nechce nastartovat a když tak nereaguje plyn

Odpovědět
lahvac
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 24.07.2011 11:04

nechce nastartovat a když tak nereaguje plyn

Příspěvek od lahvac » 03.08.2012 19:35

zdravím všechny mám problém s fofikem vyměnil jsem vstřiky nakodoval ale auto nechce nastartovat a když už chytne (pomocí start spreje) tak nereaguje plynový pedál dám ho až na zem a nic se nezmění. Nevíte někdo čím by to mohlo být?? Vstřiky jsem koupil funkční starší a za čerpadlo se mi zaručil jeden opravář co dělá repasy. poradíte někdo předem děkuji mam focus 1,8tdci 85kw 2001-02
Naposledy upravil(a) lahvac dne 04.08.2012 09:48, celkem upraveno 1 x.

xbobcz
Junior
Junior
Příspěvky: 260
Registrován: 11.04.2011 21:16
Bydliště: Brno

Re: nechce nastartovat a když tak nereaguje plyn

Příspěvek od xbobcz » 04.08.2012 09:20

Ukazuje diagnostika nějakou chybu? Tlak v railu je OK ?
Jseš si jistý, že jsou vstřiky správně nakódované? Pokud jsou smazané nebo špatně zapsané kódy tak to pak hází chybu P0611 a s tou motor běží maximálně v limp módu = 1300 otáček a bez reakce na plyn.
Focus II 1.8 TDCi

lahvac
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 24.07.2011 11:04

Re: nechce nastartovat a když tak nereaguje plyn

Příspěvek od lahvac » 04.08.2012 09:34

no právě že mi to nehlásí žádnou chybu. a k tomu tlaku nevíš jakej tam má přesně bejt??

xbobcz
Junior
Junior
Příspěvky: 260
Registrován: 11.04.2011 21:16
Bydliště: Brno

Re: nechce nastartovat a když tak nereaguje plyn

Příspěvek od xbobcz » 04.08.2012 21:12

Ten tlak se musí pohybovat mezi 230 bar na volnoběh po 1400 pod plným zatížením. Tesne po startu to dava tak 300 a pak jak se ten motor ohriva tak si to jednotka stahne na tech 230. Z ty jednotky se da diagnostikou dostat informace o pozadovanem a aktualnim tlaku v railu, tam bys mel videl jestli to cerpadlo dava co ma. Koukam ze jsi upravil popis auta a mas jeste auto se 2 jednotkama. U tech se obcas stalo, ze ta jednotka vstikovani co je pod baterkou odesla. Kouknul bych na ten tlak railu pri startu a pak asi osciloskopem na vstrikovace jestli se je ta jednotka snazi vubec otvirat. Je divny, ze to nehodi zadnou chybu. Po nejaky dobe toceni motorem by to melo hodit treba nizky nebo vysoky tlak v railu.
Focus II 1.8 TDCi

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů