Nejde za studena nastartovat

Odpovědět
Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Nejde za studena nastartovat

Příspěvek od Eidž » 16.01.2013 21:00

Tak to jsem rád, že i moje auto patří k menšině TDCi, co startují bez komplikací. Zatím mám ověřený start jen do -25C.
Když jsem měl auto první rok, tak se 3 špatnými žhaviči jsem startoval do 0C.
Asi štěstí na kus. :D :D :D

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


p.ronny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05.02.2012 17:58

Re: Nejde za studena nastartovat

Příspěvek od p.ronny » 20.01.2013 12:54

Zdravim,take mam problem s natartovanim v zime(po nastartovani otacky drzi pekne,takze s kolisanim nejsou problemy)+navic az to chytne,tak z vyfuku to smdi,jako bych jezdil snad na petrolej,proste jak stara Avia!!!Nevite nekdo v cem je problem?Loni jsem menil vsechny 4.zhavice Denso,naftovy filtr,olej i filtr,vcetne vzduchoveho.Jinak po zahrati startuje na brnk.Diky za odpoved
PS.mam ford Focus 1.8 TDCi,85kw,2002

Antony
Nováček
Nováček
Příspěvky: 152
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzeň-sever

Re: Nejde za studena nastartovat

Příspěvek od Antony » 20.01.2013 13:35

Koukni ještě jednou na ty žhavičky.Denso neznam, ale ty levnější klidně za rok odejdou.
Ford Focus Combi TDDI 1999
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou

p.ronny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05.02.2012 17:58

Re: Nejde za studena nastartovat

Příspěvek od p.ronny » 20.01.2013 13:48

Dobra kouknu na ne ale Denso jsou japonci neco jako NGK,takze tam bych problem nevidel :nnou: ale kazdopadne diky za typ.

Antony
Nováček
Nováček
Příspěvky: 152
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzeň-sever

Re: Nejde za studena nastartovat

Příspěvek od Antony » 20.01.2013 15:29

Když by jsi náhodou měnil, dej tam BERU.To je výrobce, který dodával pod názvem Motorkraft.Pravda stojí kolem 600kč/ks, ale jsou vyzkoušené a opravdu drží.
Ford Focus Combi TDDI 1999
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou

p.ronny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05.02.2012 17:58

Re: Nejde za studena nastartovat

Příspěvek od p.ronny » 20.01.2013 16:20

Tak sem si trosku pomrzl u auta a delal jsem ty zhavice,ktere jsem vymontoval a nasledne i odskousel pres baterii a vsechny jsou v poradku a rele zhaveni taktez po nazhaveni jemne cvakne,takze uz nevim,kde je problem.Na teplomeru tady mame nulu a spousta lidi tu pise,ze kolem nuly v pohode startuji i se patnyma zhavicema.Po nastartovani a nechani motoru ve volnobeznych otackach asi minutu a znovu vypnuti,pak opet nastartuji na brnk ale proste ten prvni start je na prd :gott:

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Nejde za studena nastartovat

Příspěvek od Eidž » 20.01.2013 17:18

smrad nespálené nafty signalizuje problém se vstřiky

co amatérský test vstřiků - až budeš mít motor ohřátý, tak na rovině v 60 km/h dát pátý rychlostní stupeň. Otáčky motoru půjdou k 1100. A dej plný plyn. Pokud se rozbliká kontrolka žhavení a motor jde do nouzového režimu, tak zastavit. Vypnout. A nastartovat. A víš, že v okamžiku, kde je motor fakt pod zátěží a ŘJ dá pokyn k větší dávce nafty, neprojde to vstřiky a jde toho do přepadu tolik, že elektronika to vyhodnotí jako problém...
Takže se objednej na repas/výměnu vstřiků.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


p.ronny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05.02.2012 17:58

Re: Nejde za studena nastartovat

Příspěvek od p.ronny » 20.01.2013 18:08

Diky za radu urcite to vyzkousim ale zatim se me nikdy nestalo,ze by me nekdy problikla nebo se trvale rozsvitila kontrolka zhaveni za jizdy.Jinak jak je tedy mozny,ze po prvnim studenym startu,uz jde krasne nastartovat a otacky motoru jsou take dobre a u studenyho motoru jsou otacky take pekne.Jo a auto necuka.
PS. predchozi majitel menil pry trisky i cerpadlo ale samozrejmne,ze papir zadny nemam o vymene.

Uživatelský avatar
Ac1D
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 758
Registrován: 29.06.2010 18:10
Bydliště: Zdar n/S
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejde za studena nastartovat

Příspěvek od Ac1D » 20.01.2013 18:50

Ono je rozdil davat cerpadlo/vstriky nove a nebo z vrakace z "melo malo najeto" a pri prodeji auta kazda prokazana vetsi investice navysuje cenu vozidla.Jestli bylo oznameny mezi reci ze to majitel asi menil spis bych tipoval ze ty dily asi nebyli nove
Focus kombi TDCI,85KW,2008
Focus kombi TDDI,66KW,2004

Mr.Dawe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 21.10.2012 08:46
Bydliště: MělníCzech

Re: Nejde za studena nastartovat

Příspěvek od Mr.Dawe » 21.01.2013 10:04

Tak jsem vyměnil palivový filtr, udělal haadičky přepadu nafty, byla i promáznuta osa startéru (nebyl komplet rozebrán bohužel) a výsledek je takový, že jednou auto znovu nestartovalo (nastartováno na třetí pokus), druhý den ráno na drc, večer na drc, a dneska zase na druhý pokus. Už sem z toho na prášky, včera jsem pomalu slavil a dneska bych to zase nejradši vzal a hodil ze skály. Takže co teď? Nažhavím, startuje, chytne, chcípne, nažhavím, chytne, běží... Opravdu ten startér? Přitom ten mi přijde že točí, ale jestli je to dost aby to nahodilo motor to nevím. Baterka na zátěžovém testu OK, žhavičky OK, filtr nový, přepadové hadičky nové. Mechána řikal, že je možnost otestovat vstřiky (případně repas), ale auto normálně táhne a když chytne, jde krásně.
Je: Ford Focus 1,6i, 16V, 74kW, r.v. 2010, Chill color, mafia combi, "Focusek"
Je: Ford Fiesta 1,3i, 51kW, r.v.2007, green apple, "Fišta"
Byl: Ford Focus 1,6 TDCi, 66kW, chip 80kW r.v. 2010, blazer blue, mafia combi

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Nejde za studena nastartovat

Příspěvek od Eidž » 21.01.2013 14:13

Svou roli může hrát horší komprese.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
zdenyvm
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 585
Registrován: 09.03.2010 15:29
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Nejde za studena nastartovat

Příspěvek od zdenyvm » 21.01.2013 14:44

Jak je stará baterka? Zátěžový test je úplně na hov.., taky jsem ho nechal na jednom FF1 1,8TDCi dělat, byl OK, mechoš říkal že baterka krásně točí. Taky jsem rozebral a vyčistil startér a nic. Problém vyřešen výměnou baterky, teď 100% startů na drc. Nevěř tomu testu!
Nejlepší je půjčit někde dobrou, dát ji tam a uvidíš...
Ford Focus IV 1,0 Ecoboost (155HP Bluefin)
Obrázek

Ford Focus III 1,0 Ecoboost (150HP Bluefin) - prodáno
Obrázek

Ford Focus II 1,6 TDCi (80kw) - prodáno
Obrázek

Mr.Dawe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 21.10.2012 08:46
Bydliště: MělníCzech

Re: Nejde za studena nastartovat

Příspěvek od Mr.Dawe » 21.01.2013 15:05

Díky, taky se mi totiž ten test zdál k ničemu, protože zde sem viděl video kde někomu Fíček točí uplně stejně jak mě a měl baterku KO, ale zas tak moc tomu nerozumím. Půjčit si jinou baterku možnost nemám, ale napadlo mě nechat auto přes noc a pak ho ráno zkusit nahodit přes kabely, pokud by chytlo hned, tak by mělo být jasné, že je moje baterka KO ne? Problém je, že se k druhému autu jen tak hnedka nedostanu. Jinak nemáte někdo zkušenost se servisem Auto Kelly v Mělníku? Nebo nějaký jiný servis, který by mi udělal ten startér?
Je: Ford Focus 1,6i, 16V, 74kW, r.v. 2010, Chill color, mafia combi, "Focusek"
Je: Ford Fiesta 1,3i, 51kW, r.v.2007, green apple, "Fišta"
Byl: Ford Focus 1,6 TDCi, 66kW, chip 80kW r.v. 2010, blazer blue, mafia combi

p.ronny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05.02.2012 17:58

Re: Nejde za studena nastartovat

Příspěvek od p.ronny » 22.01.2013 20:50

Odpoved pro Eidže: tak jsem vyskousel ten test na ty vstriky a vubec nic se nerozsvicuje,ikdyz drzim plyn delsi dobu.Vstrikovani bude nejspise v poradku,jak me rikal predchozi majitel.Starter mam taky vycisteny,tak nevim,kde hledat dalsi chybu :roll:

Mr.Dawe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 21.10.2012 08:46
Bydliště: MělníCzech

Re: Nejde za studena nastartovat

Příspěvek od Mr.Dawe » 22.01.2013 21:20

p.ronny: Napadá mě pak jedině zkusit vyčistit palivovou soustavu nějakým přípravkem. V Kelly mi doporučovali TEC2000, stojí ale 390 :( Já ho zatim nedával, jsem ve fázi žhaviče OK, relé OK, filtr paliva nový, zítra jedu na servis startéru a pak uvidíme. Snad je u mě problém někde v oblasti startér - baterie. Amatérský test vstřiků taky zkusim, ale doufám, že tam problém neni. Dle videí v jiném vlákně "Studené starty 100%vyřešeno" mi to dělá přesně to co je u problému se startérem a baterií. Neumim si však pořád vysvětlit, proč někdy po nastartování chcípne, to jim ve videu nedělá a potom to, že tuhle neděli na horách to startovalo jak nový a včera už zase nadvakrát.
Je: Ford Focus 1,6i, 16V, 74kW, r.v. 2010, Chill color, mafia combi, "Focusek"
Je: Ford Fiesta 1,3i, 51kW, r.v.2007, green apple, "Fišta"
Byl: Ford Focus 1,6 TDCi, 66kW, chip 80kW r.v. 2010, blazer blue, mafia combi

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů