nechce nastartovat a když tak nereaguje plyn
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24.07.2011 11:04
nechce nastartovat a když tak nereaguje plyn
zdravím všechny mám problém s fofikem vyměnil jsem vstřiky nakodoval ale auto nechce nastartovat a když už chytne (pomocí start spreje) tak nereaguje plynový pedál dám ho až na zem a nic se nezmění. Nevíte někdo čím by to mohlo být?? Vstřiky jsem koupil funkční starší a za čerpadlo se mi zaručil jeden opravář co dělá repasy. poradíte někdo předem děkuji mam focus 1,8tdci 85kw 2001-02
Naposledy upravil(a) lahvac dne 04.08.2012 09:48, celkem upraveno 1 x.
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: nechce nastartovat a když tak nereaguje plyn
Ukazuje diagnostika nějakou chybu? Tlak v railu je OK ?
Jseš si jistý, že jsou vstřiky správně nakódované? Pokud jsou smazané nebo špatně zapsané kódy tak to pak hází chybu P0611 a s tou motor běží maximálně v limp módu = 1300 otáček a bez reakce na plyn.
Jseš si jistý, že jsou vstřiky správně nakódované? Pokud jsou smazané nebo špatně zapsané kódy tak to pak hází chybu P0611 a s tou motor běží maximálně v limp módu = 1300 otáček a bez reakce na plyn.
Focus II 1.8 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24.07.2011 11:04
Re: nechce nastartovat a když tak nereaguje plyn
no právě že mi to nehlásí žádnou chybu. a k tomu tlaku nevíš jakej tam má přesně bejt??
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: nechce nastartovat a když tak nereaguje plyn
Ten tlak se musí pohybovat mezi 230 bar na volnoběh po 1400 pod plným zatížením. Tesne po startu to dava tak 300 a pak jak se ten motor ohriva tak si to jednotka stahne na tech 230. Z ty jednotky se da diagnostikou dostat informace o pozadovanem a aktualnim tlaku v railu, tam bys mel videl jestli to cerpadlo dava co ma. Koukam ze jsi upravil popis auta a mas jeste auto se 2 jednotkama. U tech se obcas stalo, ze ta jednotka vstikovani co je pod baterkou odesla. Kouknul bych na ten tlak railu pri startu a pak asi osciloskopem na vstrikovace jestli se je ta jednotka snazi vubec otvirat. Je divny, ze to nehodi zadnou chybu. Po nejaky dobe toceni motorem by to melo hodit treba nizky nebo vysoky tlak v railu.
Focus II 1.8 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů