Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.

Moderátor:Quickie
Odpovědět
Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.

Příspěvek od Bob Wolf » 13.08.2012 10:56

petrpetrpetr píše:
6666667 píše:
petrpetrpetr píše:Brno neni zrovna nejlepsi trat na nase auta.
Myslím si pravý opak, kde jinde využít přemotorovanou předokolku, než na dlouhých rovinkách a rychlých táhlých zatáčkách. Kde to nemá snahu tolik hrabat :!: Čím rychlejší zatáčka a vyšší zařazený stupeň tím lépe.
No ono spíš v těch rychlých a táhlých zatáčkách v Brně Tě pojíždějí Hondy o 200 koních a jedné tuně.

V zatáčkách dlouhých ....... možná ???? V zatáčkách krátkých určitě. Na rovince nebo ve stoupání ale nemá Honda šanci, a to ani řádně odladěná - viz moje videjko 2. část - ta bílá Honda, kterou tam dávám v závěrečném stoupání k cílové rovině, měla 900 kg a výkonově to měl našponované na cca 265 koníků. Přišel za mnou po jízdě a ptal se mně s očima navrch hlavy, cože to mám pod kapotou, že jsem mu ujel. Přitom má výkonovou hmotnost při těchto parametrech cca 3,4 kg / 1 koně a já při váze auta kolem 1.400 kg a výkonu cca 310 koníků jsem na tom hůř - cca 4,5 kg/1 koně.

Možná to bude tím krouťákem, který mám oproti němu dvojnásobný, nevím..... :?: Každopádně v dlouhých zatáčkách jsem ho dojížděl a ve stoupání na rovince předjel.

Ono když se člověk dívá třeba na WTCC, což myslím se nejblíže (relativně :D ) podobá tomu, s čím jezdíme my, tak zadokolky typu BMW se tam při závodech chytají minimálně, dlouhodobě dominují předokolky (Leony Cupry a Chevrolety). Myslím si, že na okruzích jsou šance dobrých předokolek velmi vysoké, všechno je ale o váze vs. síle motoru. Speciály WTCC mají sice všechny do cca 300 koníků, ale váhově jsou kolem max. 1.100 kg (tzn. výkonová hmotnost kolem 3,3 kg / 1 koně) plus mají všechny samosvor, sekvenční závodní převodovky, snížené podvozky tvrdé jako prase, slicky a závodní brzdy. Nicméně v tomto setupu když se postaví vedle sebe předohrab proti zadohrabu, tak posledních cca 7 let předohraby na okruzích vítězí na plné čáře :palec_nahoru:
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
6666667
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 698
Registrován: 06.05.2011 17:25
Bydliště: od Olomóce
Kontaktovat uživatele:

Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.

Příspěvek od 6666667 » 13.08.2012 15:15

Bob Wolf píše: Já měl na konci té 25minuté jízdy teploty chladící kapaliny motoru přesně na středu kontrolky, stejně jako při běžné jízdě na dálnici.

U teploty oleje jsem byl lehce nad polovičkou, tzn. kolem 110 až 120 stupňů C, ale výš to nešlo, resp. do červeného pole (které začíná ve 125 a končí na 150 st.) jsem se nedostal.
Já se minule (okolní teplota 28 stupňů) dostal teplotou oleje na 125 st.C. Ale stačilo dvě..tři zatáčky zvolnit a hned tam bylo 115. Voda je v pohodě těch 90 st.C je tam pokaždé.....chladič na to má, olejovej výměník na to nemá.
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project

Uživatelský avatar
Takeshi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1503
Registrován: 08.08.2010 20:32
Bydliště: pilSN

Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.

Příspěvek od Takeshi » 13.08.2012 16:44

http://www.youtube.com/watch?v=_UFcET2DvYY
bohužel jen 16 minut a zvuk nějak nesedí,na pc mi to jde :irre:
každopádně nejlepší kolo 2.36 což neni špatný
http://jdm-meeting.cz/forum/viewtopic.p ... hilit=brno
ale cupová oktávka to je výzva :D
ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš :cooler:

Uživatelský avatar
6666667
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 698
Registrován: 06.05.2011 17:25
Bydliště: od Olomóce
Kontaktovat uživatele:

Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.

Příspěvek od 6666667 » 13.08.2012 18:28

Škoda toho zvuku :x jsem si začal myslet, že jezdíš zatáčky pod plným :lol:
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.

Příspěvek od Bob Wolf » 13.08.2012 18:32

Takeshi píše:http://www.youtube.com/watch?v=_UFcET2DvYY
bohužel jen 16 minut a zvuk nějak nesedí,na pc mi to jde :irre:
každopádně nejlepší kolo 2.36 což neni špatný
http://jdm-meeting.cz/forum/viewtopic.p ... hilit=brno
ale cupová oktávka to je výzva :D

Gratuluji za nejrychlejší čas vozu zn. Ford toho dne :cooler: .... já byl nejrychlejší za 2:42 - je znát, že máš o 90 koníků, 60 Nm krouťáku a samosvor víc :palec_nahoru:

Až to tam v Brně dobře najedeme a naučíme se dobře stopu, dáme to pod 2:25 oba :nazdravi:
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Takeshi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1503
Registrován: 08.08.2010 20:32
Bydliště: pilSN

Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.

Příspěvek od Takeshi » 13.08.2012 18:39

ve čtvrtek to tam zajeď :D
já dám asi most za dva týdny,musim trhnout tu cup oktávku :mrgreen:
ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš :cooler:

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.

Příspěvek od Bob Wolf » 13.08.2012 19:14

Takeshi píše:ve čtvrtek to tam zajeď :D
já dám asi most za dva týdny,musim trhnout tu cup oktávku :mrgreen:

Zkusím, natočím na videjko , dám sem :cooler:
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
petrpetrpetr
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 528
Registrován: 11.03.2011 21:16

Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.

Příspěvek od petrpetrpetr » 13.08.2012 19:48

Takeshi píše:http://www.youtube.com/watch?v=_UFcET2DvYY
bohužel jen 16 minut a zvuk nějak nesedí,na pc mi to jde :irre:
každopádně nejlepší kolo 2.36 což neni špatný
http://jdm-meeting.cz/forum/viewtopic.p ... hilit=brno
ale cupová oktávka to je výzva :D
Zatím nejrychlejší jsem dal 2:34. Někde bych našel i video (série gumy, jen podovzek a +50HP). Měl bys to trochu poladit :hah: :nazdravi:

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.

Příspěvek od Bob Wolf » 13.08.2012 20:08

petrpetrpetr píše:
Takeshi píše:http://www.youtube.com/watch?v=_UFcET2DvYY
bohužel jen 16 minut a zvuk nějak nesedí,na pc mi to jde :irre:
každopádně nejlepší kolo 2.36 což neni špatný
http://jdm-meeting.cz/forum/viewtopic.p ... hilit=brno
ale cupová oktávka to je výzva :D
Zatím nejrychlejší jsem dal 2:34. Někde bych našel i video (série gumy, jen podovzek a +50HP). Měl bys to trochu poladit :hah: :nazdravi:

Gratuluji k hezkému času :palec_nahoru:

Bylo by fajn, kdyby jsi do Brna zajel někdy s námi a naučil nás optimální stopu - rádi se za Tebou svezeme a necháme se povodit - dobrých učitelů, jak správně jezdit okruh, není níidy dost 8)
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
petrpetrpetr
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 528
Registrován: 11.03.2011 21:16

Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.

Příspěvek od petrpetrpetr » 13.08.2012 20:42

Bob Wolf píše:
petrpetrpetr píše:
Takeshi píše:http://www.youtube.com/watch?v=_UFcET2DvYY
bohužel jen 16 minut a zvuk nějak nesedí,na pc mi to jde :irre:
každopádně nejlepší kolo 2.36 což neni špatný
http://jdm-meeting.cz/forum/viewtopic.p ... hilit=brno
ale cupová oktávka to je výzva :D
Zatím nejrychlejší jsem dal 2:34. Někde bych našel i video (série gumy, jen podovzek a +50HP). Měl bys to trochu poladit :hah: :nazdravi:

Gratuluji k hezkému času :palec_nahoru:

Bylo by fajn, kdyby jsi do Brna zajel někdy s námi a naučil nás optimální stopu - rádi se za Tebou svezeme a necháme se povodit - dobrých učitelů, jak správně jezdit okruh, není níidy dost 8)
Tak to asi raději nééé :roll:. Já jsem lama a všechno se učím z chyb a za pochodu. Než poradit blbě, tak raději vůbec :D. Sám mám do optimální stopy daleko :(.

Jak jsem psal, auto se mi po dvou kolech přehřívá, gumy mám už sjeté a bzdy jsou v háji. Pokud to neprodám, tak jsou to investice do lepších komponent v řádu 100k a to se mi do Focuse dávat nechce :dih:

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.

Příspěvek od Bob Wolf » 14.08.2012 21:36

6666667 píše:Já jsem si to myslel, dost si tam bloudil. :lol:

Dával jsem tohle video do své galerky, ale dám ho i sem. Myslím, že řidič i spolujezdec opravdu vědí co dělají.....asi nejpoučnější onboard video z Brna.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dOkvDA_3 ... r_embedded[/youtube]

A na závěr naší diskuze jen special information for:

6666 ... (a tak dále)
Takeshiho
Petra... (atd.)

Udělal jsem si znovu analýzu toho videjka s Hondou Prelude + instruktorem - bezva stopa, i řidič excelentní, pokoukání jedna radost - Honda zní skvělě (atmosféra s proměnlivým časováním ventilů, vysokootáčkový motor, bezpochyby laděný výfuk s decatem) a díky nízko položené kameře to vypadá na sakra rychlou jízdu, NICMÉNĚ :nnou: :

- zkusil jsem si stopnout jeho jednotlivá kola, a dopadlo to takto:

1. kolo - zahřívací - neměřeno
2. kolo - 02:49:2
3 .kolo - 02:42:4
4. kolo - 02:48:0 (to se mu tam pletlo pár aut)
5. kolo - 02:41:0
6. kolo - 02:39:5
7. kolo - 02:26:3 ale okruh nedokončen - video končí vjezdem do boxů ještě před cílovkou

Takže nejrychlejší čas 02:39:5 je jen o 2 vteřiny lepší než jsem tam zajel já, resp. o 4 - 6 vteřin horší než udělali Takeshi při jeho premiéře v Brně a PetrPetr.... .

Závěr:

Pátá generace Hondy Prelude u motoráže 2,2 VTi-S a hmotnosti cca 1.380 kg má výkon v základu kolem 200 koní - a to nepochybuji, že to dotyčný měl poladěné o cca + 30 až 40 koníků výš. Na objednávku se tam dával dopředu samosvor, a nelze vyloučit, že může jít i o verzi 4x4.

Každopádně i přes tyto parametry lze s našimi auty - resp. s každým poladěným STčkem a jakýmkoliv RSem II. - takovouto vytuněnou Hondu (i s dobrým řidičem) v Brně na okruhu při soustředěné jízdě pojet. :cooler:
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
petrpetrpetr
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 528
Registrován: 11.03.2011 21:16

Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.

Příspěvek od petrpetrpetr » 14.08.2012 22:28

Opatrně opatrně! I toto fórum sleduje dost soudruhů z Honda-Clubu a Ti by za tebou mohli dojet a nemile tě překvapit ze zálohy ;-). Třeba takovým vyskládaným a kompletně poladěným CTR o hmotnosti 1200 KG a výkonem 270 koní, které samozřejmě nečekaně pojede i sériové RS :bebng:

Brno se na nesjetých gumách a nezkroucených kotoučích dá krásně zajet za 2:32 i lépe, jen pro nás gumídky je to složitější poučit se z chyb a vychytat to.

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.

Příspěvek od Bob Wolf » 14.08.2012 23:17

petrpetrpetr píše:Opatrně opatrně! I toto fórum sleduje dost soudruhů z Honda-Clubu a Ti by za tebou mohli dojet a nemile tě překvapit ze zálohy ;-). Třeba takovým vyskládaným a kompletně poladěným CTR o hmotnosti 1200 KG a výkonem 270 koní, které samozřejmě nečekaně pojede i sériové RS :bebng:

Brno se na nesjetých gumách a nezkroucených kotoučích dá krásně zajet za 2:32 i lépe, jen pro nás gumídky je to složitější poučit se z chyb a vychytat to.

:palec_nahoru: Svatá pravda, zlatá slova :palec_nahoru:
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.

Příspěvek od Bob Wolf » 15.08.2012 00:05

6666667 píše:Já jsem si to myslel, dost si tam bloudil. :lol:

Dával jsem tohle video do své galerky, ale dám ho i sem. Myslím, že řidič i spolujezdec opravdu vědí co dělají.....asi nejpoučnější onboard video z Brna.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dOkvDA_3 ... r_embedded[/youtube]

Tak už jsem tu fešáckou Hondu Prelude z toho videa našel - majitel "zyx" (na YouTube "1zyx"), a to na stránkách Honda Clubu:

http://www.honda-club.cz/forum/garage.p ... le&CID=172

- a celkem jsem koukal - kupoval to auto za 249.000,- Kč, ale nacpal potom do něj dalších 594.170,- Kč !!!! :shocked:

Dole jsou vyjmenované úpravy, udělal na tom všechno možné i nemožné, je to v podstatě závodní speciál - každopádně právě přes všechny tyto úpravy motoru, podvozku, brzd, samosvoru Quaife, semislicky Yokohama Advan a karbonovou kapotu mně o to více těší ty časy, které s tím zajel na videu - a znovu musím opakovat že máme na to pojet i takovéto vytuněné speciály :cooler:
Přílohy
Honda Prelude.jpg
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

h4rr0d
.
.
Příspěvky: 418
Registrován: 16.07.2012 13:50
Bydliště: Brno

Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.

Příspěvek od h4rr0d » 16.08.2012 07:58

Tak se na vas budu dneska tesit.
2010 Focus ST 5d

Odpovědět

Zpět na „Srazy - Celorepublikové“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti