Zdravím,
mám FoFo I , 1.8 diesel, 66Kw.
Nedávno jsem měnil v servisu rozvody. Moc se v tom nevyznám, ale servis se zdržel, prý kvůli nějakému nastavování volnoběhu nebo co.
Auto jede, ale ne jako před výměnou.
Na 5-ku jsem točil 4200 otáček, podle navigace rychlost 180Km/h (tachometr 190 Km/h), pak asi zapne omezovač a otáčky klesají na 3500 (160Km/h), musí se vypnout motor a pak to zase jde zpátky na max. Diesel se nesmí moc točit, vím, ale i při 4200 ot. měl motor tendenci točit víc - nebýt toho omezovače.
Po výměně se ale omezovač na 5-ku zapíná na 3800, spíš níže. Přitom na 3-ku nebo 4-ku jde normálně nad 4000.
Nevím, není to novým řemenem nebo mi špatně něco nastavili při diagnostice (ten volnoběh)?
Poraďte,
Díky
Ricky1
Otáčky na 5-ku
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Otáčky na 5-ku
Činnost omezovače otáček spočívá v tom,že motor nepustí přes nastavené max. otáčky,ale nemá vliv na otáčky menší.
U tebe to vypadá,že po chvíli plnýho zatížení motor ztrácí výkon. Co naftovej filtr nevolá po výměně?
U tebe to vypadá,že po chvíli plnýho zatížení motor ztrácí výkon. Co naftovej filtr nevolá po výměně?
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 21.09.2012 14:42
Re: Otáčky na 5-ku
Ahoj, nevim do jakeho vlákna bych měl napsat dotaz, ale tohle také souvisi s otackami. Koupil jsem staršího focuse 1.8 TDDI 66 kW. A zjistil jsem, že tam asi není originální otáčkoměr, protože mám otáčky do 7000 ot. Takže se asi jedná o otáčkoměr z benzínové verze. Chtěl bych se zeptat, kolik točíte 5 stupen při 90 a při 130. Připadá mi, že i když tam je jiný otáčkoměr, tak je správně nakalibrovaný. Točim při 90 kolem 2000ot a při 130 kolem 3000 ot.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Otáčky na 5-ku
Některý 1,8 TDDi měly otáčkoměr do 7000 ot z fabriky,takže máš pravděpodobně otáčkoměr původní...
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 18.05.2010 11:59
Re: Otáčky na 5-ku
To Jardak:
No nejde ani tak o omezovač otáček jako takový. Spíše jde o to, že zapíná příliš brzy. Jak jsem už psal - před výměnou rozvodů motor točil asi 4200ot./min, po výměně asi 3800ot./min.
Nevím čím to je a potřebuji poradit co s tím.
A na ten filtr se podívám. Je to ten dole z boku motoru?
To Calvin01:
Já mám taky otáčkoměr do 7000. Na 5-tku při 3000 jedu tachometrových +- 140km/h, spíše méně.
No nejde ani tak o omezovač otáček jako takový. Spíše jde o to, že zapíná příliš brzy. Jak jsem už psal - před výměnou rozvodů motor točil asi 4200ot./min, po výměně asi 3800ot./min.
Nevím čím to je a potřebuji poradit co s tím.
A na ten filtr se podívám. Je to ten dole z boku motoru?
To Calvin01:
Já mám taky otáčkoměr do 7000. Na 5-tku při 3000 jedu tachometrových +- 140km/h, spíše méně.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Otáčky na 5-ku
Filtr na boku motoru je olejovej....Naftovej je taková plechová baňka poblíž nádobky oleje serva,co do ní vedou plastový naftový hadičky. Po výměně filtru je třeba do něho natáhnout naftu.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů