Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Odpovědět
Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: oprava turba na vysočině

Příspěvek od smoula » 15.01.2013 11:53

Marod22 píše:Bol to extrémny prípad, netreba tu s tým strašiť. Kopec ľudí zas z toho bude chytať paranoje. :dih:
+1 :( Tak nějak... :-(

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: oprava turba na vysočině

Příspěvek od foki » 15.01.2013 14:39

bp1 píše:tak,tak.je to spotrebni material.pokud ma treba 250,ma na to narok.
to jo ale ten spotrebak nema byt uz ve 120t km nebo v rozpeti 2000km treba 5x . tak casto se nemeni ani olej nebo desticky . proto bych to spotrebakem nenazýval .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

bp1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 01.11.2012 14:42
Bydliště: vysocina

Re: oprava turba na vysočině

Příspěvek od bp1 » 15.01.2013 15:40

Foki,to mas pravdu,ze ve 120 je neco spatne,Lukysek ani nenapsal,kolik ma najeto.jen si myslim,ze pri napr.250ti uz je to vec,ze kterou musi pocitat,tak jako se spoustou jinych veci,i kdyz 66kw vydrzi o hodne vic nez80kw.a navic si myslim,ze vetsina s problemem ve 120ti je mela tak mozna na tachometru.
Bylo ff2 1,6tdci tournier trend 80kw bez dpf
ff3 1,6 tdci 70kw
fiesta 1.0 ecb 74kw kuga 2,0 tdci 110kw

Uživatelský avatar
Lukysek
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 823
Registrován: 19.01.2009 20:17
Bydliště: Kamenička (Vysočina)
Kontaktovat uživatele:

Re: oprava turba na vysočině

Příspěvek od Lukysek » 15.01.2013 15:56

jo kuci sorry najeto 160tis km takovy dotaz ma se tam lit olej 5w30 žejo
ale ja TAM LIJU 5W40 MOHLO BY TO MIT NATO VLIV
Ford Focus trend r. v. 2005 1.6 TDCI 66 KW
Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: oprava turba na vysočině

Příspěvek od foki » 15.01.2013 19:04

bp1 píše:Foki,to mas pravdu,ze ve 120 je neco spatne,Lukysek ani nenapsal,kolik ma najeto.jen si myslim,ze pri napr.250ti uz je to vec,ze kterou musi pocitat,tak jako se spoustou jinych veci,i kdyz 66kw vydrzi o hodne vic nez80kw.a navic si myslim,ze vetsina s problemem ve 120ti je mela tak mozna na tachometru.
taky to neni zcela pravda :

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... age=150000

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... age=150000

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... age=150000
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Wolodyjowsski
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1258
Registrován: 29.10.2010 20:15
Kontaktovat uživatele:

Re: oprava turba na vysočině

Příspěvek od Wolodyjowsski » 17.01.2013 10:49

Obvyklá životnost turba bývá kolem 150 000 km. Samozřejmě, někomu vydrží dýl, někomu míň.
Já taky najel 230 tisíc s Mitsubishi na origo tlumičích a před prodejem měly ještě kolem 50 % účinnost...

bandy71
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 05.02.2013 17:55

turbo u 1,8 TDCI 85kW

Příspěvek od bandy71 » 28.07.2013 21:00

nevi nekdo neco o poruse kapacita plniciho turbo kompresoru nedostatecna?tlaky a všechno kolem bylo změřeno a vyšlo z toho,že turbo plní pozdě.JEZDIL JSEM S NÍM NA DOVOLENÉ A NEMÁ VŮBEC TAH,JAKO KDYBY TAM TURBO ANI NEBYLO...Z výfuku se mi kouří černý kouř jako bych pálil pneumatiky...poradte,dík.Je to na výměnu turba?Mechanik mi řekl,že jsou špatný střiky...má to souvislost?

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW

Příspěvek od Jardak » 28.07.2013 21:42

Prvně by se chtělo podívat jestli není netěsnost v tlakovým vzduchovým vedoucí od turba přes intercoler do sání motoru. Černej kouř znamená moc nafty na málo vzduchu.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

bandy71
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 05.02.2013 17:55

Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW

Příspěvek od bandy71 » 28.07.2013 21:49

co způsobuje moc nafty na málo vzduchu?někde něco netěsní?

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW

Příspěvek od Jardak » 28.07.2013 22:02

Jj třeba je děravej intercoler, nebo vzduchový potrubí, takže v sání není takovej přetlak jakej by měl bejt. Takže motor má málo vzduchu, i když řj. motoru by podle tlakových čidel na sacím potrubí měla dávku nafty (a tím výkon motoru) snížit.
Co vzduchovej filtr, není ucpanej?
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

bandy71
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 05.02.2013 17:55

Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW

Příspěvek od bandy71 » 28.07.2013 22:41

vzduchovvý filtr?nevím,olejový jsem měnil nedávno.dík za radu

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW

Příspěvek od tomason » 28.07.2013 22:43

co EGR ventil když čoudí
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

bandy71
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 05.02.2013 17:55

Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW

Příspěvek od bandy71 » 28.07.2013 22:51

nevím kde ho hledat vzduchový filtr...

bandy71
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 05.02.2013 17:55

Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW

Příspěvek od bandy71 » 28.07.2013 22:53

k čemu slouží egr ventil?

Standa.64
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 09.12.2010 17:34
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW

Příspěvek od Standa.64 » 28.07.2013 22:59

Kdyby motor nešel vůbec do tahu a jel stále bez turba,tak bych zkontroloval táhlo naklápění lopatek.Já ho měl už vypadlý a byl to pěkný lenoch a taky slušně hulil.Vzduchový filtr je před baterií vedle levého světlometu. :D Egr ventil je eko kurvítko na zlepšení emisí :D
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host