No vzhledem k tomu, ze tohle vlakno je o spotrebe, tak musime psat, ze "kdyz jedu na spotrebu", nebo tak neco, ale je to o tom samemJenda25 píše:No já když jedu na pohodu, tak se motám tak 1600-2200 otáček, jinak kolem 2500 to táhne fakt docela dobře.
spotreba TDDi
- zewl
- Test driver

- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- bason
- Nováček

- Příspěvky: 41
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bytca(sk) a Praha
Mne ked sa sralo turbo tak som si vsimol ze mnozstvo paliva vstrekovaneho do motora neovlivnuje nmozstvo natlaceneho vzduchu (ako pri kontrole vahou vzduchchu) ale otackami motora( turbo mi netlacelo a nad 2000ot to zacalo dymet). Z toho by malo logicky vyplivat ze pri rovnych 2000ot by mala byt spotreba najlepsia, kedze turbo sa toci najrychlejsie na este malo vstrekovaneho paliva.
toto je moja logicka uvaha z mojich skusenosti,
pravda to ale byt nemusi.
- Peta
- Nováček

- Příspěvky: 112
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Já s mým jezdím dlouhodobě mezi 5,5-6 litry, moje druhá polovička s druhým autem mezi 5-5,5 litry.
Jinak turbo mi krásně zatahuje od cca 1500otáček (tuším že někde mezi 1700 - 2000 otáčkami má maximum krouťák) takže pro mě je slušný povození právě tak mezi 1500 - 2500ot/min. Jasně že tomu někdy dám víc, ale mimo dálnici je to narozdíl od benzínových motorů u TD zbytečný...
v tom je právě ta krása turboropáka - zátah v nízkých otáčkách
Když si chci něco motoricky vytočit - vytáhnu z garáže motorku... 
Jinak turbo mi krásně zatahuje od cca 1500otáček (tuším že někde mezi 1700 - 2000 otáčkami má maximum krouťák) takže pro mě je slušný povození právě tak mezi 1500 - 2500ot/min. Jasně že tomu někdy dám víc, ale mimo dálnici je to narozdíl od benzínových motorů u TD zbytečný...
"Fíkus" 1.8 TDDi Combi 01, State Blue, Trend+...
"Fofík" 1.8.TDDi Combi 99, State Blue, Ambient+...

"Fofík" 1.8.TDDi Combi 99, State Blue, Ambient+...

- Ahmed
- Test driver

- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Kolem 2000ot. je nejvetsi kroutici moment, protoze turbo zatahne nejvice. Nejlepsi spotreba urcite ne. Spotreba bude nejlepsi pri nizkych otackach. Pri 2000 nejvetsi kroutak a pri 4000 nejvetsi vykonbason píše:Mne ked sa sralo turbo tak som si vsimol ze mnozstvo paliva vstrekovaneho do motora neovlivnuje nmozstvo natlaceneho vzduchu (ako pri kontrole vahou vzduchchu) ale otackami motora( turbo mi netlacelo a nad 2000ot to zacalo dymet). Z toho by malo logicky vyplivat ze pri rovnych 2000ot by mala byt spotreba najlepsia, kedze turbo sa toci najrychlejsie na este malo vstrekovaneho paliva.![]()
toto je moja logicka uvaha z mojich skusenosti,
pravda to ale byt nemusi.
- bason
- Nováček

- Příspěvky: 41
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bytca(sk) a Praha
Poznam tie krivky tohoto motora ale myslim ze ten krutak je najvacsi pri o nieco viac ako vo 2000 nie o moc. Ja ale z urcitostu viem ze ked som mal na tachaci rovnych 90 tak to bola hranica kde potom zacinal dymit ked neslo to turbo. A myslim ze najlepsie to taha ako to tu uz bolo napsane pri 2500. Kamos na citrone HDI mal najlepsiu spotrebu podla pocitaca pri 2200ot.Ahmed píše:Kolem 2000ot. je nejvetsi kroutici moment, protoze turbo zatahne nejvice. Nejlepsi spotreba urcite ne. Spotreba bude nejlepsi pri nizkych otackach. Pri 2000 nejvetsi kroutak a pri 4000 nejvetsi vykonbason píše:Mne ked sa sralo turbo tak som si vsimol ze mnozstvo paliva vstrekovaneho do motora neovlivnuje nmozstvo natlaceneho vzduchu (ako pri kontrole vahou vzduchchu) ale otackami motora( turbo mi netlacelo a nad 2000ot to zacalo dymet). Z toho by malo logicky vyplivat ze pri rovnych 2000ot by mala byt spotreba najlepsia, kedze turbo sa toci najrychlejsie na este malo vstrekovaneho paliva.![]()
toto je moja logicka uvaha z mojich skusenosti,
pravda to ale byt nemusi.
- Peta
- Nováček

- Příspěvky: 112
- Registrován: 02.02.2008 03:18
http://magazin.auto.cz/predstavujeme/za ... focus.html tady jsem našel nějaké povídíní o Focusu. Je to z článku z roku 98 a jsou tam celkem zajímavé údaje o spotřebě 1.8 TDdi 66kW.
Dost dobře zní věty Asi nejsilnější v argumentu spotřeby je kompletně nový motor Endura DI 1,8 litru s 90 koňmi a o 20 Nm většímu kroutícímu momentu. Jeho kombinovaná spotřeba se dostala i pod hranici 5 litrů na 100 kilometrů, čímž plně stáhla náskok tolik opěvovaného TDi od VW...
(což mi absolutně nesedí s neustálým haněním tohohle motoru jinými "redaktory" v jiných článcích...)
Spotřeba u "kombajna" je uváděná 6,8/4,1/5,1 (město/mimo město/kombinovaná)...
Dost dobře zní věty Asi nejsilnější v argumentu spotřeby je kompletně nový motor Endura DI 1,8 litru s 90 koňmi a o 20 Nm většímu kroutícímu momentu. Jeho kombinovaná spotřeba se dostala i pod hranici 5 litrů na 100 kilometrů, čímž plně stáhla náskok tolik opěvovaného TDi od VW...
(což mi absolutně nesedí s neustálým haněním tohohle motoru jinými "redaktory" v jiných článcích...)
Spotřeba u "kombajna" je uváděná 6,8/4,1/5,1 (město/mimo město/kombinovaná)...
"Fíkus" 1.8 TDDi Combi 01, State Blue, Trend+...
"Fofík" 1.8.TDDi Combi 99, State Blue, Ambient+...

"Fofík" 1.8.TDDi Combi 99, State Blue, Ambient+...

- lubec
- Pokročilý

- Příspěvky: 591
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:
Máš pravdu, najväčší krúťak som mal v sérii pri 2350 ot., maximálny výkon pri 4200 ot. Po čipovaní sa to posunulo nižšie - max. krúťak je teraz pri 2270 ot. a výkon pri 4000 ot.bason píše:Poznam tie krivky tohoto motora ale myslim ze ten krutak je najvacsi pri o nieco viac ako vo 2000 nie o moc. Ja ale z urcitostu viem ze ked som mal na tachaci rovnych 90 tak to bola hranica kde potom zacinal dymit ked neslo to turbo. A myslim ze najlepsie to taha ako to tu uz bolo napsane pri 2500. Kamos na citrone HDI mal najlepsiu spotrebu podla pocitaca pri 2200ot.
Ford Focus hatchback 1,8TDDi GHIA, 110+PS, 243+Nm, 12/2000, lightning blue, MOMO S-five black 17", H&R TwinTube-40-70mm, K&N, Alpine IVA-D511RB, chrom, airbrush...
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white
- Ahmed
- Test driver

- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Jasne, nepamatuju si presne cislo, tak jsem napsal kolem. Je to o neco vyse. TDCi ma kolem 1950?, jestli se nepletu.bason píše:Poznam tie krivky tohoto motora ale myslim ze ten krutak je najvacsi pri o nieco viac ako vo 2000 nie o moc. Ja ale z urcitostu viem ze ked som mal na tachaci rovnych 90 tak to bola hranica kde potom zacinal dymit ked neslo to turbo. A myslim ze najlepsie to taha ako to tu uz bolo napsane pri 2500. Kamos na citrone HDI mal najlepsiu spotrebu podla pocitaca pri 2200ot.Ahmed píše:Kolem 2000ot. je nejvetsi kroutici moment, protoze turbo zatahne nejvice. Nejlepsi spotreba urcite ne. Spotreba bude nejlepsi pri nizkych otackach. Pri 2000 nejvetsi kroutak a pri 4000 nejvetsi vykonbason píše:Mne ked sa sralo turbo tak som si vsimol ze mnozstvo paliva vstrekovaneho do motora neovlivnuje nmozstvo natlaceneho vzduchu (ako pri kontrole vahou vzduchchu) ale otackami motora( turbo mi netlacelo a nad 2000ot to zacalo dymet). Z toho by malo logicky vyplivat ze pri rovnych 2000ot by mala byt spotreba najlepsia, kedze turbo sa toci najrychlejsie na este malo vstrekovaneho paliva.![]()
toto je moja logicka uvaha z mojich skusenosti,
pravda to ale byt nemusi.
- toro
- Nováček

- Příspěvky: 70
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Karlovy Vary
opět ke spotřebě:
Běžně se také na našich silnicích pohybuji od 5,2l v letním do 5,8l v zimním období.Nyní mám asi 5 k km po výměně oleje a poslední spotřeba byla necelých 5,1l/100 při ujetých 1300 km, převážně v režimu skoro jako na dálku, ale moc jsem to nešetřil a při průjezdech městy jsem hezky ve frontách nechal ropáka pobublávat.
Běžně se také na našich silnicích pohybuji od 5,2l v letním do 5,8l v zimním období.Nyní mám asi 5 k km po výměně oleje a poslední spotřeba byla necelých 5,1l/100 při ujetých 1300 km, převážně v režimu skoro jako na dálku, ale moc jsem to nešetřil a při průjezdech městy jsem hezky ve frontách nechal ropáka pobublávat.
1,8 TDDI 66 kW - HB, red pipe met.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů






