1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
tak to je jasne, ze ked niekomu hlasi chybu EGR tak to asi neodstrani zaslepenim - podlozka je pre tych ktori chcu eliminovat problemy - a takych je tu dost, co este nemaju chybu v pamati, ale motory im cukaju a nevedia zistit cim to je, pripadne uz menili alebo testovali cast vstrekovacieho systemu, cize chybu hladaju inde...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.02.2012 14:59
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
EGR by diagnostika ukázala
-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.02.2012 14:59
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
tak ve fordu zjistili, že čerpadlo normálně tlačí naftu, ale na rampě je 0, takže se zkouší čidlo na rampě, zajímavé, že se to nezjistilo dřív, taky byla zrada, že zrovna vždycky, když jsem to dal do servisu to přestalo cukat, možná proto na nic nepřišli...
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
hm, skoda, ze nemas ELM327 + Torque. Zjistil bys to za 5 minut. Treba to pomuze, drzim palce.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.02.2012 14:59
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
jj, díky už všichni vaříme z vody 

-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.02.2012 14:59
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
tak auto je prý opraveno, prý to dělalo čidlo na rampě, nové stojí 7500,-, ale sehnal mi ho za 1000,-, tak snad už bude vše ok (sakra, proč tomu nevěřím
)

- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
7.5 litru za blbe cidlo? Tak to nekdy zkontroluju podle microcatu. Tak drahe ND nemaj snad ani japonci...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Samotné čidlo Ford nedodáva - len celú rampu.
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
vita_k :
Nechcelo sa mi verit, ze by to bolo tak, ake Microcat neklame
bufer :
Skus sa ale spytat u mechosov zabozrutov, mozno tam zozenies aj samostatne cidlo.
Nechcelo sa mi verit, ze by to bolo tak, ake Microcat neklame

bufer :
Skus sa ale spytat u mechosov zabozrutov, mozno tam zozenies aj samostatne cidlo.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.02.2012 14:59
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
já myslím, že ho sehnal v peugeotu... zatím to jede, uvidíme po pár stovkách km 

-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 14.11.2012 18:38
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Taky mi to dělalo, v servisu až na několikátej pokus zjistili, že to dělá dávkovací ventil čerpadla (prý se zasekává nebo co). Po výměně cca před rokem mám klid - žádný cukání ani chcípání, šlape jak hodinky.
-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.02.2012 14:59
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
no, to je regulátor tlaku paliva, ten jsem měnil už dávno...zatím po výměně čidla na rampě ujeto 400km bez problému, uvidíme, jak dál...
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
i toto lze sehnat za velmi rozumny peniz a mozna i funkcni :)
lista:
http://allegro.pl/ford-focus-mk2-ii-c-m ... 10196.html
regulator tlaku paliva:
http://allegro.pl/regulator-cisnienia-z ... 73564.html
lista:
http://allegro.pl/ford-focus-mk2-ii-c-m ... 10196.html
regulator tlaku paliva:
http://allegro.pl/regulator-cisnienia-z ... 73564.html
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.02.2012 14:59
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
najeto cca 2000km absolutně bez problémů, necukne ani prd, DPF super, úprava nedělá žádné problémy...
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11.12.2012 14:54
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Ahoj chlapy, tak jsem v tom taky a stále:
(Již měsíc a nic)
Auto se jakoby dusí. např. při 2000 ot. na 4. rychlost auto duní, jako bych tam měl 5 rychlost a pouze 1200 ot.
Závada ale hlavně je v tom, že občas to udělá toto: Při sešlápnutí plynu auto zareaguje velmi pomalu a když sešlápnu víc tak auto cuká jako bych furt přidával a ubíral plyn. Navíc spotřeba se mi od začátku závady zvedla cca o litr.
Auto je rok 2008, 1,6 TDCi 80kW (s PDF původní, neměněn - prý OK), najeto cca 130 tis. km. Sám jsem s ním najel cca 20 tis. Km/rok a půl a bez problémů (až teď).
První oprava: vyměněn ERG ventil (i s čidlem). Prý to hlásilo závadu v ŘJ. Ale do 14 dnů závada opět.
Druhá oprava: Zjištěna volná hřídel na turbu, kdy přes turbo se dostával olej do motoru atd.., výměna turba, oleje, filtru olejového, a vykuchání PDF - vyčištění, znovuvložení a regenerace (Zanesení PDF nyní cca 15%).
Nahrán také nejnovější software do ŘJ.
Závada ale hned druhý den opět stejná.
Třetí oprava: výměna paliv. filtru a výměna čidla turba (na zkoušku). Ani jedno nepomohlo.
Pokaždý servisu auto jede bez cukání (prý), ŘJ chybu nesignalizuje, ani při cukání žádná kontrolka na palbce, prostě NIC!. Zajímavý fakt je, že jednou auto nastartuji a jede bezproblémů celou cestu (75 Km) bez dunění, je svižný, prostě supr jako před závadou.
Jindy nastartuji a už vím že auto není OK, duní a do 10 Km začne cukat.
Poté pomůže vypnout motor a opět nastartovat (někdy jede pak supr, někdy hůř, ale cukání většinou zas min 10 Km neudělá).
Už nevím co s tím, oprava už mě stála 30 tis. a připadá mě že to auto je jen rozvrtaný a čím dál tím je na tom hůř...
Nevíte o nějaký fakt solidním servisu (nejlépe značkovým)na jižní Moravě. Díky všem kdo se mi ozvou.
(Již měsíc a nic)
Auto se jakoby dusí. např. při 2000 ot. na 4. rychlost auto duní, jako bych tam měl 5 rychlost a pouze 1200 ot.
Závada ale hlavně je v tom, že občas to udělá toto: Při sešlápnutí plynu auto zareaguje velmi pomalu a když sešlápnu víc tak auto cuká jako bych furt přidával a ubíral plyn. Navíc spotřeba se mi od začátku závady zvedla cca o litr.
Auto je rok 2008, 1,6 TDCi 80kW (s PDF původní, neměněn - prý OK), najeto cca 130 tis. km. Sám jsem s ním najel cca 20 tis. Km/rok a půl a bez problémů (až teď).
První oprava: vyměněn ERG ventil (i s čidlem). Prý to hlásilo závadu v ŘJ. Ale do 14 dnů závada opět.
Druhá oprava: Zjištěna volná hřídel na turbu, kdy přes turbo se dostával olej do motoru atd.., výměna turba, oleje, filtru olejového, a vykuchání PDF - vyčištění, znovuvložení a regenerace (Zanesení PDF nyní cca 15%).
Nahrán také nejnovější software do ŘJ.
Závada ale hned druhý den opět stejná.
Třetí oprava: výměna paliv. filtru a výměna čidla turba (na zkoušku). Ani jedno nepomohlo.
Pokaždý servisu auto jede bez cukání (prý), ŘJ chybu nesignalizuje, ani při cukání žádná kontrolka na palbce, prostě NIC!. Zajímavý fakt je, že jednou auto nastartuji a jede bezproblémů celou cestu (75 Km) bez dunění, je svižný, prostě supr jako před závadou.
Jindy nastartuji a už vím že auto není OK, duní a do 10 Km začne cukat.
Poté pomůže vypnout motor a opět nastartovat (někdy jede pak supr, někdy hůř, ale cukání většinou zas min 10 Km neudělá).
Už nevím co s tím, oprava už mě stála 30 tis. a připadá mě že to auto je jen rozvrtaný a čím dál tím je na tom hůř...
Nevíte o nějaký fakt solidním servisu (nejlépe značkovým)na jižní Moravě. Díky všem kdo se mi ozvou.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů