Spray na opravu pneu
- NEEO
- Test driver
- Příspěvky: 2764
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hradec Králové
Spray na opravu pneu
Ahoj Fordíci nikde jsem tu nenašel odkaz na Spray na opravu pneu.Nemá s tím někdo zkušenost??A jestli jo tak jakej spray by jste doporučovali.Díky
- Dany
- Test driver
- Příspěvky: 3790
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- NEEO
- Test driver
- Příspěvky: 2764
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hradec Králové
- Dany
- Test driver
- Příspěvky: 3790
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- gumik
- Nováček
- Příspěvky: 100
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
No tak jo.
Když máš defekt řekněme "hřebík" v dezenu, ale nevidíš ho a ani ho nemáš čas hledat. Nastříkáš do kola spray a hotovo, ale záleží jak velký ten "hřebík" je. Protože když bude větší tak ti spray nepomůže. Když bude menší tak ti únik spomalí, ale ne úplně zastaví-protože tam pořád je ten "hřebík" a stále si dělá novou dirku. Po aplikaci se musí ujet ještě několik kilometrů, aby se medium dostalo odsředivou silou po celém vnitřním prostoru pláště. Ale stejně, až zastavíš a kolo se nebude točit, tak médium steče do jednoho místa a tam trochu stuhne (protože vnitřek pláště je zaprášený a mastný tak se to moc nechytá). A to ti způsobí hned při další jízdě nevývažek a začne se ti klepat volant a možná i celé auto. Buhužel takové kolo nejde vyvážit= to je logické. Musí se to demontovat a hodně pracně to dostávat pryč (nemluvím o zápachu, záleží na době jakou to tam bylo). Je to něco jalo silikon a gumový kaučuk v jednom. To samé je i na ráfku. Musí se to důkladně očistit, aby dosedací plochy patky těsnily. Pak se to znova namontuje a nahustí a teprve se začne hledat problém, který zapříčinil únik. Takže na tom spray opravdu nevidím jedinou kladnou vlastnost. A používá se pouze u bezdušových pneu.
Snad jsem na něco nezapoměl vzal jsem to hodně stručně. Snad je to k pochopení.
Když máš defekt řekněme "hřebík" v dezenu, ale nevidíš ho a ani ho nemáš čas hledat. Nastříkáš do kola spray a hotovo, ale záleží jak velký ten "hřebík" je. Protože když bude větší tak ti spray nepomůže. Když bude menší tak ti únik spomalí, ale ne úplně zastaví-protože tam pořád je ten "hřebík" a stále si dělá novou dirku. Po aplikaci se musí ujet ještě několik kilometrů, aby se medium dostalo odsředivou silou po celém vnitřním prostoru pláště. Ale stejně, až zastavíš a kolo se nebude točit, tak médium steče do jednoho místa a tam trochu stuhne (protože vnitřek pláště je zaprášený a mastný tak se to moc nechytá). A to ti způsobí hned při další jízdě nevývažek a začne se ti klepat volant a možná i celé auto. Buhužel takové kolo nejde vyvážit= to je logické. Musí se to demontovat a hodně pracně to dostávat pryč (nemluvím o zápachu, záleží na době jakou to tam bylo). Je to něco jalo silikon a gumový kaučuk v jednom. To samé je i na ráfku. Musí se to důkladně očistit, aby dosedací plochy patky těsnily. Pak se to znova namontuje a nahustí a teprve se začne hledat problém, který zapříčinil únik. Takže na tom spray opravdu nevidím jedinou kladnou vlastnost. A používá se pouze u bezdušových pneu.
Snad jsem na něco nezapoměl vzal jsem to hodně stručně. Snad je to k pochopení.

FO FO 1.6 16V combi Ghia 99


- HonzaV
- Junior
- Příspěvky: 203
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: okr. Litoměřice
Ja mám zkušenosti s tímto sprayem jak z motorky tak i z auta a musím vám napsat že jen dobré. Několikrát jsem díky tomu nezůstal v noci viset někde mezi polema. Pravdou je, že po následném přezouvání pneu bylo potřeba ráfek vyčistit, ale vzhledem k vlastnostem té hmoty šlo spíše jen o sloupnutí něčeho, co připomínalo hodně pružnou gumu. Na motocyklu jsem to používal vícekrát než u auta a nikdy jsem tu pneumatiku po takové opravě nesundaval dřív, než byla sjetá. Možná to bylo ode mne zahrávání si, ale nijak jsem se po takové opravě neomezoval co se týkalo stylu jízdy. Nebyl jsem sice žádný střelec, ale každopádně jsem to aplikoval na CBR1100XX a to žádnej drobek není. Prostě cca 8 roků vozím ssebou stále tento spray. Jen je důležité upozornit na to, že jsou poměrně velké rozdíly v kvalitě těchto sprayů, rozhodně jsem vždy bral ty dražší (kolem 300Kč) a problém jsem s nima nikdy neměl.
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů