IMHO mi prijde, ze malo vyuzivas trat a na to, ze mas brzdy chodis hodne brzo. S takovyma brzdama se to musi zakousnout jedna basen.Bob Wolf píše:Takže 3 malá videjka z on-board Full HD kamery - nastavení na nejvyšší rozlišení lze realizovat vpravo dole.
První video začíná jízdou v cca polovině, ve druhém je tam lehké zaváhání v technické fázi, ve třetím videu - na konci posledního kola - vlivem ztráty koncentrace + nedodržení stopy výlet do kačírku![]()
Část 1:
http://www.youtube.com/watch?v=tYXzm8wWDPI&feature=plcp
Část 2:
http://www.youtube.com/watch?v=uIILLmX75h8&feature=plcp
Část 3:
http://www.youtube.com/watch?v=wrmo7m_wgDA&feature=plcp
Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
- petrpetrpetr
- Pokročilý
- Příspěvky: 528
- Registrován: 11.03.2011 21:16
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
Souhlas, učím se trať, pocitově je to na dráze úplně někde jinde než např. v běžném dálničním provozu....
Hodně mi dalo to video na předcházející stránce, tam jsou krásně vidět optimální nájezdy, apexy a dost brzdných bodů - jinak na těch mých videjkách to možná není až tak slyšet, ale třeba na konci cílovky jsem zkoušel před tou první táhlou pravou brzdit tvrdě opravdu až na poslední chvíli, až jsem zablokoval kola....brzdy jsou super, možná až moc dobré na zbytek auta
- jinak jsem před většinou zatáček začínal brzdil až v místech, kde ostatní měli už zpomaleno, resp. kde končily černé brzdné stopy od gum 
Hodně mi dalo to video na předcházející stránce, tam jsou krásně vidět optimální nájezdy, apexy a dost brzdných bodů - jinak na těch mých videjkách to možná není až tak slyšet, ale třeba na konci cílovky jsem zkoušel před tou první táhlou pravou brzdit tvrdě opravdu až na poslední chvíli, až jsem zablokoval kola....brzdy jsou super, možná až moc dobré na zbytek auta


Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- petrpetrpetr
- Pokročilý
- Příspěvky: 528
- Registrován: 11.03.2011 21:16
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
Ten samosvor udela hodne. Taky pri vyjezdu zatacek tam mas dost prodlevu nez Ti zacne tahnout turbo. S tim tvym setupem bych se venoval zjisteni limitu brzdeni. Zjistit za kolik zabrzdis stabilne tak treba ze 200, 150, 100 na 0, na 50. Pak budes mit lepsi odhad dle znacek na trati. Vadnuti brzd bych se nebal, tak bych se venoval brzdeni. Sem tam absko zarve, dulezite je brzdit na pomyslne hranici mezi prilnavosti a max. brzdnym ucinkem. Dalsi vec nevim kolik foukas pneu. Taky dost dulezite vzhledem k tomu, kolik stoupne tlak po zahrati. Nevim, na kolik se maji Toya foukat, ale pred jizdou bych upustil, zahral jedno kolo a pak na ne slapal.Bob Wolf píše:Souhlas, učím se trať, pocitově je to na dráze úplně někde jinde než např. v běžném dálničním provozu....
Hodně mi dalo to video na předcházející stránce, tam jsou krásně vidět optimální nájezdy, apexy a dost brzdných bodů - jinak na těch mých videjkách to možná není až tak slyšet, ale třeba na konci cílovky jsem zkoušel před tou první táhlou pravou brzdit tvrdě opravdu až na poslední chvíli, až jsem zablokoval kola....brzdy jsou super, možná až moc dobré na zbytek auta- jinak jsem před většinou zatáček začínal brzdil až v místech, kde ostatní měli už zpomaleno, resp. kde končily černé brzdné stopy od gum
Brno neni zrovna nejlepsi trat na nase auta. Je hodne siroka, rychla a kdejaka vyskladana krabice to tam natre focusu. On totiz focus moc ani na okruhy neni

- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
Porad se ST a RS s T5 hodi na Masarykac vice nez do Myta 


Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

- Takeshi
- Zkušený
- Příspěvky: 1503
- Registrován: 08.08.2010 20:32
- Bydliště: pilSN
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
tak jsem zachranil 16 minut
ale když na to koukam,jsem jel hodně vikendojo tempo a trat jsem nevedel vubec optimalni stopu,takže tragedie,ale hlavní je že mě auto nepředjelo na plaťáku
video bude do večera snad na yt
ale když na to koukam,jsem jel hodně vikendojo tempo a trat jsem nevedel vubec optimalni stopu,takže tragedie,ale hlavní je že mě auto nepředjelo na plaťáku

video bude do večera snad na yt
ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš

- 6666667
- Pokročilý
- Příspěvky: 698
- Registrován: 06.05.2011 17:25
- Bydliště: od Olomóce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
Myslím si pravý opak, kde jinde využít přemotorovanou předokolku, než na dlouhých rovinkách a rychlých táhlých zatáčkách. Kde to nemá snahu tolik hrabatpetrpetrpetr píše:Brno neni zrovna nejlepsi trat na nase auta.

Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
- petrpetrpetr
- Pokročilý
- Příspěvky: 528
- Registrován: 11.03.2011 21:16
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
No ono spíš v těch rychlých a táhlých zatáčkách v Brně Tě pojíždějí Hondy o 200 koních a jedné tuně.6666667 píše:Myslím si pravý opak, kde jinde využít přemotorovanou předokolku, než na dlouhých rovinkách a rychlých táhlých zatáčkách. Kde to nemá snahu tolik hrabatpetrpetrpetr píše:Brno neni zrovna nejlepsi trat na nase auta.Čím rychlejší zatáčka a vyšší zařazený stupeň tím lépe.
- 6666667
- Pokročilý
- Příspěvky: 698
- Registrován: 06.05.2011 17:25
- Bydliště: od Olomóce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
No jo, ale ta Honda by mě dala všude i v pomalých. Já jsem reagoval na to, co jsi napsal, že Brno není dobré pro naše auta. Tak mě zajímá, jaká trať je podle tebe ideálnější.......dálnice 

Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
-
- .
- Příspěvky: 418
- Registrován: 16.07.2012 13:50
- Bydliště: Brno
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
Okresky.6666667 píše:No jo, ale ta Honda by mě dala všude i v pomalých. Já jsem reagoval na to, co jsi napsal, že Brno není dobré pro naše auta. Tak mě zajímá, jaká trať je podle tebe ideálnější.......dálnice
2010 Focus ST 5d
- Takeshi
- Zkušený
- Příspěvky: 1503
- Registrován: 08.08.2010 20:32
- Bydliště: pilSN
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
cooo
Mostecký okruh je vhodný i pro slabší vozy,spíše na techniku jízdy,podle zkušeností tu m3, a všelijaký porše dostávají zabrat,pro fokuse super okruh
Brno je rychlý, stačí 4,5,6 r.stupeň , já tam samozřejmě stíhal občas i trojku
každopádně okruh více náročný na brzdy a přehřívání,viz v polovině jízdy jsem dojel všechno možný protože to měli přehřátý.
Zajímavý že neexistuje seriový auto co by vydrželo okruh

Mostecký okruh je vhodný i pro slabší vozy,spíše na techniku jízdy,podle zkušeností tu m3, a všelijaký porše dostávají zabrat,pro fokuse super okruh
Brno je rychlý, stačí 4,5,6 r.stupeň , já tam samozřejmě stíhal občas i trojku

každopádně okruh více náročný na brzdy a přehřívání,viz v polovině jízdy jsem dojel všechno možný protože to měli přehřátý.
Zajímavý že neexistuje seriový auto co by vydrželo okruh

ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš

- petrpetrpetr
- Pokročilý
- Příspěvky: 528
- Registrován: 11.03.2011 21:16
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
Bohužel po dvou kolech ostré jízdy jde v Brně auto do prdele na teplotu. U RS je to obecný problém. Dá se to řešit větším chladičem, olejový chladič apod. Ale kašlu na to. Přemýšlím, že koupím E46 M3 na okruhy (vyskládat, vyrámovat a s SMG) a na denní ježdění E90 kombi s koulí a bude.Takeshi píše:cooo![]()
Mostecký okruh je vhodný i pro slabší vozy,spíše na techniku jízdy,podle zkušeností tu m3, a všelijaký porše dostávají zabrat,pro fokuse super okruh
Brno je rychlý, stačí 4,5,6 r.stupeň , já tam samozřejmě stíhal občas i trojku![]()
každopádně okruh více náročný na brzdy a přehřívání,viz v polovině jízdy jsem dojel všechno možný protože to měli přehřátý.
Zajímavý že neexistuje seriový auto co by vydrželo okruh
- petrpetrpetr
- Pokročilý
- Příspěvky: 528
- Registrován: 11.03.2011 21:16
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
Okresky, Nbring, a jiné tratě podobného charakteru (rovný asfalt bez větších extra nerovností - pak to přední náprava nezvládá). Pokud jezdíš okruh na časy, což tady minimálně jeden zelený polepený RS s nápisama Time Attack dělá, tak zjistíš, že s minimálním úsilí tě na těch "dlouhých" zatáčkách pojíždí lehčí auta - nedej bože Lotus atd. Samozřejmě na rovince jim to natřeš, ale na technických tratích, kterými Brno není a Míto samozřejmě také ne dostaneš na prdel od sebemenší krabice.h4rr0d píše:Okresky.6666667 píše:No jo, ale ta Honda by mě dala všude i v pomalých. Já jsem reagoval na to, co jsi napsal, že Brno není dobré pro naše auta. Tak mě zajímá, jaká trať je podle tebe ideálnější.......dálnice
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
petrpetrpetr píše:Ten samosvor udela hodne. Taky pri vyjezdu zatacek tam mas dost prodlevu nez Ti zacne tahnout turbo. S tim tvym setupem bych se venoval zjisteni limitu brzdeni. Zjistit za kolik zabrzdis stabilne tak treba ze 200, 150, 100 na 0, na 50. Pak budes mit lepsi odhad dle znacek na trati. Vadnuti brzd bych se nebal, tak bych se venoval brzdeni. Sem tam absko zarve, dulezite je brzdit na pomyslne hranici mezi prilnavosti a max. brzdnym ucinkem. Dalsi vec nevim kolik foukas pneu. Taky dost dulezite vzhledem k tomu, kolik stoupne tlak po zahrati. Nevim, na kolik se maji Toya foukat, ale pred jizdou bych upustil, zahral jedno kolo a pak na ne slapal.Bob Wolf píše:Souhlas, učím se trať, pocitově je to na dráze úplně někde jinde než např. v běžném dálničním provozu....
Hodně mi dalo to video na předcházející stránce, tam jsou krásně vidět optimální nájezdy, apexy a dost brzdných bodů - jinak na těch mých videjkách to možná není až tak slyšet, ale třeba na konci cílovky jsem zkoušel před tou první táhlou pravou brzdit tvrdě opravdu až na poslední chvíli, až jsem zablokoval kola....brzdy jsou super, možná až moc dobré na zbytek auta- jinak jsem před většinou zatáček začínal brzdil až v místech, kde ostatní měli už zpomaleno, resp. kde končily černé brzdné stopy od gum
Brno neni zrovna nejlepsi trat na nase auta. Je hodne siroka, rychla a kdejaka vyskladana krabice to tam natre focusu. On totiz focus moc ani na okruhy neni.
Máš 100% pravdu s tím foukáním kol, zde jsem to asi prokaučoval, měl jsem svoje TOYA ve studeném stavu nahuštěné na 2,2 atm - pro srovnání - Taheshi ve svém zeleném blesku měl svoje slicky Michelin huštěné za studena na 1,8.....

K brzdným drahám - souhlasím s tím, že je třeba nezbytně vědět na jaké vzdálenosti při konkrétní rychlosti to ještě spolehlivě dobrzdím bez toho, aby došlo k zablokování kol - ale toto si budu muset prostě zkoušet na okruhu zatáčku od zatáčky, před každou je jiná rovinka, některé se jezdí bez brzd (třeba 2 za sebou, v jednom oblouku), prostě jezdit, jezdit, jezdit - myslím si, že až bude mít člověk ten okruh slušně načtený a současně bude dobře vědět co mu auto v jaké chvíli dělá, tak postupně přijde i zkracování brzdných bodů, apod...

Naposledy upravil(a) Bob Wolf dne 13.08.2012 10:57, celkem upraveno 1 x.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
-
- .
- Příspěvky: 418
- Registrován: 16.07.2012 13:50
- Bydliště: Brno
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
Da se na takovyto upousteni/dofukovani pouzit i ten maly kompresor co je u lepici sady, nebo by to nedal?Bob Wolf píše: Máš 100% pravdu s tím foukáním kol, zde jsem to asi prokaučoval, měl jsem svoe TOYA ve studeném stavu nahuštěné na 2,2 atm - pro srovnání - Taheshi ve svém zeleném blesku měl svoje slicky Michelin huštěné za studena na 1,8.....Teď ve čtvrtek, jestli mi dají do té doby auto do servisu do kupy, to zkusím dát na cca 1,9 atm - ještě se kouknu na různá fóra a zkusím dohledat optimální huštění těchto semislicků.
2010 Focus ST 5d
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Masarykův okruh Brno - jízdy veřejnosti 9. a 16.8.2012.
petrpetrpetr píše:Bohužel po dvou kolech ostré jízdy jde v Brně auto do prdele na teplotu. U RS je to obecný problém. Dá se to řešit větším chladičem, olejový chladič apod. Ale kašlu na to. Přemýšlím, že koupím E46 M3 na okruhy (vyskládat, vyrámovat a s SMG) a na denní ježdění E90 kombi s koulí a bude.Takeshi píše:cooo![]()
Mostecký okruh je vhodný i pro slabší vozy,spíše na techniku jízdy,podle zkušeností tu m3, a všelijaký porše dostávají zabrat,pro fokuse super okruh
Brno je rychlý, stačí 4,5,6 r.stupeň , já tam samozřejmě stíhal občas i trojku![]()
každopádně okruh více náročný na brzdy a přehřívání,viz v polovině jízdy jsem dojel všechno možný protože to měli přehřátý.
Zajímavý že neexistuje seriový auto co by vydrželo okruh
Já měl na konci té 25minuté jízdy teploty chladící kapaliny motoru přesně na středu kontrolky, stejně jako při běžné jízdě na dálnici.
U teploty oleje jsem byl lehce nad polovičkou, tzn. kolem 110 až 120 stupňů C, ale výš to nešlo, resp. do červeného pole (které začíná ve 125 a končí na 150 st.) jsem se nedostal.
- Přílohy
-
- tlak a teplota.jpg (5.22 KiB) Zobrazeno 2609 x
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host