Jen pro ty, co mají DPF vykuchané
- marosnet55
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 30.01.2010 22:19
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Ja som bol na emisiách pred kuchaním aj po u toho istého človeka,
upozornil som ho že som fapko kuchol a on mi povedal že to absolútne nevadí a že hodnoty mám v norme. A motor turoval teda statočne. Musel pustiť hl. odsávanie tolko tam vzniklo dymu.
NERIEŠIL to.
upozornil som ho že som fapko kuchol a on mi povedal že to absolútne nevadí a že hodnoty mám v norme. A motor turoval teda statočne. Musel pustiť hl. odsávanie tolko tam vzniklo dymu.
NERIEŠIL to.
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Boha
Mluvim do zdi
Ano projdes (Pavel28) ALE ne proto ze auto plni i bez filtru ale proto ze to neumeji zmerit. Uz sem to musel vazne najit:
Jak to, že na STK projdou?
Při homologaci jsou výfukové plyny jímány, analyzovány a jednotlivé škodliviny váženy. Pro technické kontroly byla na diagnostiku kouřivosti zvolena mnohem jednodušší optická metoda, kdy se měří pohlcení světelného paprsku kouřem. Tedy maximální produkci kouře odpovídá nějaký součinitel absorpce. Kromě samotné produkce sazí závisí třeba i na konstrukci koncovky výfuku. Stanovuje jej výrobce automobilu a u modernějších aut bez filtru bývá obvykle mezi 1,0 a 2,0. Vozy s filtrem ve skutečnosti mívají kouřivost nulovou, ale nejnižší relevantní údaj starých kouřoměrů je 0,5 – a přesně tolik proto výrobci udávají. Daná metoda měření je také poměrně nepřesná. Pro podmínky STK je předpisem stanovena přesnost 0,5.
Rozhovor: Odstraněný filtr pevných částic poznám hned
Takže auto, které má filtr a homologací prošlo s nulovou skutečnou kouřivostí, projde na STK i s hodnotou 1,0. A do ní se většina moderních dieselů po odstranění filtru vejde. Ovšem pozor, většinou jen díky tomu, že při volné akceleraci, tedy sešlápnutí plného plynu na neutrál, nedají jejich řídicí jednotky zdaleka plnou dávku paliva. Při prudké akceleraci na silnici pak vozy s odstraněným filtrem kouří mnohem výrazněji. Vyšší dávka nafty je totiž zbraní též proti oxidům dusíku, takže pokud má ladič motoru k dispozici filtr, který kouř chytí, rád na kouřivost zhřeší víc než u motoru, který jej nemá. Navíc auta s filtrem mívají rovné koncovky výfuku, takže kouř za nimi je více vidět a nesměřuje k zemi.
viz: http://www.auto.cz/dieselova-pro-proti- ... stic-66797


Jak to, že na STK projdou?
Při homologaci jsou výfukové plyny jímány, analyzovány a jednotlivé škodliviny váženy. Pro technické kontroly byla na diagnostiku kouřivosti zvolena mnohem jednodušší optická metoda, kdy se měří pohlcení světelného paprsku kouřem. Tedy maximální produkci kouře odpovídá nějaký součinitel absorpce. Kromě samotné produkce sazí závisí třeba i na konstrukci koncovky výfuku. Stanovuje jej výrobce automobilu a u modernějších aut bez filtru bývá obvykle mezi 1,0 a 2,0. Vozy s filtrem ve skutečnosti mívají kouřivost nulovou, ale nejnižší relevantní údaj starých kouřoměrů je 0,5 – a přesně tolik proto výrobci udávají. Daná metoda měření je také poměrně nepřesná. Pro podmínky STK je předpisem stanovena přesnost 0,5.
Rozhovor: Odstraněný filtr pevných částic poznám hned
Takže auto, které má filtr a homologací prošlo s nulovou skutečnou kouřivostí, projde na STK i s hodnotou 1,0. A do ní se většina moderních dieselů po odstranění filtru vejde. Ovšem pozor, většinou jen díky tomu, že při volné akceleraci, tedy sešlápnutí plného plynu na neutrál, nedají jejich řídicí jednotky zdaleka plnou dávku paliva. Při prudké akceleraci na silnici pak vozy s odstraněným filtrem kouří mnohem výrazněji. Vyšší dávka nafty je totiž zbraní též proti oxidům dusíku, takže pokud má ladič motoru k dispozici filtr, který kouř chytí, rád na kouřivost zhřeší víc než u motoru, který jej nemá. Navíc auta s filtrem mívají rovné koncovky výfuku, takže kouř za nimi je více vidět a nesměřuje k zemi.
viz: http://www.auto.cz/dieselova-pro-proti- ... stic-66797
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
si myslim, ze se to zbytecne resi jestli s filtrem nebo bez.
Priklad:
kamos ma FF 85kW bez dpf a ja 80kW ted uz bez DPF. Podle me mame tejnou emisni normu(?). Kdyz on akceleruje, tak je za nim pomerne slusny oblak dymu, ze mam chut davat vnitrni cirkulaci klimy.
Za mnou oblak pri akceleraci neznika.
Navic pri odstraneni dpf se dava upraveny software, ktery je z aut bez dpf. Takze tam by nemely byt upravy zvysujici kourivost kvuli NOx. Pokud nemam pravdu, tak se necham rad poucit.
Priklad:
kamos ma FF 85kW bez dpf a ja 80kW ted uz bez DPF. Podle me mame tejnou emisni normu(?). Kdyz on akceleruje, tak je za nim pomerne slusny oblak dymu, ze mam chut davat vnitrni cirkulaci klimy.
Za mnou oblak pri akceleraci neznika.
Navic pri odstraneni dpf se dava upraveny software, ktery je z aut bez dpf. Takze tam by nemely byt upravy zvysujici kourivost kvuli NOx. Pokud nemam pravdu, tak se necham rad poucit.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Nemate, on ma emisni normu Euro3 a ty Euro4
http://www.nazeleno.cz/nazelenoplus/emi ... obily.aspx
Nasel jsem ze Euro3 ma kourivost 0,8 a Euro4 0,5 a tech 0,5 je v pripade DPF dano tim jak jsem psal vyse ze to je minimalni hodnota meritelna optikou takze ano on muze cudit mnohem vice nez ty ale to neznamena ze ty bys bez tolerance chyby mereni prosel i bez dpf.
http://www.nazeleno.cz/nazelenoplus/emi ... obily.aspx
Nasel jsem ze Euro3 ma kourivost 0,8 a Euro4 0,5 a tech 0,5 je v pripade DPF dano tim jak jsem psal vyse ze to je minimalni hodnota meritelna optikou takze ano on muze cudit mnohem vice nez ty ale to neznamena ze ty bys bez tolerance chyby mereni prosel i bez dpf.
Naposledy upravil(a) Sagic dne 26.11.2012 10:52, celkem upraveno 1 x.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13585
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Ci jeho dymenie nema pricinu inde. Nejaka ina chyba (vstreky, nejake cidlo, olej) alebo taka "hlupost", ako EGR.vita_k píše:kamos ma FF 85kW bez dpf a ja 80kW ted uz bez DPF. Podle me mame tejnou emisni normu(?). Kdyz on akceleruje, tak je za nim pomerne slusny oblak dymu, ze mam chut davat vnitrni cirkulaci klimy.
Za mnou oblak pri akceleraci neznika.
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
ok, diky, jeste to ale overim s nim, co ma v technicaku.Sagic píše:Nemate, on ma emisni normu Euro3 a ty Euro4
http://www.nazeleno.cz/nazelenoplus/emi ... obily.aspx
Nasel jsem ze Euro3 ma kourivost 0,8 a Euro4 0,5 a tech 0,5 je v pripade DPF dano tim jak jsem psal vyse ze to je minimalni hodnota meritelna optikou takze ano on muze cudit mnohem vice nez ty ale to neznamena ze ty bys bez tolerance chyby mereni prosel i bez dpf.
Ja mam korigovany souc. absorbce v technicaku 0.6, tak jestli je pro euro4 0.5, tak tu neco nesedi. Teoreticky tedy projdu kdyz nameri < 1.1. Mozna bych splnil i tech 0.6 i pri presnym mereni?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Dalsi co jsem nasel tak korigovany souc. absorbce neni to same jako kourivost. Nekdo rika ze k tomu se musi prave pricist 0,5 ale nevim jestli je to prave ta chyba mereni nebo ne. Jinak auto s DPF ma kourivost 0. Navic tam je jeste nejaky ten rozptil hodnot pro tusim 4 mereni kdy rozptyl korigovany souc. absorbce musi byt do 0,25
ale zase takovy odbornik nejsem ale neco pohledam. 


Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 23.02.2012 21:34
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Zdravím,jak to tady pročítám tak se mě zdá, že spousta lidí ráda řeší blbosti víc než jezdí.Já jezdím a když se to pos...,nechám opravit,jezdím dál.Ne že bych měl něco proti kuchání DPF, ale jak to tady sleduju ,tak to umí dobře odstranit málokdo a ty další problemy mě zato nestojí.
Ford C-max 2.0 TDCi Titanium 2007
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
takže radši jít do Forda a vyměnit za plnou palbu? 30-40tis nebo kolik. tak já třeba ne:)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Nechodit do forda, objednat repliku http://www.cats2u.co.uk/product_info.ph ... s_id=33943 a dat kdejakymu garaznikovi 1000 Kc za vymenu 

Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Ale to je uplně jedno,jestli to umí změřit,nebo neumí.Hlavní věci je přece to,že projdeš a to v pohodě.Já jsem prošel a technik říkal,že je to i s rezervou.Přeci bych nekupovat tak drahou pi..!!!Sagic píše:BohaMluvim do zdi
Ano projdes (Pavel28) ALE ne proto ze auto plni i bez filtru ale proto ze to neumeji zmerit. Uz sem to musel vazne najit:
Jak to, že na STK projdou?
Při homologaci jsou výfukové plyny jímány, analyzovány a jednotlivé škodliviny váženy. Pro technické kontroly byla na diagnostiku kouřivosti zvolena mnohem jednodušší optická metoda, kdy se měří pohlcení světelného paprsku kouřem. Tedy maximální produkci kouře odpovídá nějaký součinitel absorpce. Kromě samotné produkce sazí závisí třeba i na konstrukci koncovky výfuku. Stanovuje jej výrobce automobilu a u modernějších aut bez filtru bývá obvykle mezi 1,0 a 2,0. Vozy s filtrem ve skutečnosti mívají kouřivost nulovou, ale nejnižší relevantní údaj starých kouřoměrů je 0,5 – a přesně tolik proto výrobci udávají. Daná metoda měření je také poměrně nepřesná. Pro podmínky STK je předpisem stanovena přesnost 0,5.
Rozhovor: Odstraněný filtr pevných částic poznám hned
Takže auto, které má filtr a homologací prošlo s nulovou skutečnou kouřivostí, projde na STK i s hodnotou 1,0. A do ní se většina moderních dieselů po odstranění filtru vejde. Ovšem pozor, většinou jen díky tomu, že při volné akceleraci, tedy sešlápnutí plného plynu na neutrál, nedají jejich řídicí jednotky zdaleka plnou dávku paliva. Při prudké akceleraci na silnici pak vozy s odstraněným filtrem kouří mnohem výrazněji. Vyšší dávka nafty je totiž zbraní též proti oxidům dusíku, takže pokud má ladič motoru k dispozici filtr, který kouř chytí, rád na kouřivost zhřeší víc než u motoru, který jej nemá. Navíc auta s filtrem mívají rovné koncovky výfuku, takže kouř za nimi je více vidět a nesměřuje k zemi.
viz: http://www.auto.cz/dieselova-pro-proti- ... stic-66797

Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 23.02.2012 21:34
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Tak já zásadně servisuju auto v neznačkovém , leč spolehlivém,prověřeném servisu,který dělá pouze zn. FORD,tam mě ještě kapsu neurvali a nový DPF na mého 2.0 TDCI seženu za cca13000kč
Ford C-max 2.0 TDCi Titanium 2007
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
pavel28: a pneumatiky nove kupujes? Vzdyt je to za stejnou cenu, alepon ta replika, ktera podle me bude fungovat stejne dobre jako original? BTW kolik jsi dal za odstraneni? To co za repliku? Ja myslim ze ano a navic s odstranenim mas zbytecne plno starosti 

Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Odstranění 5000kč.FAPOFF.Kolik stojí replika,tak to jsem neřešil.Otázkou je,kolik vydrží taká replika???Sagic píše:pavel28: a pneumatiky nove kupujes? Vzdyt je to za stejnou cenu, alepon ta replika, ktera podle me bude fungovat stejne dobre jako original? BTW kolik jsi dal za odstraneni? To co za repliku? Ja myslim ze ano a navic s odstranenim mas zbytecne plno starosti
Starost po odstranění jsem neměl žádnou,ale je pravda,že jsem auto raději prodal.
Osobně bych auto s DPF už nikdy nekupoval,ale pokud bych také auto měl zase,tak DPF pude ven!!A nějakým Polským replikám bych určitě nevěřil.Pokud bych takovou věc musel měnit,tak pouze za originál.Ale jak jsem uvedl,raději také auto nekupovat.!!!!
Pneumatiky stím přece nemůžeš srovnávat za kvalitní si připlatím ,jde přece o bezpečnost,a ne o emise.
Kolik asi vyprodukuje taká výroba a potom likvidace takého DPF bordelu do ovzduší???


Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Ja vim, no. Myslel jsem to trochu ironicky. Nemyslim, ze se to neda totiz takto jednoznacne rict: vykuchat/nevykuchat. Kazdy at se ridi podle sebe. Asi do toho pujdu casem taky - do teto repliky nebo starsiho filtru z allegra, zrejme bych mel totiz (casem) prodat auto i filtrem.Sagic píše:Nechodit do forda, objednat repliku http://www.cats2u.co.uk/product_info.ph ... s_id=33943 a dat kdejakymu garaznikovi 1000 Kc za vymenu :wink:
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů