Samovolné zvyšování otáček, nepadající otáčky

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
bruno1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Nepadající otáčky

Příspěvek od bruno1 » 13.05.2006 17:09

Ahoj, mám stejný problém u 1.8 16V :( ...při jízdě musím o dost dříve pustit plyn...jinak při sešlápnutí vyletí otáčky...i tak moc neklesají...spíš zůstanou na stejné hodnotě....někde jinde jsem tu četl že by mohl pomoct restart řídící jednotky..ale docela se toho bojím..máte někdo zkušenosti?

swm
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava, Bílovec

Re: Nepadající otáčky

Příspěvek od swm » 13.05.2006 18:14

bruno1 píše:Restart řídící jednotky..ale docela se toho bojím..máte někdo zkušenosti?
Jestli mas namysli ono odpojeni baterie na nejakou dobu (pul hodiny, hodina?), tak jsem tim prosel, auto pak chvili trosku vic tocilo, po urcite dobe to "sedlo" do starych koleji. Moc vyrazny rozdil to nebyl.
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03

Uživatelský avatar
corsar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od corsar » 15.05.2006 09:00

Mam tiež problém s otáčkami, odpojil som ventil volnobehu a.... otáčky O.K. len pri štartovaní musím trocha podržat plyn, potom už je všetko v poriadku.

Chcem sa opytať Fokiho kolko by stal nový ventil a či by ho vedel poslat na Slovensko....
Focus 1.5 ecoboost, 150HP, 05/2017, iridium black, kombi

bol - Focus 1.8 16V, benzin, 12/98, pacific green, hatchback

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 15.05.2006 11:17

nový origo stojí 2150Kč s DPH

Uživatelský avatar
corsar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od corsar » 15.05.2006 11:33

da sa poslat na slovensko ?

BTW: moze "odist" nieco na motore ak je odpojený ten ventil dlhodobo ??
Focus 1.5 ecoboost, 150HP, 05/2017, iridium black, kombi

bol - Focus 1.8 16V, benzin, 12/98, pacific green, hatchback

Uživatelský avatar
o24u
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od o24u » 20.05.2006 16:55

Po půl dni v servise mi zjistili uvolněnou hadičku podtlaku. Nechte si zkontrolovat všechny vzduchové cesty. Už druhý problém vyřešen sáním vzduchu.
ford focus 2.0 sedan lpg ghia

Uživatelský avatar
mnemonicrh
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02.02.2008 03:18

volnoběžné otáčky

Příspěvek od mnemonicrh » 20.05.2006 22:29

Nazdra chlapi,existuje jedna věc,která ovlivňuje volnoběžné otáčky,a to je odvětrání klikové skříně,sestava ventilu s hadicí,Zkontrolujte všechny podtlakové hadice a podtlakový ventil

Uživatelský avatar
corsar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od corsar » 23.05.2006 15:57

suhlasim, že aj problémy s hadicami a podtlakom možu spôsobovať zvýšenie otáčok, mne však po odpojení ventilu volnobehu, otáčky klesajú absolutne perfektne, žiadne problémy pri radení ani pri dobiehaní do križovatky na neutrál. Takže problém bude naozaj v tom ventile a nie v prasknutej hadičke. Jazdím tak už asi dva týždne a zatiaľ v pohode /dokedy, to uvidím..../ Jediný háčik je v tom že kým sa trochu nezohreje motor tak to trochu ako keby " chcípalo" ale dá sa to podchytit plynom a je to v pohode. Určite to nie je trvalé riešenie a chce to výmenu ventilu.
Focus 1.5 ecoboost, 150HP, 05/2017, iridium black, kombi

bol - Focus 1.8 16V, benzin, 12/98, pacific green, hatchback

Uživatelský avatar
Sajrus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Sajrus » 01.06.2006 23:10

Ako sa da vyskusat spravna funkcnost toho ventilu odsavania z klukovej skrine? A nevola sa to nahodov EGR Ventil?

Radek 1.8 16V
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2651
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Radek 1.8 16V » 02.06.2006 07:56

Sajrus píše: A nevola sa to nahodov EGR Ventil?
Já myslím, že ne. Tenhle ventil vrací do sání plyny, co projdou při spalování kolem pístů do skříně klikovky, kdežto EGR vrací zpátky do sání část výfukových plynů - z důvodu snížení emisí ( oxidů dusíku??? - to si nejsem jistej ). Kdyžtak mě opravte, jestli plácám...
Ford Focus 1.8i 16V Combi, r.v.00, Smoke Stone
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 02.06.2006 19:14

EGR je jak pise radek a mam pocit jen u dieselů
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 02.06.2006 22:26

Radek_18_16V píše:
Sajrus píše: A nevola sa to nahodov EGR Ventil?
Já myslím, že ne. Tenhle ventil vrací do sání plyny, co projdou při spalování kolem pístů do skříně klikovky, kdežto EGR vrací zpátky do sání část výfukových plynů - z důvodu snížení emisí ( oxidů dusíku??? - to si nejsem jistej ). Kdyžtak mě opravte, jestli plácám...
Jsou to oxidy dusíku. Popis funkce EGR je na

http://www.fordscorpio.co.uk/egr.htm
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
laser
Nováček
Nováček
Příspěvky: 119
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od laser » 02.06.2006 22:33

Dnes jsem pozoroval otáčky - při jízdě z mírného kopce na křižovatce, při vyřazeném kvaltu. Když jsem stál byly otáčky na 750 po rozjetí bez kvaltu se samy zvedly na 1100 po zastavení opět spadly na 750 je to normální ?
Focus combi, 1,6, 74 kw, rv.2014,
[img:n8o74c0w]https://www.focus.kvalitne.cz/.gif[/img:n8o74c0w]

Uživatelský avatar
gumik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Příbram

Příspěvek od gumik » 02.06.2006 23:24

Mám úplně ten samý problém jako laser. Byl jsem stím v servisu RS Motor Příbram. Hodinu jsem vozil "pana diagnostika" po městě, zkoušeli jsme i nový volnoběžný ventil a nic. Zaplatil jsem 850kč a nashledanou. Na nic nepřišel že je všechno v pořádku protože mu ta mašinka kterou měl celou dobu na klíně a pořád tam něco mačkal a já musel zastavovat a vypínat a zapínat zapalování nic neukázala. Dělá mi to i při dojíždění a pomalé jízdě. Ale když dobržďuji rychle tak je to v pohodě-otáčky se drží na 750. Čím to jen může být :?:
FO FO 1.6 16V combi Ghia 99
Obrázek

Radek 1.8 16V
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2651
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Radek 1.8 16V » 03.06.2006 00:48

foki píše:... a mam pocit jen u dieselů
No, určitě jsem EGR měl na svým minulým autě ( benzín ) a užili jsme si spolu spoustu legrace. Nechtěl si dát říct, tak nakonec dostal tečku v podobě záslepky a bylo po problému ( ekologové prominou :roll: ). Projevovalo se to cukáním (přidušením) motoru při přidání plynu, takže to není ten problém co se popisuje tady. Jestli je u focuse to nevím, ale zatímco na opláckým fóru je EGR po spojce "a" druhým nejčastěji používaným slovem, tak tady o něm není ani zmínka.
Mimochodem mě takhle lítaly otáčky v zimě těsně po rozjezdu při studeným motoru - zůstaly viset třeba na 3000. Teď za "tepla" se mi to zatím nestalo.
Ford Focus 1.8i 16V Combi, r.v.00, Smoke Stone
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host