsem rukou otevřel EGR ventil a vysavač se přestal dusit a normálně to cucalo vzduch jako blázen, ale nevím jestli to není málo. průtok vysavačem je asi menší než z motoru. Když to ale za turbem povolím, tak asi uslyším prdlajs. To musí být randál jak z vrtulníku. Jak tohle odzkoušet? Teoreticky by mohl bejt přicpanej kat. Mohlo by to i způsobovat, že se turbo pomalu roztáčí že?
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od romanva » 02.07.2013 21:06

Tak jsem dneska trochu pokročil: prohodil jsem trysky mezi sebou a vida - kompenzace vstřiku se posunuly na jiné válce, takže to vypadá, že mám asi dvě trysky v háji. I klepání je teď slyšet z jiných válců, vlastně z těch trysek co byly na 2. a3. válci, takže to je asi jasný. Celý motor jsem měl oddeklovaný a to klepání je nejvíc slyšet jakoby od výfukových ventilů. Kam je mám poslat? Koukal jsem, že Auto ZM Brno už je nejspíš opravuje (Siemens) - tak tam? Nebo máte někdo lepší tip?
Turbo jsem ale nerozchodil. Je možný že by bylo přidřený a málo se točilo? Zítra to ještě zkusím za jízdy, ale myslím, že to bude stejný
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od romanva » 03.07.2013 20:42

Ještě něco: co je tohle za trysky? Class 4 nebo 5?
IMG_20130703_172617.jpg
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od romanva » 22.07.2013 08:51

Tak je venku turbo. Po rozebrání se zjistilo, že je ulomená jedna lopatka - ty co se naklápějí. Rotor ku podivu skoro neutrpěl -jen na jedné lopatce je vidět miniaturní prohnutí v ploše cca 0,5mm2. Možná že bude stačit jen znovu vyvážit a vyměnit variabil a pojede se dál (doufám) Turbína má vůli do boku cca 0,5mm, axiálně nic - to by snad ještě šlo ne? Klepání se zdálo, že vychází z čerpadla, tak se poslalo na test. Hrozím se toho co mi řeknou.
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od romanva » 02.08.2013 22:08

Tak hurá -klepání je pryč. Čerpadlo je v naprostém pořádku, akorát mi k němu poslali novou "spojku"
Takovej kousek železa mezi vačkou a čerpadlem. Po ustrojení si motor krásně přede. Turbo jsem dal jiné starší za dobrou cenu a auto jede jak z praku. Kouř z výfuku u studeného motoru je taky pryč.Zrovna tak drnčení ventilů při akceleraci. Naštěstí to byla jen taková ptákovina a kraválu to nadělalo jako blázen. Už jsem viděl jak auto za pár šupů prodávám. Tak aspoň mám prakticky celej motor prověřenej, tak snad bude klid. Sice se mi zdá, že ještě něco malinko slyším od řemenic, ale to je jen velice slabé a vypadá to jako od altíku, tak ho možná někdy vyndám a dám přezkoušet. Napínací kladka a hlavní řemenice jsou vyměněný. Zase snad začnu chválit Fordy a to i ježděné ropáky. Mám na tachu 220 tis. Jestli to je pravda, nikdo neví.
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů