petrpetrpetr píše:No ono spíš v těch rychlých a táhlých zatáčkách v Brně Tě pojíždějí Hondy o 200 koních a jedné tuně.6666667 píše:Myslím si pravý opak, kde jinde využít přemotorovanou předokolku, než na dlouhých rovinkách a rychlých táhlých zatáčkách. Kde to nemá snahu tolik hrabatpetrpetrpetr píše:Brno neni zrovna nejlepsi trat na nase auta.Čím rychlejší zatáčka a vyšší zařazený stupeň tím lépe.
V zatáčkách dlouhých ....... možná ???? V zatáčkách krátkých určitě. Na rovince nebo ve stoupání ale nemá Honda šanci, a to ani řádně odladěná - viz moje videjko 2. část - ta bílá Honda, kterou tam dávám v závěrečném stoupání k cílové rovině, měla 900 kg a výkonově to měl našponované na cca 265 koníků. Přišel za mnou po jízdě a ptal se mně s očima navrch hlavy, cože to mám pod kapotou, že jsem mu ujel. Přitom má výkonovou hmotnost při těchto parametrech cca 3,4 kg / 1 koně a já při váze auta kolem 1.400 kg a výkonu cca 310 koníků jsem na tom hůř - cca 4,5 kg/1 koně.
Možná to bude tím krouťákem, který mám oproti němu dvojnásobný, nevím.....

Ono když se člověk dívá třeba na WTCC, což myslím se nejblíže (relativně

