
Samovolné zvyšování otáček, nepadající otáčky
- bruno1
- Nováček
- Příspěvky: 72
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Kontaktovat uživatele:
Nepadající otáčky
Ahoj, mám stejný problém u 1.8 16V
...při jízdě musím o dost dříve pustit plyn...jinak při sešlápnutí vyletí otáčky...i tak moc neklesají...spíš zůstanou na stejné hodnotě....někde jinde jsem tu četl že by mohl pomoct restart řídící jednotky..ale docela se toho bojím..máte někdo zkušenosti?

-
- Junior
- Příspěvky: 335
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava, Bílovec
Re: Nepadající otáčky
Jestli mas namysli ono odpojeni baterie na nejakou dobu (pul hodiny, hodina?), tak jsem tim prosel, auto pak chvili trosku vic tocilo, po urcite dobe to "sedlo" do starych koleji. Moc vyrazny rozdil to nebyl.bruno1 píše:Restart řídící jednotky..ale docela se toho bojím..máte někdo zkušenosti?
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03
- corsar
- Nováček
- Příspěvky: 154
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
Mam tiež problém s otáčkami, odpojil som ventil volnobehu a.... otáčky O.K. len pri štartovaní musím trocha podržat plyn, potom už je všetko v poriadku.
Chcem sa opytať Fokiho kolko by stal nový ventil a či by ho vedel poslat na Slovensko....
Chcem sa opytať Fokiho kolko by stal nový ventil a či by ho vedel poslat na Slovensko....
Focus 1.5 ecoboost, 150HP, 05/2017, iridium black, kombi
bol - Focus 1.8 16V, benzin, 12/98, pacific green, hatchback
bol - Focus 1.8 16V, benzin, 12/98, pacific green, hatchback
- driver
- Pokročilý
- Příspěvky: 517
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
- corsar
- Nováček
- Příspěvky: 154
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
- mnemonicrh
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.02.2008 03:18
volnoběžné otáčky
Nazdra chlapi,existuje jedna věc,která ovlivňuje volnoběžné otáčky,a to je odvětrání klikové skříně,sestava ventilu s hadicí,Zkontrolujte všechny podtlakové hadice a podtlakový ventil
- corsar
- Nováček
- Příspěvky: 154
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
suhlasim, že aj problémy s hadicami a podtlakom možu spôsobovať zvýšenie otáčok, mne však po odpojení ventilu volnobehu, otáčky klesajú absolutne perfektne, žiadne problémy pri radení ani pri dobiehaní do križovatky na neutrál. Takže problém bude naozaj v tom ventile a nie v prasknutej hadičke. Jazdím tak už asi dva týždne a zatiaľ v pohode /dokedy, to uvidím..../ Jediný háčik je v tom že kým sa trochu nezohreje motor tak to trochu ako keby " chcípalo" ale dá sa to podchytit plynom a je to v pohode. Určite to nie je trvalé riešenie a chce to výmenu ventilu.
Focus 1.5 ecoboost, 150HP, 05/2017, iridium black, kombi
bol - Focus 1.8 16V, benzin, 12/98, pacific green, hatchback
bol - Focus 1.8 16V, benzin, 12/98, pacific green, hatchback
-
- Test driver
- Příspěvky: 2651
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4
Já myslím, že ne. Tenhle ventil vrací do sání plyny, co projdou při spalování kolem pístů do skříně klikovky, kdežto EGR vrací zpátky do sání část výfukových plynů - z důvodu snížení emisí ( oxidů dusíku??? - to si nejsem jistej ). Kdyžtak mě opravte, jestli plácám...Sajrus píše: A nevola sa to nahodov EGR Ventil?
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Jsou to oxidy dusíku. Popis funkce EGR je naRadek_18_16V píše:Já myslím, že ne. Tenhle ventil vrací do sání plyny, co projdou při spalování kolem pístů do skříně klikovky, kdežto EGR vrací zpátky do sání část výfukových plynů - z důvodu snížení emisí ( oxidů dusíku??? - to si nejsem jistej ). Kdyžtak mě opravte, jestli plácám...Sajrus píše: A nevola sa to nahodov EGR Ventil?
http://www.fordscorpio.co.uk/egr.htm
- laser
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
Dnes jsem pozoroval otáčky - při jízdě z mírného kopce na křižovatce, při vyřazeném kvaltu. Když jsem stál byly otáčky na 750 po rozjetí bez kvaltu se samy zvedly na 1100 po zastavení opět spadly na 750 je to normální ?
Focus combi, 1,6, 74 kw, rv.2014,
[img:n8o74c0w]https://www.focus.kvalitne.cz/.gif[/img:n8o74c0w]
[img:n8o74c0w]https://www.focus.kvalitne.cz/.gif[/img:n8o74c0w]
- gumik
- Nováček
- Příspěvky: 100
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
Mám úplně ten samý problém jako laser. Byl jsem stím v servisu RS Motor Příbram. Hodinu jsem vozil "pana diagnostika" po městě, zkoušeli jsme i nový volnoběžný ventil a nic. Zaplatil jsem 850kč a nashledanou. Na nic nepřišel že je všechno v pořádku protože mu ta mašinka kterou měl celou dobu na klíně a pořád tam něco mačkal a já musel zastavovat a vypínat a zapínat zapalování nic neukázala. Dělá mi to i při dojíždění a pomalé jízdě. Ale když dobržďuji rychle tak je to v pohodě-otáčky se drží na 750. Čím to jen může být 

FO FO 1.6 16V combi Ghia 99


-
- Test driver
- Příspěvky: 2651
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4
No, určitě jsem EGR měl na svým minulým autě ( benzín ) a užili jsme si spolu spoustu legrace. Nechtěl si dát říct, tak nakonec dostal tečku v podobě záslepky a bylo po problému ( ekologové prominoufoki píše:... a mam pocit jen u dieselů

Mimochodem mě takhle lítaly otáčky v zimě těsně po rozjezdu při studeným motoru - zůstaly viset třeba na 3000. Teď za "tepla" se mi to zatím nestalo.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host